| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 984 .. 1965 1966 1967 1968 1969 .. 2863 .. 3757
16.05.13 11:05
sonne13 

Re: Bräute 2013

hihi valey, ich säg immer, will ich scho chli älter bi find ichs ergendwie au komisch plötzlich andersch z heisse, wär evt. andersch wenn ich no jünger wär, aber noch sooooooooo viele johr mit dem name

ich ha grad in letschter ziit hüüfig feschtgstellt dass mine neu name eigentli voll müehsam isch (muesch duurend buechstabiere und erkläre und keine verstohts...), mine alt isch sogar im usland keis problem. und trotzdem wetti gliich heisse wie min maa, ich find das eifach schön, und irgendwenn gwöhn ich mich denn sicher draa!

16.05.13 11:06
valey 

Re: Bräute 2013

uiii monaa ja de tz
a de dänki lieber ned suscht regi mi au uf
eifach ned dra dänke und tag gnüsse
euse hed d lüt immernoni kontaktiert für de polterobe übermorn!!!


Kamala
tuesch demfal au de name vo dim gg ahneh??

ja ich find min name schön aber de vo mim gg isch au ok.. für mich isch emmer klar gsi dasi glich wie min schatz well heisse :))
aber ha zum glück no en sehr schöne italienisch vorname de gohts :)) hehe

ha mim gg letsch mal scho gseit eusi chind chömed all en italienische vorname über de hends das und en schwizer nachname :D de isches usgliche hihi

16.05.13 11:06
Rebella 
Re: Bräute 2013

@Valey: Ich han nachene defür en Italienische Name

Geschter het mis Mami aglütet. Und het mer nachdem ich mit mim Name abgno gha ha. Grüezi Frau .... gseit. Han grad müesse schmunzle.

16.05.13 11:09
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Hui Canoa tönt ja nachnere lässige Verkäuferin!

Vale
hihi ich chan di scho chli verstah mitem Name! Ich freu mi zwar so heisse wie min Schatz, aber ich wächsle vome schwizername ufen Name vo Österich wo nid so lässig isch :P

Hiihi mini cake toppes sind cho :P

Datei-Anhänge
Pingu 2 (489x489).jpg Pingu 2 (489x489).jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 190 kB

16.05.13 11:10
sonne13 

Re: Bräute 2013

jösses canoa, wo bisch denn du gsii???? irgendwie tönts chli wie die in sorsi, vo dere hend mers glaub au scho gha (det gohni nömm freiwillig ine, ussert ich bruuche öppis gaaaaaaaaaanz dringend...)

16.05.13 11:12
valey 

Re: Bräute 2013

canoaa..
ja has selber gmacht :) ganz eifach es muster im google gsuecht und selber was zemebastlet hehe


uiii die verkäuferin
isch nümm in..?? hallo?? komischi....


hehe jaa wegem name mine hed me do und im usland verstande... de neu isch ja de chli schwierig im usland wie zb italie hehe...
aber macht nix... freumi so heisse wie min schatz...

manokasa
jöööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
dini pinguineeeeeeeeeee

16.05.13 11:12
Canoa 

Re: Bräute 2013

Manokasa mega härzegi Topers...
So rechtig jöööööööööööööööööööööööööööö

Auso mi jetzti Name esch jo extrem Schwizerisch ond mi neu Name esch au typisch schwizerisch...aber vöuuuu chörzer...Darum hani mi entschlosse im Pass de zwöit Name zha...fende schöscht de Name esch ned fertig, klar esch gwöhnigs sach aber ech wot mi zwöit Name eifach im Pass ha! =)

Jo genau z Sorsi beni gseh....s erst onds letschtmou det enne gseh...mis Mami hed mi jo gwahrnt gha hani dänkt, jo cha jo ned so schlemm si....dooooch 10x schlemmer!!!!!

Zuletzt bearbeitet am 16.05.13 11:15

16.05.13 11:14
Mona83 

Re: Bräute 2013

Oooooh jööööö manokasa diä sind eifach zuu putzig.

han nacher au än östrichischä name, han gmeint min italienischä name isch müäsam aber sinä isch fast no schlimmer. janu egal ich bin nöd so ä emanze oder dopelname frau.

sonne, ja gäll 30 jahr lang hani dä name gha und jetzt söllis eifach ändere? schräg.

ou canoa verstah di dass nömä dethi wetsch, findi au nöd grad sehr chundäfründlihc. :-)

valey immerno nöd? läck du mir dä hät ja nervä. genau nömä dra dänke.

16.05.13 11:15
Larinya 
Re: Bräute 2013

schieferhärzli gihts bi üs im jumbo do it yourself :-) villicht mal nit im bastellade sueche sondern im baumarkt

16.05.13 11:17
sonne13 

Re: Bräute 2013

Canoa:
Manokasa mega härzegi Topers...
So rechtig jöööööööööööööööööööööööööööö

Auso mi jetzti Name esch jo extrem Schwizerisch ond mi neu Name esch au typisch schwizerisch...aber vöuuuu chörzer...Darum hani mi entschlosse im Pass de zwöit Name zha...fende schöscht de Name esch ned fertig, klar esch gwöhnigs sach aber ech wot mi zwöit Name eifach im Pass ha! =)

Jo genau z Sorsi beni gseh....s erst onds letschtmou det enne gseh...mis Mami hed mi jo gwahrnt gha hani dänkt, jo cha jo ned so schlemm si....dooooch 10x schlemmer!!!!!

es isch wirkli horror! und simmer ehrlich, dä lade isch es riese puff!!! (sorry...) irgenwie passt det alles zäme...

 1 .. 984 .. 1965 1966 1967 1968 1969 .. 2863 .. 3757
einfach   bearbeitet   schaffe   Kollegin   eigentlich   irgendwie   richtig   Zeremonie   wirklich   eigentli   vorallem   Hochzit   langsam   natürli   gspannt   natürlich   Problem   himbeer   Zuletzt   schnell