| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 982 .. 1962 1963 1964 1965 1966 .. 2862 .. 3757
16.05.13 00:36
Angita 
Re: Bräute 2013

ah und öppis anders no : mini TZ hät am mäntig obig in paris en atrag übercho!!! ezt chan sie gad wiiter organisierr h

16.05.13 06:39
LucyLu 

LucyLu:
Hallo Zäme

Uiiuiiiii was ich das so über oi SchwiMu's glese han.... Also ich Chan mi ja nöd beklage, sie isch en Mega Schatz. Au Mini Stiefmami und mis Mami, all sind echt Super und redet gar nöd dri. Im gegeteil, sie stönd bi allne entscheide voll hinter ois und in Flitterwuche wot "leider" niemet mit ois mitcho Chan mi also Mega glücklich Schätze, au Oise TZ isch Super (isch bereits zum dritte mal TZ und hät natürlich üebig drin). Mini Schwöster / TZ isch meeega, ghör Au nur Positivs vo de Gäst. Bin echt froh drüber.

I de zwüschetziit hämer s'Ehevorbereitigsverfahre kah, d'Trauuigsermächtigung isch unterwegs zu oisem Trauuigs Zivilstandesamt, de Pass hani beatreit und au sust läufst überall. Mitem Resti simer a de Detils dra, Turte isch bstellt und d'Ring sind au fertig worde. Nächst Wuche hani Polterweekend! Jaaa es lauft und gaht uf de Entspurt zue. Probefrisur hani au scho gmacht und am Samstig gangi endlich wieder mini Gelnägel go mache. es gaht ja au nur na 7 Wuche! Unglaublich wie die Ziit rast.

Ha mal na ä Frag a die wo es Strumpfband ahziehnd: ich ha mis gester übercho per Post. Es isch Mega schön aber; ich finds überhaupt nöd bequem! Es störrt mi recht am einte Bei es Band z'ha. Ha Au s'gfühl es hebt nöd so guet, obwohls ganz eng isch. Aber wenn ich umegumpe Rutscht immer meh abe.
Wie isch das so bi oi? Gaht das guet? Ich wird's jetzt wahrschienlich nöd ahzie, schad zwar aber ebä.

Grüessli

Ha ächli bedenke das mini Frag untergaht drum Kopier ich's namal inne.....

Ha na vergesse: mini verstorbnig Nonna und d'Grosselte vom mim Schatz werdet miteme Föteli imene Amulett Symbolisch a min Bluemestruss festgmacht....

Wünsch oi en guete Start in Tag.

16.05.13 06:58
Manokasa 

Guete Morge!

Lucylu
Mis Strumpfband isch au recht eng, rutscht au nöd.. Also es hebet :P

16.05.13 07:22
Mona83 

Morge mitenand

Lucylu: also ich han zwei strumpfbänder übercho (vo zwei verschiedene kolleginä) han aber bis jetzt no keis agha. söti vilicht mal. isches würkli unagnehm? hmm also het scho gärn eis ah, will han nämli jetzt alles (something old, something new, something borrow, something blue) aber wens dän würkli mega müäsam isch dän lahnis au blibe. chasches sicher amachä irgendwo inä am chleid dän muäsch es nöd alegge.

hey lüüüüüüüüüüüüüüüüt, han mini probefrisur gha gester, wiä findet ihrs? also ich bin rächt zfriedä und d stylistin hät au gmeint ich heg gar nöd z churzi haar.

Datei-Anhänge
20130515_192417 1.jpg 20130515_192417 1.jpg (50x)

Mime-Type: image/jpeg, 267 kB

16.05.13 07:36
Manokasa 

Mona gseht echt schön us! :)

16.05.13 07:53
valey 

Guete Morge zemee :))

Mona dini Frisur findi mega schön :) vorallem mit dene blueme dinne voll schöööönnn!! :)))

LucyLu wegem Strumpfband
has gar noni probiert has deheime mueses hüt mal teste :)
aber wenns stört leggis ned ah

16.05.13 08:02
sonne13 

mona, wunderschön!!!

valey, bisch scho nervös?!?

wünsch euch allne e schöne tag, leider wieder mol grau und gruusig

16.05.13 08:06
valey 

sonne bezeli werd langsam nervös weni dra denke dass ich denn anderst werd heisse hihi :D

16.05.13 08:13
Canoa 

Mona sehr schöni Frisur...gfaut mer guet!

Ech ha auso mis Strompfband au no ned agleid...muesses de mou mache...

Gester beni bem Zahni gseh mini Spange chond 10 Täg vorem Zivile use!
Be so happy, au wenn die Freud jo nome chorz werd sie ond nochem HZ de ganz S,... weder ine chond...aber egal...

Wägem Hüsli, mer hend gester im Internet noch andere Bauplätz gsuecht ond mi GG lütet jetzt mou ah zum noche Froge, es wär denn öbe 10 Min vo de SchwiEltere wäg, das wär super...Es esch mer eifach znöch näbe ehne goz baue, ech meine ech wot jo ned dass ergendwenn die ganz Siutation no esskaliert etc. gschider jetzt scho luege, wöu sone Hus chamer jo ned versetzte...

Zuletzt bearbeitet am 16.05.13 08:23

16.05.13 08:15
Mona83 

dankä eu allnä. bi mega erliächtered dass mer diä frisur chan machä bi minärä haarlängi.

ui ja valey, mir händ s letschtä wuchänänd mitem altä namä vor üs.
eigentli händ min schatz und ich welä verreisä über s weekend aber nüt gschids gfunde. vilicht spontan
fänd das irgendwiä no cool so s letscht weekend als ledigi frau wäg z gah :-)

1 .. 982 .. 1962 1963 1964 1965 1966 .. 2862 .. 3757
himbeer   einfach   Zuletzt   natürlich   vorallem   natürli   schaffe   irgendwie   Problem   wirklich   Zeremonie   Hochzit   eigentli   langsam   richtig   Kollegin   schnell   eigentlich   gspannt   bearbeitet