| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 982 .. 1961 1962 1963 1964 1965 .. 2861 .. 3757
15.05.13 15:38
snet 
Re: Bräute 2013

@Canoa: Hihi, weniger ärgerlich als deine Situation mit der Schwiegermutter. Hab gerade vorher für dich nochmals nachgeschaut ob es ein neues Einfamilienhäuschen im Internet gibt, aber hat mir keine neuen Resultate angezeigt.

Trotzdem. Wir haben einen Vertrag miteinander und darin ist eine Frist geregelt. Das nervt mich einfach. Und vor allem, dass sie nicht mal zurückschreibt.

Ahja, gestern Abend hab ich noch meine Kreditkartenabrechnung kontrolliert und dabei festgestellt, dass diese missbraucht wurde. Aber wie blöd kann man bitte sein um mit geklauten Kreditkartendaten ein Flugticket zu kaufen?

15.05.13 15:38
Canoa 

Ah ond t Röckmäudige send natürlech au no massgäbend ond hoffe die liebe Lüt send pönkltech demet! =)

15.05.13 15:40
Canoa 

Snet wir müssen uns bald mal wieder treffen, es gibt news betreffend Häuschen...=)
Langsam aber sicher tragen meine Argumente Früchte...denn keine 10 Pferde bringen mich neben meine SchwiEltern....nöööppppp

15.05.13 15:40
Yelena

nicht registriert

@snet: das mit der kreditkarte kenn ich. meine wurde auch mal missbraucht und ebenfalls für ein Flugticket.....

15.05.13 15:41
Canoa 

Ganz e schöne Obig wönschi euch...

15.05.13 15:42
snet 

@Canoa: Ja, bin immer dabei bei einem Treffen. Wuhuuu super, will alles wissen über das Häuschen. Hihi, die Argumente sind aber wirklich gut. Hoffe das klappt alles so.

@Yelena: Unglaublich was es für Sachen gibt, oder? Vor allem war das die Kreditkarte zum Haushaltskonto und die benutze ich nur in Lebensmittelgeschäften...

15.05.13 16:26
sonne13 

oh canoa, hüüsli tönt spannend aber ich verstoh wenn du ned grad näb dine schwieltere möchtsch wohne bi grad chürzlich det durejoggt, hihi, wenn denn mol det wohnsch denn chummi denn mol cho es sirüpli verlange
bi eus ischs ebe momentan au chli thema, drumm findis so spannend wenn anderi ähnlichi projekt hend mir würded denn ebe i de nöchi vo mine eltere wohne, weiss no ned was ich devo sell halte mir sind momentan ned allzuwiit vo ihne wäg, aber immerhin ned in sichtnöchi

wünsch eu allne e schöne obe!!!

15.05.13 16:28
valey 

oh je canoa emmerno das med em huus.. mmm.. wie stohts dett? hender wedermal drübert gredt?
hoffe chunt guet...

15.05.13 21:42
LucyLu 

Hallo Zäme

Uiiuiiiii was ich das so über oi SchwiMu's glese han.... Also ich Chan mi ja nöd beklage, sie isch en Mega Schatz. Au Mini Stiefmami und mis Mami, all sind echt Super und redet gar nöd dri. Im gegeteil, sie stönd bi allne entscheide voll hinter ois und in Flitterwuche wot "leider" niemet mit ois mitcho Chan mi also Mega glücklich Schätze, au Oise TZ isch Super (isch bereits zum dritte mal TZ und hät natürlich üebig drin). Mini Schwöster / TZ isch meeega, ghör Au nur Positivs vo de Gäst. Bin echt froh drüber.

I de zwüschetziit hämer s'Ehevorbereitigsverfahre kah, d'Trauuigsermächtigung isch unterwegs zu oisem Trauuigs Zivilstandesamt, de Pass hani beatreit und au sust läufst überall. Mitem Resti simer a de Detils dra, Turte isch bstellt und d'Ring sind au fertig worde. Nächst Wuche hani Polterweekend! Jaaa es lauft und gaht uf de Entspurt zue. Probefrisur hani au scho gmacht und am Samstig gangi endlich wieder mini Gelnägel go mache. es gaht ja au nur na 7 Wuche! Unglaublich wie die Ziit rast.

Ha mal na ä Frag a die wo es Strumpfband ahziehnd: ich ha mis gester übercho per Post. Es isch Mega schön aber; ich finds überhaupt nöd bequem! Es störrt mi recht am einte Bei es Band z'ha. Ha Au s'gfühl es hebt nöd so guet, obwohls ganz eng isch. Aber wenn ich umegumpe Rutscht immer meh abe.
Wie isch das so bi oi? Gaht das guet? Ich wird's jetzt wahrschienlich nöd ahzie, schad zwar aber ebä.

Grüessli

16.05.13 00:32
Angita 

phuuuu ezt hani aber ä rechti bettlektüre gha;-)
hät mi mega wundergno was bi eu so lauft! also i bi jo in italie :-) und morn hani di letzt aprob fürs chleid! chas denn scho mitneh wenn alles oke isch sust ànderets er no bevor i abfahre... am meiste freut mi dass grössi no passt... ha site oktober nö zugno.. leider au nö abgno..aber isch gliich ;-)
mis mami hät sich au bim schniider es chleid mache loh.. gseht megabguet us!

zude schwiegeemonster: bi echt froh mischt sich mini nöbgross u..will wenn sies macht nervt sie total... mis mami macht wenigstens was nützlichs... sie verlangt jetz scho dass mir üs gedanke mached was mir mit ihrne verwandte use uslandbunternehmed (1. schaffemer händ nur es paar täg frei 2. söt me evtl. de wetterbricht vo denn chöne studiere 3. hämmer es hz zum fertig organisiere!)

nur no öppis: min papi isch vor 3 johr gstorbe und falls er ide chile erwähnt wird brichi sowieso i träne us .. aber das mit de foti isch ä mega gueti idee.. frog mi nu wie und wo i die cha here tue...

sooryy dass sooo lang worde isch!

1 .. 982 .. 1961 1962 1963 1964 1965 .. 2861 .. 3757
schaffe   bearbeitet   Problem   irgendwie   Kollegin   Zuletzt   Hochzit   natürli   Zeremonie   schnell   eigentlich   richtig   vorallem   eigentli   wirklich   langsam   einfach   natürlich   gspannt   himbeer