| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 978 .. 1953 1954 1955 1956 1957 .. 2857 .. 3757
15.05.13 09:43
Canoa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

Jo das esch werkelch so, chum foht mer metem Thema HZ ah wönds alli besser wösse!
Am liebste wördi de alle säge, hmm stop du muesch jo nüt säge wenn di ned mou chasch bedanke förs Chärtli....

Au mini SchwiMu tribt mi i Wahnsenn...

Gester semer nomou go luege wäge Chleider för mini TZ...emmer no nüt...langsam närvts mi...jetzt semer scho zwöi mou im Peek & Cloppenburg gseh, i ettliche Läde aber nei es passt ehre nüüüüt!!!!!

15.05.13 09:45
Emma13 

Ja stimmt, s einzige womer da chan drus lerne isch in Zuekunft mit andere Päärli wo hüratet andersch zreagiere... wenigstens werdemer ihne das ganze echli erliechtere :)

15.05.13 09:48
Emma13 

Ou Canoa, wieso dini SchwiMu? ... henders nöd so guet zäme?

Ja das mit dene Kleider... was suecht sie denn? Hets wenigstens en Stil wo ihre bitz passt?

15.05.13 09:50
Lilly4 

ja t schwimu's chönd amig au recht asträngend si

hmmm wieso findet sie dänn nüd bzw. was suecht sie für es chleid?
triebt di wahrschindli halbe in wahnsinn, gäll? so en seich
hoff ihr werdet glich no fündig ... dä peek hät doch amig mega schöni
chleider !!??!! oder modissa? hät au immer wieder neui ... feldpausch?

15.05.13 09:53
Canoa 

Also mini SchwiMu hed a allem öbis ussezte, sie hed mer welle is Gwösse rede dass mer ned noch de Chele gönd go fötele sondern vorhär, sie fendi das Fräch etc. Wot emmer alles genau wösse, hed mer sogar Adrässene metgäh, dassi dene Lüt au no es Iladigschärtli schecke muess!!! HALLO? Ond sie hed jetzt äxtra extravaganti Chleider koufts fös HZ, das passt aber gar ned zooooo ehre...
Sie esch eifach e dominati Person, ond natürlech mi GG nehmt sie i allem i Schotz wenni mou bi ehm gäge sie öbis säge tue... naja...

mini TZ sie suecht es Empirechleid, sie esch schöscht eini wo mega gärn glietzer ond Steindli hed aber bem TZ Chleid muesses möglechst schlicht si, verstohni ganz ond gar ned...hani gseid sie sell mou im Internet luege litB oder JJ, es gfaut ehre nüt....Ond es darf ned Scholterfrei si...

15.05.13 10:12
Eve777 

@canoa: wäge dinere TZ, wot sie denn es möglichst schlichts Chleid damit sie dich uf kei Fall "ussticht"? Hani nämli au scho oft ghört, ev. esch das de Grund? Wot sie denn eifach Träger a ehrem Empire-Chleid oder sogar Ärmel dra? Mango oder Esprit händ sust amigs au no schöni Chleider.....

Und das wäge dinere Schwiegermueter: also weiss gar ned wasi uf so öpis söll säge, bi sprochlos, läck esch das fräch! Dass di GG sie no i Schutz nimmt machts für dich natürli ned grad eifacher . Ou man hei ich hoffe die mischt sich ned nachhär wiiter eso i alles ii falls dir mol Chinder wettet oder so .

Zuletzt bearbeitet am 15.05.13 10:15

15.05.13 10:13
elea 

ou das dönd jo gar ned cool was dini schwimu do abzieht canoa... so züg esch ober müehsam! i glaube do wördi mol met mim eigete mami rede ond si drom bette mol met de schwimu zrede! i ha en ähnlichi sitaution gha. mer hend gseit mer wend ned dass öpis ide wohnig gmacht werd ond mini schwimu het das onbedengt welle (züg ufhenke etc.) ond mer hend klar gseit das mer wend absolut gar nüt!! ond si het eifach avo züg plane wosi de wet ache bi eus dehai etc. ond de hani mis mami zo helf gno ond met ere gredet ond mis mai esch de zo minere schwimu ond het ere is gwösse gredet si sell doch bitte eusi wönsch respektiere! das het gholfe! velecht wer das au en möglichkeit canoa?

15.05.13 10:17
apple-pie 

@elea:
Ich hoffe sehr für dich, das das nur ein Witz war? Bin Grade echt sprachlos!

@mona
Menü hört sich echt lecker an!

@me
Wir haben ja nun die Std Karten rausgeschickt gehabt, mittlerweile sind sie auch Ei allen angekommen und wir haben auch positive Reaktionen bekommen!
Nun hatte ich meine älteste Schwester (nicht die tz) darauf angesprochen.
Sie meinte dann, da sie und ihr Mann ja auch an Wochenenden arbeiten, wüssten sie nicht ob sie frei bekommen. Das ist ja auch völlig ok für mich, schließlich können sie nichts tun, wenn sie nicht frei bekommen. Doch dann meinte sie, das ihr Mann ja schon frei gemacht hat für ein ehemaligen Nachbarn (Geburtstag nehm ich an) und daher haben sie nu keine Urlaubstage mehr frei. Und dann meinte sie noch zuzufügen ... Außerdem musst du ja erstmal geschieden werden, dann sehen wir weiter.

Fals die beiden für die HZ frei bekommen, aber nicht kommen, weil sie lieber auf den Geburtstag eines ehemaligen Nachbars/ Freund gehen, werde ich kein Verständnis zeigen. Wir kommen denen schon so entlegenen Anfahrt, Übernachtung etc. Ich geht mir total Mühe, das die HZ allen gefallen wird.
Zudem ist meine Schwester dagegen, das ich ein zweites mal heirate, sie könnte es nicht und daher ist es falsch!
Jedoch bin ich ihre Schwester und egal welche Meinung sie dazu hat, als Schwester hat sie zu erscheinen und sich für mich zu freuen. Und wenn nicht, dann weiß ich woran ich bin!

Sorry, das es etwas lang wurde.

15.05.13 10:20
valey 

ohhh jeee apple
also das verstehe ich auch nicht ganz... sie ist ja deine schwester.... sie muss ja bei dir sein an diesem tag... ohh jee..
und auch das mit "ausserdem musst du ja erstmal geschieden werden, dann sehen wir weiter..." hallo?

aber sie ist ja deine tz, sie muss ja sowieso kommen??!!

15.05.13 10:24
Canoa 

Im Esprith heds zorzit gar nüt so wie sie suecht, es muess natürlech no bodeläng si...
nei ehre Grond esch: Sie seg en Schlechti!!!! Haha, das esch de Lacher des Jahres!!! =) Sie esch jo mini chli Schwö ond sie hed emmer extrems Blingbling zügs ah! Darum verstohni das ned so ganz ond sie esch jo schliesslech TZ sie darf chli meh aus es normauschöns Chleid aha...ond mech usstäche goht fast ned!

Mis Mami fühl sech äbe emmer onderläge, sie hed mer au scho gseid, sie chöni sech doch ned zwöi türi Chleider förs HZ leiste wie mis SchiMu...mini SchiMu hed au scho paar mou so rächt doofi Spröch loh gheihe gägeöber mim Mami, ond das goht natürlech gar ned!

1 .. 978 .. 1953 1954 1955 1956 1957 .. 2857 .. 3757
schnell   richtig   Kollegin   wirklich   einfach   natürli   langsam   bearbeitet   irgendwie   Zuletzt   himbeer   natürlich   Zeremonie   eigentli   gspannt   eigentlich   Problem   Hochzit   vorallem   schaffe