| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 979 .. 1955 1956 1957 1958 1959 .. 2858 .. 3757
15.05.13 10:59
elea 

Re: Bräute 2013

jo apple, das hesch mega schön gschrebe :) i fende sowiso emmer, nome well me selber ned de weg wörd go chame ned anderi deför verurteile. ond ebe en garantie ide ehe het me nie (egal wie lang me vorher zeme gsi esch)!

uh canoa, bi aller liebi zo minere schwimu, as nochberin wetti si ned! mi frönd het au scho gmeint es mehrgeneratione huus wer läsig. de hani au gsiet das wer mer bez zvell nöchi, waser zersch ned verstande het. woni ehn de aber gfrogt ha winems wörd gfalle imene huss met mim mami zlebe de hetter mini bedenke chöne nohvollzieh

15.05.13 11:01
sonne13 

Re: Bräute 2013

hihi elea, dä isch guet!!! ich chönnt mer ehrlich gseid eher vorstelle mit mim schwimami zäme zläbe als mit mire eigene muetter, die raubt mer mängisch de letschti närv!!! sie esch sehr dominant und weiss alles besser, isch mängisch ganz schön aasträngend...

15.05.13 11:02
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Danke Mädels!

@sonne
Haben wir die gleiche Mutter?

15.05.13 11:03
sonne13 

Re: Bräute 2013

apple-pie, nicht dass ich wüsste - offenbar gibts mehrere von der sorte

15.05.13 11:04
Mona83 

Re: Bräute 2013

apple ich bin genau dinärä meinig. äs git kei reglä, kei garantie nur s buchgfühl. und wän mer nur alles würd machä wo definitiv isch und ä absicherig hät dän chönt mer ussert Sch... und sterbä gar nüt...!

ich hoffä für dich dass dini familiä und schwöstärä chömet. s wär doch schad wenn din schönstä tag ohni dini liäbste fiirä müässtisch!!!!

15.05.13 11:06
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@sonne
Ja, scheint so

@mona
Danke dir. Ich hoffe auch, das sie sich zusammen reißen und kommen. Obwohl ich mich auch nicht wohl fühlen würde, wenn sie nur anstandshalber kommen würden. Aber dann sollen sie wenigsten ehrlich sein und sagen , das sie keine Lust haben.

15.05.13 11:11
sonne13 

Re: Bräute 2013

liebi brüütlis, jetzt hani no ganz e anderi frog, viellicht hend ihr en input...
mim gg sine papi isch jo churz nochdem mir gseid hend dass mir hüroted verstorbe. mir hätted ihn natürli sehr gärn debii gha a eusem grosse tag und ich ha mich vo ihm immer sehr akzeptiert und gschätzt gfühlt. er hed mir au a dem obe öppis mega härzigs gseid und ich weiss dass ihm eusi hürot viel bedüüted hed. irgendwie wärs schön wenn er a euser hochziit e chliine platz hätti (ned nur i eusne härze)... ich ha scho gläse vo brütli wo es foti irgendwo versteckt debii hend oder es erinnerigsstück. ich ha nid vor en altar z mache oder so aber ich würds irgendwie schön finde wenn au är uf en art und wiis debii wär. sorry, isch chli komisch gschribe, isch schwierig z formuliere, aber viellicht chömed ihr jo druus...

15.05.13 11:11
Rebella 
Re: Bräute 2013

@Canoa: Mini Schwiegeramsle schlaht glaubi all! Sie het vorgschlage das mir eusi Flitterwuche mit ihre und em Stiefvater vo mim GG verbringend!
Ja, klar! Nüt lieber als das.....
Han en Schock gha, woni das so durch die Blume ghört han. Will min GG het det mitere Telefoniert gha. Zum Glück hani grad no en Rotwii Fläsche ide Chuchi gha.

@apple-pie: Ich habe mich letzten Oktober mit meiner Schwester verstritten. Sie kann meinen GG absolut nicht mehr ausstehen. Ist ne lange Geschichte. Aber zur Hochzeit wird sie kommen. Hat sie gesagt, angemeldet hat sie sich noch nicht. Sie hat ja noch bis Ende Mai Zeit.

15.05.13 11:13
sonne13 

Re: Bräute 2013

jösses rebella, das toppt also alles woni bishär ghört ha!!!!!!!!!!!!! mit de schwimu id flitterwuche - mini närve!

15.05.13 11:15
valey 

Re: Bräute 2013

hey sonne jööö das isch denn herzig :)
wie wärs med emene amulett wo denn s foti drituesch?? hed din schatz sicher freud :))


ohhh jee rebella das med de flitterwuche!!!! hihihihi

 1 .. 979 .. 1955 1956 1957 1958 1959 .. 2858 .. 3757
einfach   Kollegin   Hochzit   irgendwie   bearbeitet   langsam   eigentli   Zuletzt   richtig   Problem   gspannt   natürli   schnell   eigentlich   vorallem   wirklich   natürlich   himbeer   Zeremonie   schaffe