| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 99 .. 195 196 197 198 199 .. 1978 .. 3757
16.04.12 09:11
Reebee 

Re: Bräute 2013

@ Suee
nein, sie lädt UNSERE ein. das ist doch komisch, oder? es ist ja nicht so, dass sie selber keine freunde hat. sie hat sogar sehr viele.
irgendwie nervt mich das total...

@bergeri

hier ist seine hp: www.picture-of-emotion.de :)

***finally getting married - May 25th 2013***

16.04.12 09:45
Suee

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Reebee
das ist wirklich komisch?? macht sie denn so eine riesen-Hochzeit dass sie einfach extrem viele leute einladen?

16.04.12 09:48
Reebee 

Re: Bräute 2013

ja, die hochzeit ist schon recht gross wenn ich mich recht erinnere, so um die 80 - 90 geladene gäste glaube ich, am apéro noch mehr.
mein freund findet, ich soll mich nicht aufregen, aber mich regt das halt einfach auf. muss sie denn jeden einladen, den sie mal kurz gesehen hat oder so? das sind unsere freunde, unsere engen freunde und nicht ihre...

***finally getting married - May 25th 2013***

16.04.12 10:11
bergeri 

Re: Bräute 2013

@Reebee: Die Fotos sehen sehr schön aus. Habt ihr ihn bereits fix gebucht?

Das wegen euren Kollegen find ich echt auch komisch. Aber eigentlich kann es euch ja egal sein, oder weshalb stört es dich denn so?

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

16.04.12 10:23
nini 

Re: Bräute 2013

@bergeri, oh toll jetz händ ihr ja wider zwei grossi Pünkt erlediget!!

@Reebee, das fänd ich also au chli komisch! Am Apéro händ mir gseit laded mir au chli meh ii und vilicht au mal öper wo mä nid so vill Kontakt hät (zum Biispiel än Teil vo mine Verwandte) aber am Abig find ich sölled würkli nur die engschte Fründe und Verwandte däbii sii....scho chli komisch!

@Photograph, mir händ en Hochzigsfotograph für dä ganzi Tag, Fahrspesä, Bildbearbeitig, Bilder in Raw Datei, alli Bilder in Farbe, sw und sepia, Webgalerie inkl Bstellmöglichkeite für dGäst, vorgängigi Besichtigung vo dä Lacation und Vorshooting für ca 4000.-. Min GG tuet hobbymässig sälber fotografiere und er hät drum bi villne öpis gseh wo ihm a dä Bilder nid passt hät, drum isch äs üs das halt au wärt!

@us, mir gönd hüt Nami üsi Ring go abhole.....juuuuuhuuuuuuiiiiii...freu mich sooo!!!!

***17. August 2013***

16.04.12 10:48
Suee

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Reebee
aber könnte es nicht sein dass sie euch damit wie auch ein bisschen eine Freude machen möchte...? Mein Bruder hat an seine Hochzeit auch ein paar der besten Freunde von meinen anderen 2 Brüdern und von mir eingeladen weil er sie halt auch schon lange kennt...?

Mal en Frag - was heit dir scho so erlebt amne Hochzit oder selber für Ideene für Unterhaltig fürd Gescht...? also ou z.B. zwischen Apero und Abend oder ou am abig selber...?

16.04.12 10:51
Valeria01 

Re: Bräute 2013

@ all

Guete morge mitenenad.. wie gatz eu so? hüüt isch bi eus in Züri sechsilüte (de Böög wird verbrännt) aber leider schaffi de ganz tag...

@ Schwägerin
Also ich finde das au chli komisch... ich als iigladeni Person würd mi zwar freue aber ich fäänds komisch

@ Ring
ähhh hani das richtig glese nini? ihr gönd scho go ring hole?

So mier hend am Sunntig de Vertrag resp. s'Agebot fürs Hotel becho... skindermenü kostet sogar numme 30 CHF inkl. Getränk...und wenn mer no en Sitter wennd denn chostete de no 25 CHF pro Stund... isch au nöd viel.. mier wennd ev eh numme eine vo 20.00-1.00 oder soo...

lg Valeria

16.04.12 10:56
nini 

Re: Bräute 2013

@Valeria01, ja mir gönd hüt go üsi Ring abhole Es isch ebä so gsi: mir händ a dä Mäss z St.Galle en 20% Guetschii gunne bimä Juwlier wo mer "üsi" Ring gseh händ....mir händ hin und her überleit und üs schlussendlich däzue entschiede dä Guetschii znutze (wär nur bis endi dä Monet gültig gsi) und üsi Ring scho das Jahr zchaufe! DRing müend eim ja sowiso für langi Zyt gfalle da chunts uf es Jahr meh au nüme druf ah! Und mir händ würkli es paar gfunde wo mir üs grad dri verliebt händ!

***17. August 2013***

16.04.12 11:06
Reebee 

Re: Bräute 2013

@bergeri
ja, er ist fix gebucht, die anzahlung ist auch gemacht :)

@schwägerin
ich weiss nicht, ob sie am abend auch eingeladen sind. leider hat unser kumpel seine karte noch nicht abgeholt, also wissen wir auch nicht, ob er abends eingeladen ist.
nein, ich glaube nicht, dass sie uns damit eine freude machen will. so ist sie nicht. sie ist eher von der ego-sorte und denkt in erster linie nur an sich. wir sind auch nicht gerade freunde, wenn man es so sagen will. deswegen nervt es mich umso mehr.
vielleicht habe ich insgeheim angst, dass unsere freunde dann ihre hochzeit besser finden als unsere. ich weiss, sehr kindisch, aber ich kanns nicht abschalten :(

***finally getting married - May 25th 2013***

16.04.12 11:08
Valeria01 

Re: Bräute 2013

@ Suee
also was ich ganz toll finde isch wenns am apero oder so Polaroidkamera mitnehmed, Föteli (immer vo de Familie oder em Paar) mached und denn sones Buech perat staht wo mer sFöteli chan iiklebe und ööpis chan schriibe das findi mega cool... ich duns mier viellicht selber vorbereite... sFöteli lahni dete mache und salbum bereiti eifach vor au no mit so frage wie
Woher kennet mier eus?
Was wünschisch du eus ? ect ect...

@ nini
ach soooo ich gang ev. au scho i de nöögste Monet go luege... will im Summer gönd mer no uf Italie... wott luege obs mer dete besser gfallet oder günstiger sind... denn hani en Vergliichspunkt :)

@ all
was haltet ihr vo Namenskärtli? also die wo dlüüt chönd trääge... mier sind am esse 180P und viel usem Usland da fändis ebe scho no cool :) wott die aber selber no chli gstalte... wo chani das Züüg kaufe...? hender e idee?

glg

 1 .. 99 .. 195 196 197 198 199 .. 1978 .. 3757
langsam   Hochzit   bearbeitet   Problem   irgendwie   vorallem   Zeremonie   Kollegin   natürlich   natürli   schaffe   einfach   wirklich   gspannt   eigentli   eigentlich   richtig   schnell   himbeer   Zuletzt