| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 977 .. 1951 1952 1953 1954 1955 .. 2856 .. 3757
15.05.13 08:52
valey 

Re: Bräute 2013

evee!! soo kommentär go useloh!!! hallo'?? voll fräch
beerdigung!!!

15.05.13 08:55
elea 

jo es esch wörkli komisch wie sech do d lager spalte. di einte freue sech wörkli vo herze met eim ond de andere eschs wörkli egal...s komische esch dass alli das desintresse eher vo sinere familie us chont... of minere site send alli usgflipt vor freud ond bi ehm gehts eifach so einzelni wo sech bez schwer tönt... aber ebe komischerwis alles vo lüt wos sete chöne noh vollzieh (si brüeder wo vor 2 johr ghürote het oder sin cousin wo au das johr hürotet). di sette al wösse wi das esch...
jo ebe do chame sech denke "männer halt" aber gopf au wennd ned so gfüehlsduselig besch chasch doch glich dini freud zeige das dud doch niemertem weh...

15.05.13 08:56
Eve777 

Weisch Valey meine ganz ehrlich, me cha dänke was me will, die Gedanken sind frei, und ich ha au ned erwartet dass euses Chärtli de Gschmack vo allne trifft. Aber so e Kommentar hani eifach unter aller Sau gfunde, meine sorry mega respäktlos und eifach nume doof. Aber de Typ cha allwäg gar ned a Apéro cho hihi, ach wie schaaaaaaaaaaaad .

Zuletzt bearbeitet am 15.05.13 08:57

15.05.13 08:56
Mona83 

ja han jetzt ä wuchä ziit zum mich chli beruhigä, bin ächt nöd guät uf ihn z spräche und am fritig inärä wuchä muäsi friede freude eierkuchen spielä mit ihm am zivilä. boah dä typ regt mi uf.

sorry lütlis, mag sust mit niemertem gross drüber redä drum schribis da inä. :-)

übrigens mir händ für s zivilä s menü usgläse, wiä findet ihrs?

Gemiischtterr Sallatt "RömerrTurrm"
miitt Knobllauchbrrott
und iittalliieniischerr Sallattsauce

Grriilllliierrttes Schweiinsffiillettmédaiillllon „Caprrese“
überrbacken miitt Tomatten und Mozzarrelllla
auff Merrllottsauce
knusprriige Rösttiikrroquetttten

Hausgemachttes Karramellköpffllii
miitt saiisonallen Beerren & Frrüchtten

15.05.13 08:57
valey 

elea jaa du seisches...
find au wenn me en maa esch und ned eso uf gfühlding isch chamer glich sich chli isetze
checks au ned bi eusem tz
de brüeder hürotet und er interessiert sich ned würkli

15.05.13 08:58
valey 

mona ich verstoh dichh!!! goht mer genau glichh... be au grad voll enttüscht vo ehm und reg mi grad uf ha au no en woche zit zum miche beruhige....

mmmmmmmmmmmmmmmmm
und scho weder simmer bim ässe

sooo fein das menüüü :D chunt sicher super ah!

15.05.13 08:58
Mona83 

haha han das menü vom pdf inäkopiert und jetzt gits so lustigi wörter wiä "gemiischtterr sallatt" im pdf vom resti isches richtig. so witzig

15.05.13 09:01
Mona83 

valey: ja mä sind ja nur 10 lüt, vo dem här, s resti hät gseit wen öpert öpis anders wet chan mers spontan no ändere. s gaht nur drum wänn jedä einzel bstellä würd dän gächts länger. und da ich so äs hungrigs bin und amel nöd mag wartä hämer eifach öpis usgwählt

oh ja valey, mir sind genau idä gliche situation. du häsch no ein tag meh zum di beruhigä.
muäs eifach luägä dass dä trauzüg nöd grad i minere nöchi hocket, dän chunt das guät.

15.05.13 09:01
elea 

mona das tönt super!!
gopf jez mömer denne es verbot mache do em forum dass me am Vormittag ned döf sis hochzits menu do ine schribe das esch soo fiiis
nei tönt wörkli bombe!!

15.05.13 09:03
valey 

ahh jaa das isches guet, de cha öpper emmerno was anders neh...
mmm tönt aber sehr fein

mer hend am zivile das

Melone und Schinken
Weissweinrisotto
Roastbeef an Sauce Bernaise, Saisongemüse und Kartoffelflan
Erdbeersorbet
Cupcakes :))

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

jaaa monaa das chunt scho guet
i hanen so platziert dasi ehn ned mues aluege hihihi

1 .. 977 .. 1951 1952 1953 1954 1955 .. 2856 .. 3757
schnell   eigentlich   Kollegin   vorallem   wirklich   Hochzit   einfach   bearbeitet   irgendwie   schaffe   Problem   gspannt   Zeremonie   Zuletzt   eigentli   natürli   natürlich   langsam   himbeer   richtig