| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 985 .. 1968 1969 1970 1971 1972 .. 2865 .. 3757
16.05.13 14:46
elea 

Re: Bräute 2013

hihi i be do voll s gegeteil, i fende das emmer so nervig wenn i nebe frömdi lüt gsetzt werde ond de so erzwonge muss met dene rede. dorom werde mer lüt zeme setze wo sech kenne ond womer denke die hettes guet zeme... be ned fan vo dem dorremeschle...

16.05.13 14:48
valey 

Re: Bräute 2013

hahahha mona die geilst xD hihihi

elea ja mer hend au gluegt das sich lüt chli kenned
aso mer hend scho chli paar heretoh wo sich ned kenned
aber niemert allei
eher ganzi familie :D

16.05.13 15:05
elea 

Re: Bräute 2013

jo meine es loht sech ned vermide das lüt zeme hocke wo sech ned so guet kenne. aber ebe i fends eifach nedsoooo toll d lüt wellkürlich go mesche... send jo ned all so offe ond hemmigslos dass si grad of frömdi zuegönd. drom hemmer gluegt dass jede secher öper om sech het woner guet kennt.
ha au scho oft ghört dassd setzordnig mega schwer esch. bi eus eschs mega easy gsi.... guet 20lüt send schnel emol versorget

16.05.13 15:06
anyany 

Re: Bräute 2013

Super, merci för d Antworte.
Ech gloube mer löhnds so wies esch. Noch Auter ond Zämeghörigkeit. Ech wörd nämmli ou gärn be minere Familie hocke, obwou ech eigentli met zemmli aune Lüüt dörechome. Hender ou so Lüüt, wo der ned wössed, wohedue, wöu si eifach e chli närvig oder sehr eigeartig send?

16.05.13 15:08
elea 

Re: Bräute 2013

gott sei dank hemmer keini serig hmm höchstens eini hemmer di hetti jez ned onbedengt iglade, aber wells d fröndin vo öper wechtigem esch muss si debi si... di setzi de so ane tesch dassi si de ganz obe weder gseh no ghöre

16.05.13 15:09
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ich persönlich bin au nöd so fan vom mische ... mir händ gluegt
dass die junge eher binenand sitzet, also t kollege mal uf zwei tisch
ufteilt, dänn cousins und so a eim tisch, die jünger generation
und t eltere a eim tisch, wos eh guet mitenand händ und eusi eltere
mit dä gschwüschterti etc. ... sind 95 persone, bitz schwieriger gsi :p
mit 20 persone, wie bi eu elea, wow, das wär ja en traum, hätti glaubs
au kei 'problem' gha scho schön wenn mer so wenig persone
isch, erliechterets eim bi ALLEM!

hihi anyany, zum glück nöd, NEI :) wege, bi eu scho? hihihi

16.05.13 15:14
Kamala 

Re: Bräute 2013

ja kenni mini Schwegermuetter die würdi am liebste meteme Tischli id Reuss use stelle Det weissmer au ned würkli wo anesetze.

Mer werdets glaub au so guet wies gaht mache, dass sich d Lüüt chli kenned. Dass sich öbber mal ned kennt laht sich aber fascht ned vermiide. Mer hend rundi Tisch und ca. 45 Persone. Mal luege wies de usechunnt.

16.05.13 15:15
anyany 

Re: Bräute 2013

Es goht, Lilly, so zwöi Usnahme hemmer. Si send sehr ängi Verwandti, aber die einti macht ständig e Lätsch ond die ander benemmt sech emmer wie e puupertierendi 15jährigi, obwou si 24i esch. Emmer so totau öberträiht... Aber jo, eigentli hani si jo gliich gärn. Aso die zwöit. Die erscht lade mer nor ih, wöus schösch es Familiedrama gäb...

16.05.13 15:15
valey 

Re: Bräute 2013

Kamala:
ja kenni mini Schwegermuetter die würdi am liebste meteme Tischli id Reuss use stelle Det weissmer au ned würkli wo anesetze.



hahahahahahahah so geil xD

16.05.13 15:15
sonne13 

Re: Bräute 2013

also mir hends scho ned chrüz und chabis durenand gmischt, mir hend en tisch für die "eltere" und denn no kollegetische, die hend mer denn eifach chli verteilt. und det kenned sich eigentlich alli scho meh oder weniger guet. also es isch niemert debii wo ned no öppert anders könnt am tisch. süscht wärs scho chli doof. aber mir sind jo au nur wenig und ebe - die meischte kenned sich eh scho rächt guet. es isch denn eher d frog gsii ob jetzt gschwüschterti seperat amene tisch oder durmischt mit kollege.

 1 .. 985 .. 1968 1969 1970 1971 1972 .. 2865 .. 3757
Zuletzt   langsam   natürli   schaffe   natürlich   bearbeitet   irgendwie   Problem   wirklich   Zeremonie   Hochzit   Kollegin   himbeer   schnell   gspannt   richtig   eigentlich   eigentli   vorallem   einfach