| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 985 .. 1967 1968 1969 1970 1971 .. 2864 .. 3757
16.05.13 13:31
anyany 

Re: Bräute 2013

@ Valey,
Hani bes iez noni gha. Aber mer hei si ou erscht am Sonntig verteilt ond die met de Poscht send erscht vorgeschter ahcho. Ha aber erscht 2 Röckmäudige öbercho (abgseh vo dene, womers persönlech gäh hend). Ech ha absechtlech KEI Websiite gmacht, obwou ech Informatik studiere, wöui dänkt ha, dass de eh d Höufti ned werd drufgoh ond so wiiter. Ech ha aber es HZ-ABC gstautet aus Informationsblatt... Aber s esch scho koomisch. Ech lese emmer jedi Ihladig ganz gnau döre. Egal öb zo HZ oder Gebortstag

16.05.13 13:35
valey 

Re: Bräute 2013

jööö elea voll herzig wegem name :))
jaa i freumi au.. es isch eifach kribbelig dra z denke das mer de glich heissed :D und ich nümm so wie jetzt hehe... ha vori müesse de bruefschuel vo minere lehrling ahgeh weg de namensänderig de hed die mer scho de neu name ahgeh
be grad kribbelig worde hhihihih


ohh jee demfal isch das ned nur bi minere lüt so wo iladig ned läsed
jaa bi eus isch fast niemert ufd website
aber mer hend schön gross heregschribe all infos uf de website www... usw.

und mich froged all emmer: was wünsched ehr eu? oder hender mer kontonr zum überwiese?
defür hemmer gnau ufgschribe das mer kei konto nr hend zum drufzahle sonder en cardbox

16.05.13 13:39
elea 

Re: Bräute 2013

jo so cool valey! ge wenn me de neu name de ofiziel gschrebe gseht de eschs grad nomol es anders feeling! hamer letscht woche d ikea family card bstellt ond ha denkt i bstells grad ofe neu name (wer jo domm, de müsstis i 3mönet scho weder ändere)! wow ond wonis s chärtli metem neue name gseh ha hani so freud gha. de hanis mim frönd zeigt ond er so "gseht mega ongwohnt us aber esch toll"
ha sogar mol avo unterschrift üebe. esch aber nüt schlaus debi usecho de hanis lo si glo

jo met de gschenk esch au so mer hend ofd iladig gschrebe "geschenkliste bei Frau XXXXXX (Nur bei bedarf!)
du glaubsch ned wievell me froget MéMER öpis vodere lischte schenke?" ond de muesi emmer sege neeeeeei esch nor bi bedarf... mönd halt lese

16.05.13 13:53
Mona83 

Re: Bräute 2013

bis jetzt muäsi säge üsi gest händ s chärtli gnau gläse. findi nöd schlächt, au uf dä homepage sind di meistä gsi und agmäldet händ sich fast all via homepage. bi überrascht gsi, am afang händ sich chli harzig agmäldet und uf eimal isches dän los gange.

allerdings seit mini trauzügin sie heg mängisch rächt lang müäsä wartä bis sie vo vielnä gest ä rückmäldig becho heg. sie händ ihne ebe no äs mail gschribe. ich hets eher per post gmacht muäsi zuägäh. will halt scho nöd al lüt (so elteri) immer ufs mail gönd. janu egal, han ihre eifach gseit wenn öpert sehr müäsam seg dän söl sie mir bitte öpis säge, wots wüsse wer müäsam isch

s einzig woni lustig finde isch d tantä vo mim schatz, sie isch 45gi also jung, sie hät züglet vor zwei monet und hät no kei internet seit sie. haha wärs glaubt, sie hät es nagelstudio, glaubsch ja sälber nöd das sie det kei internet hät. und ihri tochter hocket dauernd im facebook. blöd bini nöd.

16.05.13 14:09
valey 

Re: Bräute 2013

hihi elea jöö das med de family card vo de ikea :) setti au mal neu bstelle hihi :D isch uu schööön..


jaa i weiss ned gwüssi ... aso weni es käärtli bechume de les ichs gnau dure
und sogar 2 od 3 mal...

aber ja :))

mini tz und mini schwöster schribed sowieso im juni nomol gäst ah weg sache wos am plane send de tüends das nomol dri schribe weg de website :)

16.05.13 14:12
sonne13 

Re: Bräute 2013

Canoa:
Danke Anyany ech ha die gseh, weni nüt anders fende bstelli die Scheferhärzli vom Opitec, aber ech hät äbe gärn settegi ohni Löcher...mi Paps klärt jetzt mou no ab...


hey canoa, ech ha grad gseh dass ech bis am 25.5. no 10% ha bi opitec, falls di entscheidsch die härzli z bstelle chann ichs süscht für dich mache, denn hättsch immerhin es par rappe gspart pro stück...

16.05.13 14:27
anyany 

Re: Bräute 2013

Haha, Mona, dä esch ou ned schlächt! Aber s esch eigentli scho dreist, wie eim gwössi Lüt eifach ahlüge. Ech meine, es wär jo nüd debii, z säge: "Sorry, has eifach vergässe. Tuet mer leid." Ab jä no.

No e Frog:
Wie macheders met de Setzornig? Mer hend Blöck a 10 Persone. Das wemmer so. Aber ech weiss ned so rächt, wieni d Lüt söu platziere. Has bes iez chli moch Autersgroppe gmacht ond emmer chli die zäme, wo sech könne. De Nochteil esch haut de, dass sech d Lüüt ned so könne lehre....

16.05.13 14:34
valey 

Re: Bräute 2013

hey anyany

aso am zivile hemmer 5 10er tisch und en 8er tisch...

mer hend au chli so ufteilt...
ein tisch send mer und tz und gschwösterti und 3 kollege wo no debi si

am einte mini eltere, grosseltere und so

am andere eltere vo mim schatz grossmuetter und onkel tante

denn en andere tisch gluegt dass die jüngere zeme sind (aber gmischt vo de familiene)

und am andere eher die ältere (au gmischt vo de familie)...


16.05.13 14:34
sonne13 

Re: Bräute 2013

anyany, mir hend eus das au scho überleid. aber ich ha mir de so dänkt, ich sälber würds glaub no cool finde mol mit andere lüüt am tisch sitze als mit dene woni jo eh scho regelmässig z tue ha... isch jo ned bös gmeint aber ich würd glaub lieber mit andere lüüt zäme sitze als mit minere family z.b... aber das chunnt sicher chli ufd lüüt druf ab. mir werdes wohl chli mische, aber scho so dass mer dänked dass es chönnti passe, und denn hoffed mir jo sowieso dass sich denn die ganz gsellschaft au chli bewegt im verlauf vom obe. mir hend au no e lounge im gliiche ruum wo mer chli cha zämehöckle... aber so rechtig definitiv isch das be eus au noni...

16.05.13 14:44
Mona83 

Re: Bräute 2013

also d sitzornig isch bi üs nöd schlächt ufgangä. mir händ eifach chli kollegä zämägnah. eimal häts än jungstisch gäh, eimal än kolleginätisch mit partner. eimal än gotti/götti tisch mit partner. eimal än familiätisch etc... isch super ufgangä. han au immer ghört s seg so schwierig aber bi üs isches gangä. :-)

hihi gälll das mit sinärä tantä isch de hammer. s isch ebä drum gangä was mir üs wünsched. gopf, dän seit doch min schatz, chönd ja sust au eifach nur es briefli gäh. hallo diä tantä isch extrem gizig diä söll gfälligst öpis gäh merkt mer dasi sie nöd mag?

 1 .. 985 .. 1967 1968 1969 1970 1971 .. 2864 .. 3757
schaffe   eigentlich   Zuletzt   Zeremonie   richtig   wirklich   schnell   Kollegin   himbeer   gspannt   vorallem   Hochzit   langsam   einfach   Problem   natürli   irgendwie   bearbeitet   eigentli   natürlich