Bräute 2013 |
|
1 .. 982 .. 1961 1962 1963 1964 1965 .. 2861 .. 3757
|
|
|
|
|
15.05.13 15:40
Yelenanicht registriert
|
Re: Bräute 2013
@snet: das mit der kreditkarte kenn ich. meine wurde auch mal missbraucht und ebenfalls für ein Flugticket.....
|
|
|
|
|
|
|
15.05.13 21:42
LucyLu
|
Hallo Zäme
Uiiuiiiii was ich das so über oi SchwiMu's glese han.... Also ich Chan mi ja nöd beklage, sie isch en Mega Schatz. Au Mini Stiefmami und mis Mami, all sind echt Super und redet gar nöd dri. Im gegeteil, sie stönd bi allne entscheide voll hinter ois und in Flitterwuche wot "leider" niemet mit ois mitcho Chan mi also Mega glücklich Schätze, au Oise TZ isch Super (isch bereits zum dritte mal TZ und hät natürlich üebig drin). Mini Schwöster / TZ isch meeega, ghör Au nur Positivs vo de Gäst. Bin echt froh drüber.
I de zwüschetziit hämer s'Ehevorbereitigsverfahre kah, d'Trauuigsermächtigung isch unterwegs zu oisem Trauuigs Zivilstandesamt, de Pass hani beatreit und au sust läufst überall. Mitem Resti simer a de Detils dra, Turte isch bstellt und d'Ring sind au fertig worde. Nächst Wuche hani Polterweekend! Jaaa es lauft und gaht uf de Entspurt zue. Probefrisur hani au scho gmacht und am Samstig gangi endlich wieder mini Gelnägel go mache. es gaht ja au nur na 7 Wuche! Unglaublich wie die Ziit rast.
Ha mal na ä Frag a die wo es Strumpfband ahziehnd: ich ha mis gester übercho per Post. Es isch Mega schön aber; ich finds überhaupt nöd bequem! Es störrt mi recht am einte Bei es Band z'ha. Ha Au s'gfühl es hebt nöd so guet, obwohls ganz eng isch. Aber wenn ich umegumpe Rutscht immer meh abe. Wie isch das so bi oi? Gaht das guet? Ich wird's jetzt wahrschienlich nöd ahzie, schad zwar aber ebä.
Grüessli
|
|
|
16.05.13 00:32
Angita
|
phuuuu ezt hani aber ä rechti bettlektüre gha;-) hät mi mega wundergno was bi eu so lauft! also i bi jo in italie :-) und morn hani di letzt aprob fürs chleid! chas denn scho mitneh wenn alles oke isch sust ànderets er no bevor i abfahre... am meiste freut mi dass grössi no passt... ha site oktober nö zugno.. leider au nö abgno..aber isch gliich ;-) mis mami hät sich au bim schniider es chleid mache loh.. gseht megabguet us!
zude schwiegeemonster: bi echt froh mischt sich mini nöbgross u..will wenn sies macht nervt sie total... mis mami macht wenigstens was nützlichs... sie verlangt jetz scho dass mir üs gedanke mached was mir mit ihrne verwandte use uslandbunternehmed (1. schaffemer händ nur es paar täg frei 2. söt me evtl. de wetterbricht vo denn chöne studiere 3. hämmer es hz zum fertig organisiere!)
nur no öppis: min papi isch vor 3 johr gstorbe und falls er ide chile erwähnt wird brichi sowieso i träne us .. aber das mit de foti isch ä mega gueti idee.. frog mi nu wie und wo i die cha here tue...
sooryy dass sooo lang worde isch!
|
|
|
|
1 .. 982 .. 1961 1962 1963 1964 1965 .. 2861 .. 3757
|