| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 979 .. 1956 1957 1958 1959 1960 .. 2859 .. 3757
15.05.13 11:18
Eve777 

Re: Bräute 2013

@sonne: Jetzt weiss ich gar nüm öb dir au chirchlich hürotet oder "nur" Standesamt? Bi eus esch es eso, dass de Vater vo mim GG leider au scho verstorbe esch (hane nüm kenneglehrt) und mir maches eso, dass mir i de Chile en Art "Gedenkteil" ibaued wo de Pfarrer zemli am afang vo de Trauuig paar Wort seit so à la leider chöne hüt ned alli Mönsche debii sii etc. Mir wärde e schöni Cherze mitnä und vorne neume ufstelle und die Cherze wird denn de Best Fründ vo mim GG sim Vater symbolisch azünde. Mir händ e Sängerin engagiert für i de Chile wo während em azünde vo de Cherze denn "father and son" vom Cat Stevens singt will mi GG das Lied so mit sim Papi verbindet.

Am Schluss vo de Trauig wird mi GG d Cherze denn usblose und denn nähme mir sie mit für zobe am Festässe und tüend sie det bim Gschäktisch ane und au weder azünde.

Zuletzt bearbeitet am 15.05.13 11:20

15.05.13 11:19
Mona83 

Re: Bräute 2013

und rebella, gahsch mit dene id flitterwuchä??? hey wiä chunt mer nur scho uf d idee das z frögä??

sonne ja das wär doch schön wenn är au än platz het. was d valey gseit hät mitem amulet findi no schön. also s muäs ihn ja nöd jedä gseh aber ihr wüssäd daser bi eu isch.

15.05.13 11:20
Rebella 
Re: Bräute 2013

S`Krasse am ganze esch ja, dass vor allem au de Stiefvater es nöd chan verstoh, dass mir NÖD mit ihni id Ferie wend....
Will d`Diskussion esch dänn no einisch los gange, wo mer bi ihne im Garte gsi sind. Zum Glück hani d`Sunnebrülle a gha.

15.05.13 11:22
elea 

Re: Bräute 2013

sonne weiss wad meinsch. wer schön die person bez debi zha a dem tag. vor 2 johr het sech mis grosi s lebe gno, ond das het mi total kapot gmacht ond es macht mi trurig dra zdenke dasss si ned debi cha si (si het min frödn vergötteret) ich glaub i wet es chlises amulet ha met erem beld denne woni de as strüssli wet due. aber wörkli nor das. ha mer au scho öberleit lo z erwähne ide trauig so wid eve gschrebe het. aber da wer glaub bi eus zvell. eifahc nor wel de ich ond mini fam auä all wördet avo brüehle ond eigentli sells ja en glöckliche tag si. dorom wer si versteckt i mim strüssli bimer si
am beste öbrleischt du der wis för euch am beschte stemmt! soscht cha jo au din GG es beld vo sim papi ide jaggetäsche ha! oder öpis wone ah ehn ereneret!?

15.05.13 11:25
elea 

Re: Bräute 2013

rebella, do musstisch eifach mol en krasse sproch brenge bi dinere schwimu so ala "wer super wener wörde metcho aber da mer ide fletterwoche de ganz tag sex werdet ha, hette mer leider gar ke zit öpis met euch onder ne! ond da wer jo schad!"

15.05.13 11:33
Canoa 

Re: Bräute 2013

it Fletterwoche met mine Schwegeröutere? Jo secher, do chamer mer no ei Million biete, nie im Läbe!!!!!!

Elea du hesch jo no gschrebe evt met mim Schwegervater zluege, sproblem esch är esch sehr speziell, är redt alle chrüz ond quer dörs Beet döre, macht Gedankespröng, das esch ned so e gueti Idee, met ehm zrede, är schätzt mech zwar sehr aber, nööööö das brengts ned...

Elea...haha jo dä Spruch muesch nome einisch brenge...

15.05.13 11:35
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ech ha mer öberleid öb ech be de Grosseltere söu go es Blüemli ufs Grab go legge wemer hüroted...s zivile esch nämlech am Grosi sim Gebortstag ond s kerkleche i de gliche Gmeind wo mis Mueti gwohnt hed ond sie met mi GG natürlech au lang könnt!

15.05.13 11:38
elea 

Re: Bräute 2013

ou wennd möglichkeit hesch zom das mache am HZ tag de wer das e wonderschöni geste canoa! dasch secher en mega schöne emotionale moment! mach das!!!

15.05.13 11:39
Rebella 
Re: Bräute 2013

@Elea: Mis Mami het ebe gmeint gha, villicht will sie üs ebe s Gschichtli vom Bienli und Blüemli verzähle....
Mis Mami het nume de Grind gschüttlet.

Mini Schwiegeramsle chan`s ebe au nöd begriffe, das mir wieter Weg ind Flittis wend.

Ich han ebe langsam s`Gfühl, dass sie evtl. nidisch esch uf üses Hochziit.
Will wo sie anno dazumal mim GG sin Liblichvater ghürote het, het anschinend alles ihri Schwiegermutter bestumme gha.
Und als Flitterwuche, esch sie glaubs mit ehre Kollegin go wandere.....

Aber das isch mir schnurzpip egal. Ich han au s`Gfühl min GG verzählt mir amigs gar nöd was sie alles Telefon gseit het. Will er gnau weiss, dasi wieder ade Decki chläbe.

15.05.13 11:42
valey 

Re: Bräute 2013

canoa mega herzigi geste :) würdi au mache




Rebella ohh jee dis schwiegermami was seit din schatz dezue do?? chaner ehre das ned klar mache?

 1 .. 979 .. 1956 1957 1958 1959 1960 .. 2859 .. 3757
einfach   Problem   irgendwie   schnell   eigentlich   wirklich   gspannt   Zuletzt   langsam   himbeer   Hochzit   richtig   bearbeitet   eigentli   natürli   natürlich   schaffe   Kollegin   Zeremonie   vorallem