Bräute 2013 |
|
1 .. 982 .. 1962 1963 1964 1965 1966 .. 2862 .. 3757
|
16.05.13 00:36
Angita
|
Re: Bräute 2013
ah und öppis anders no : mini TZ hät am mäntig obig in paris en atrag übercho!!! ezt chan sie gad wiiter organisierr h
|
|
|
|
16.05.13 06:39
LucyLu
|
Re: Bräute 2013
LucyLu: Hallo Zäme
Uiiuiiiii was ich das so über oi SchwiMu's glese han.... Also ich Chan mi ja nöd beklage, sie isch en Mega Schatz. Au Mini Stiefmami und mis Mami, all sind echt Super und redet gar nöd dri. Im gegeteil, sie stönd bi allne entscheide voll hinter ois und in Flitterwuche wot "leider" niemet mit ois mitcho Chan mi also Mega glücklich Schätze, au Oise TZ isch Super (isch bereits zum dritte mal TZ und hät natürlich üebig drin). Mini Schwöster / TZ isch meeega, ghör Au nur Positivs vo de Gäst. Bin echt froh drüber.
I de zwüschetziit hämer s'Ehevorbereitigsverfahre kah, d'Trauuigsermächtigung isch unterwegs zu oisem Trauuigs Zivilstandesamt, de Pass hani beatreit und au sust läufst überall. Mitem Resti simer a de Detils dra, Turte isch bstellt und d'Ring sind au fertig worde. Nächst Wuche hani Polterweekend! Jaaa es lauft und gaht uf de Entspurt zue. Probefrisur hani au scho gmacht und am Samstig gangi endlich wieder mini Gelnägel go mache. es gaht ja au nur na 7 Wuche! Unglaublich wie die Ziit rast.
Ha mal na ä Frag a die wo es Strumpfband ahziehnd: ich ha mis gester übercho per Post. Es isch Mega schön aber; ich finds überhaupt nöd bequem! Es störrt mi recht am einte Bei es Band z'ha. Ha Au s'gfühl es hebt nöd so guet, obwohls ganz eng isch. Aber wenn ich umegumpe Rutscht immer meh abe. Wie isch das so bi oi? Gaht das guet? Ich wird's jetzt wahrschienlich nöd ahzie, schad zwar aber ebä.
Grüessli
Ha ächli bedenke das mini Frag untergaht drum Kopier ich's namal inne.....
Ha na vergesse: mini verstorbnig Nonna und d'Grosselte vom mim Schatz werdet miteme Föteli imene Amulett Symbolisch a min Bluemestruss festgmacht....
Wünsch oi en guete Start in Tag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|