| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 980 .. 1957 1958 1959 1960 1961 .. 2859 .. 3757
15.05.13 11:43
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

elea:
ou soo cool jez beni grad mega erliechteret dass das so gönschtig esch!
nei glaub d blueme send ned ide offerte, die werde separat verrechnet. emo bi eus! aber mer hend jo au en anderi offerte well bi eusere chline gsellschaft rechnets alles einzeln und ned all inclusiv (soscht wers türer för eus)! aber da ehr jo das all inclusiv hend eschs bi euch secher denne!!!

emo das reese herz ding esch secher inlcusive... a das magi mi no erennere dass si das gseit het!

Ah ja, stimmt! Bei uns ist die Tischdeko nämlich dabei. Je nachdem wird's dann eng mit den 300FR. Aber schau einfach mal. :) Das wird schon klappen!

15.05.13 11:46
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Hallo Liebi Brütlis!

Rebella
Bi mir isches min vater wo umbedingt mit eus id flittis het welle sorry aber mengisch frög ich mich ja.. Die erste Ferie als ehepaar will mer doch nid mit de eltere verbringe! :P

Canoa
Ich fänd das ganz schön wend as Grab chentsch! :)

Ich chume gad vom Coiffure! Han Probefrisur ga! Tuen nacher schnell es bild ine bruche chli euri Meinig! Ich bin immer so chli unentschlosse!

15.05.13 11:47
Canoa 

Re: Bräute 2013

Mini SchwiMu hed zo eusne Flittis gmeint: Was ehr send ned ume öber Wiehnachte, auso nei!!!

Jo ergendwenn werds serste mou sie dass mer nöme hei chond a Wiehnachte....

Zuletzt bearbeitet am 15.05.13 11:49

15.05.13 11:53
elea 

Re: Bräute 2013

toluwu, ebe i denke wenn mer ned grad alles rose neme de schaffe mer das secher em budget zblibe

canoa, du dusch mer so leid met dinere schwimu meinee s geht jo emmer lüt wo me mönd em mettelponkt stoh as anderi aber jede set doch wösse wenn er sech bez muss zrog ne!!! jo au wenn si trurig esch das ehr weg send a wiehnachte, sell si sech doch glich freue för euch ond halt eri bedörfnis mol zrog stecke

15.05.13 11:57
Rebella 
Re: Bräute 2013

@Valey: Er het er ihre ja det am Telefon scho, klipp und klar gseit, dass mir uf kai Fall, mit ihne id Ferie chömend.
Au det im Garte, het ers no einisch betont gha.
Aber ich denke sie hends begriffe.

Het ebe scho letscht Johr agfange gha. Sie wend unbedingt, dass mir mit ihne uf Südfrankrich chömend. Will sie nüm so lang mögend Auto fahre. Will mim GG sini Gotte, also d`Schwöschter vo sim Mami, het det une es Feriehuus.
Ich han dete mim GG scho gseit gha, wünsch der schöni Ferie mit dine Eltere! Ich chume dänn sicher nöd mit.

Freu mi scho, wenn mer dänn mal Chind hend.

15.05.13 11:58
Canoa 

Re: Bräute 2013

Sie hed äbe au no so Speli agfange, sie seid mer sache, zb. dass ech secher nie it Ferma cha istige bis sie pensioniert seg oder ganz am afang vo eusere Beziig hed sie zo mer gseid sie wördi nie luege uf eusi Chend.

i mim GG seid sie aber genau s umgekehrte...das esch doch nome dreischt...aber do muessi jetzt eifach döre, was di ned umbrengt macht die herter...

Ohhhh ja Monokasa wir wollen Fotos sehen! =)

15.05.13 11:58
valey 

Re: Bräute 2013

Ohhh jee Rebellaa.. isch ja so was vo müehsam
ich würd jez do gar nümm gross diskutiere wenn sies ned checkt
würd eifach normal euchi flitterwoche bueche wo ehr wenn und denn go...

15.05.13 12:00
Canoa 

Re: Bräute 2013

Rebella:

Freu mi scho, wenn mer dänn mal Chind hend.


Uhhhh säg nüüüüttttttttttttt..............Hilfe...

15.05.13 12:05
Manokasa 

Re: Bräute 2013

uh ja rebella mit de chind fangts erst so richtig ah! :P vo det äwäg hani die schlimmst beziehig zu minre schwimu ga! langsam besserets sich wieder..

15.05.13 12:14
Rebella 
Re: Bräute 2013

@Canoa: Oh nei!!! Das chas ja definitiv nöd si.

@Valey: Machemer uf all Fäll. Nume wüssemer immer nonig wohi dass mer wend. Mir chömend eifach nöd uf en gmeinsame Nenner. Am Sunntig het er gmeint gha, also Wellness Ferie würdend ihm scho lange.
Will ich han d`Homepage fertig gmacht gha, und ha vo ihm welle wüsse, wasi jetzt alles uf d`Wunschliste söll näh....

Esch ebe au huere Blöd bi eus, weg em Ferie näh.
Min GG het 3 Wuche Betriebsferie im Summer. Und ich chan im Moment nume, immer die erste 2 Wuche im Monet Ferie näh.

Ich denke eusi Flitterwuche sind so zimmli gstriche.

 1 .. 980 .. 1957 1958 1959 1960 1961 .. 2859 .. 3757
Zuletzt   gspannt   Problem   langsam   Kollegin   Zeremonie   irgendwie   eigentli   wirklich   Hochzit   einfach   natürlich   schaffe   richtig   bearbeitet   himbeer   vorallem   natürli   eigentlich   schnell