| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 978 .. 1954 1955 1956 1957 1958 .. 2858 .. 3757
15.05.13 10:30
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@valey
Ich habe drei Schwestern. Die älteste hat diese aussagen gemacht, die zweitälteste ist meine TZ und meine jüngere kommt eventuell auch nicht.
Ich befürchte langsam, das am Ende nur meine Mutter und meine Tante zur HZ kommen werden.

Älteste Schwester hab ich euch ja eben den Grund geschrieben
TZ muss auch schauen, wegen Arbeit und an sich hat sie da auch keine Lust länger als. Die HZ zu bleiben, sondern fährt dann direkt nach den HZ wieder weg
Und die jüngste Schwester hat ihre Prüfungen im September.
Heißt, deren Partner und Kinder würden natürlich auch nicht kommen.
Naja, mehr als einladen können wir nicht und wer keine Lust hat hat halt Pech!

15.05.13 10:31
Eve777 

Hmm ev. so öpis?

http://www.jelmoli-shop.ch/Laura-Scott-E...69/JelmoliCh/de

http://www.jelmoli-shop.ch/Corsagenkleid...58/JelmoliCh/de

http://shop.mango.com/CH/p0/mango/artike...s=1368606348370

http://shop.mango.com/CH/p0/mango/artike...s=1368606348370

Ou man hei das esch jo ächt krass wäge dinere Schiwegermueter, aber sorry, gseht das di GG ächt ned?? Meine wenn die immer so biestig druf esch denn mues das doch au anderne Lüüt uffalle?

15.05.13 10:31
valey 

apple kann das einfach nicht verstehen!! sie ist deine schwester!!! dann geht man doch zur Hochzeit der eigenen Schwester!!! ich wäre total traurig wenn meine schwester nicht kommen würde...
hoffe deine kapiert das noch!!

15.05.13 10:37
Eve777 

@apple: hei nei das esch jo mega komisch so Ussage. Möge sie denn di GG irgendwie ned oder so? Meine ich cha verstoh dass sie sich ev. echli Sorge macht will dir z.B. nonig so lang zäme sind und scho hürotet oder eso und velecht dorom echli kritisch igstellt esch. Aber meine wenns passt denn passts und ich findes schad dass sie sich ned für dich chöne freue und sie ned gsänd wie wichtig dass es dir esch und dass du dir so viel Müeh gesch dass es allne gfallt und passt.

Weisch was, es mues eigentli eifach nur dir und dim GG passe und sust niemertem, wer sich ned wot / cha irichte zum cho oder wer sust öpis uszsetze het, söll deheime bliebe.

15.05.13 10:40
elea 

äähhh gopf jez hani e mega lange text gschrebe ond es het ne end gspeicheret

nomol...

canoa ond wennd eventuell met dim schwegervater mol redsch? er weiss jo auä wi sini frau tigget ond cha der velecht helfe. ond bim GG esch halt emmer, de stoht halt bez zwösche de fronte ond vorallem esch so züg för mäner emmer onwechtig ond do halte si sech doch lieber drus...
aber log so oder so esch dis mami s "wechtigere " mami fendi! si esc s dbrutmueter! vode brütigam mueter redet niemert ond do dini schwimu jo eher dominant esch, esch s velecht au bez iversocht dass es halt jez mol ned om si goht ond de muss si halt met extravagante chleider uffalle?!?!?!

apple da wege dinere schwöschter esch miis. de komentar vo de scheidig esch ned i.o.! fende as schwöschter set me doch ned ofem negative omerite sonder sech freue met de schwöschter, ond wenns gopf au di 20igst hochzit wer! hochzit esch hochzit ond esch emmer öpis schön!!!

15.05.13 10:45
Canoa 

Eve merci vöu mou för dini Höuf, doch leider wot sie weder grüen no violett (mer gfauts erste aber megaaaaaaaaa, auso s violette) ond hellrosa chasi ned träge, do esch sie zhell deför! Das hemer gester probiert gha....
Muess no dezue säge mini TZ esch Modeverchöiferin, vellecht macht das s ganze no vöu schweriger....

Hmm es seid haut niemert vöu zu dere ganz Sach vo de SchiMu...vorallem de best esch jo mi GG wet eueses Huus genau 20m näbem Hus boue vo sine Eltere!!!! Hed scho rächti Stritt usglöst wöu ech das ned wett...es esch mer znöch...

Oje Apple das ist gar nicht schön, wie ist es denn in DE geregelt, bekommt deine Schwester keinen Tag frei für die HZ der eigenen Schwester? Bei uns in der Schweiz bekommt jeder Arbeitnehmer einen Tag frei.

Zuletzt bearbeitet am 15.05.13 10:46

15.05.13 10:53
apple-pie 

@valey, Eve & elea

Ich kann es auch nicht verstehen. Meine Schwestern selber haben nichts gegen mein Schatz, im Gegenteil meine TZ meinte sogar, Pass ja auf das er bei dir bleibt.
Die älteste ist einfach gegen eine zweite HZ an sich. Meine TZ findet es nicht so in Ordnung, das wir so schnell heiraten, aber sie sagt auch immer das soll jeder für sich entscheiden und die dritte, mit der hab ichsüchtig ein wenig verzankt, sodas das Klima nicht mehr so gut ist zwischen uns.
Ich fände es nur schade, wenn an der HZ die ganze Familie und Arbeitskollegen von meinem Schatz da sind und auf meiner Seite dann nur zwei Leute!
Ich weiß, das wir recht schnell entschieden haben zu heiraten, jedoch sind wir in dieser Beziehung komplett ohne Rosa Brille. Unsere jugendliche Naivität haben wir längst abgelegt. Mein Schatz ist 41 Jahre alt und erwachsen genug um zu wissen was er will und ich habe die Erfahrung bereits gemacht, habe drei Kinder, für die ich die Verantwortung trage und an die ich bei all meinen Entscheidungen denke. Ich habe in den letzten Jahren zu viel durchgemacht, als das ich eine Entscheidung aus einer Laune heraus treffen würde. Unsere Pläne etc. sind alle gut durchdacht und kommen aus tiefstem Herzen.
Ein Risiko hat man immer, aber wer nicht wagt der nicht gewinnt. Bei meinem ex war es mir immer bewusst, das es halten kann oder auch nicht. Und das war ok für mich. Wenn ich aber aüdaran denke eines Tages mal ohne mein Schatz zu sein, dann ist das für mich nicht vorstellbar. Genau so wie ich mir ein leben ohne meine Kinder nicht mehr vorstellen kann, kann ich mir auch keins ohne mein Schatz vorstellen.
Ich habe mich lang genug verbogen immer so zu sein das andere mit mir zufrieden sind, damit ist Schluss. Ich lebe mein leben wie ich es will.

15.05.13 10:53
Eve777 

Hihi Canoa das schiint sich ächt schwerer z gstalte he die ganz Sach. Was het sie denn für ne Farbvorstellig? Aso wo ich es meegaaa tolls Chleid gfunde gha ha für d HZ vo minere Schwöster esch bi La Festa in Aarau ( http://www.lafesta.ch/55/Bildergalerie.html ), aso ich finde d Homepage esch ned grad de Brüller und de Lade gseht vo usse ufe erst Blick chli us wie sone Oma-Shop *g*. Aber sie händ wörkli e grossi Uswahl im 1. Stock und ich ha d Berotig au super gfunde. Ha damals so es ähnlichs kauft wie das erste bim Jelmoli (violett).

Oh Gott und wägem Huus boue, mached das jo ned so nöch wenn die jetzt scho so druf esch . Vorallem wird sie det jo allwäg au weder bi allem öpis drizschnurre ha . Und glaube d Elea het scho chli rächt, die brucht offebar eifach Ufmerksamkeit und mues sich i Vordergrund dränge.

Zuletzt bearbeitet am 15.05.13 10:57

15.05.13 10:55
sonne13 

guete morge zäme! do isch jo wieder allerhand los...

uiuiui, wenn ich das alles liese, de muess ich säge, sind mini "problemli" wirklich läppisch... unglaublich was sich gwüssi lüüt erlaubed, ob schwimu, schwöschtere usw. was aber gwüssi tz bieted, das isch jo under aller sau (sorry...). es macht mi grad truurig, au wenns mi ned mol persönlich betrifft

ich cha au nur mit sehr wenige lüüt über d hochziit rede, die einti schwöschter frogt aber all par mönet mol denoch, das findi herzig. mini eltere hend nonie öppis gseid, irgendwie komisch, als würd sies gar ned interessiere... ich glaub sie freued sich für eus aber zeige chönd sie das ned. im gg sini eltere sind do ganz andersch gseh! ich bi immer no grüehrt wenni an ihri reaktion dänke, vor allem will de papi vo mim gg inzwüsche nümme läbt... und wieder mol: ich bi froh gids das forum!!!

so sind wirkli all andersch und ich ha mir vorgnoh mich eifach z freue und mini wärtschätzig dene lüüt gägeüber düütlich z zeige, wo eus so understützed. mich dunkts, vor luuter niederschmätternde und enttüüschende sache vergisst me mängisch die schöne reaktione. mini tz z.b. isch eifach nur härzig

oh mona und valey, das tönt meega fein!!!!! HUNGER!!

15.05.13 10:59
valey 

ohh jee apple
verstehe das echt nicht... auch wenn sie nicht so ganz verstehen das ganze... es ist eures leben und ihr habt das so für euch entschieden und ich finde es traurig, dass sie nicht hinter dir stehen...
sie sollten doch einsehen, dass du glücklich bist so und dann sollten sie es für dich auch sein...

hoffe wirklich dass sie kommen!!

1 .. 978 .. 1954 1955 1956 1957 1958 .. 2858 .. 3757
bearbeitet   gspannt   richtig   wirklich   schaffe   eigentli   vorallem   irgendwie   natürli   einfach   eigentlich   natürlich   Hochzit   langsam   Problem   Kollegin   himbeer   Zeremonie   schnell   Zuletzt