| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 986 .. 1970 1971 1972 1973 1974 .. 2866 .. 3757
16.05.13 15:54
sonne13 

Re: Bräute 2013

jösses gott, ich bi entsetzt! das isch jo underschti schublade was sich die fraue für rächt usenähnd! läck du mer, ech hätt das nie för möglech ghaute!!!!!!!

16.05.13 16:07
Lula 

So quers tönt, i bi bau froh zläse, dass es nit nume mir so geit!! Wobi mini "schwierigi Muetter" isch gottseidank nit so schwierig... Drfür hani e Schwägere, wo locker mit öichne SchwieMus cha mithalte
Und e Muetter, wo de ou kenner Feinde meh bruchsch...

Was si öicher Tricks oder Tipps für mit dr Situation zschlag zcho? Wie gränzet ihr öich ab, ohni dass GGs drunger liede? (Bi üs chunnt erschwerend hinzue, dass mir aui sehr nöch wohne, aso SchwieMu u Schwägere)

16.05.13 16:15
valey 

ohh gott die schwiegermüetterr!!!! BE schockiert!!!
ich denke das isch eifach das sie iversüchtig gsi das sie jetz nümm die wichtigst frau im läbe vom sohn send
aber trotzdem sett me doch ned so sache ablohh???

so wie sie freut sich überhaupt ned ufs hochzit
und wegem geld und so

hallooo??? gohts nooo???

säged eigendli eui manne nüt zu de müettere sie seled ufhöre??

oder doch und dene fraue interessierts eifach ned??

16.05.13 16:18
anyany 

Lula,
Ech cha mettlerwiile guet demet omgoh. Ech be nätt ond fröndlech zo ehre, aber meh ned. Das heisst, ech rede ganz normau met ehre (sowiit das möglech esch be ehre) ond due mech ab ehrne Össerige nömme ufrege. Ech weiss, dass mi Schatz sis Mami gärn het, aber ech weiss ou, dasser si ned verstoht ond ehres Benäh vou denäbe fendet. Ech probiere eifach s Positive a ehre z gseh. Ech gränze mech gar ned ab, wotti ou gar ned, ech versueche emmer weder, dass mer ofne Äbeni chömed, womer öis chöned verstoh. Ech be eeeextrem Harmoniesöchtig. Ond cha ou sehr schlächt nachtragend sii. Das esch i dem Fau e Vorteil.

Was meint de di Schatz zo dere Situation ond vor allem, was het de bitte sini Schwöschter gäge dech??

16.05.13 16:22
anyany 

Valey,
Si wörd alles abstriite, wenn er öppis wörd säge. "Ech ha doch nome gmeint...", "Das muesch du andersch verstoh..." "Ech wett jo nome säge...", blablabla. Sini Konsequänz esch gsi, dasser sini Täsche met 19ni packt het ond mini grad ou ond de hemmer e Wohnig gha. Är no ide Lehr ond ech aus Studäntin. Jedes Räppli hemmer 2x dräiht, aber es esch s beschte gsi, womer hend chönne mache.

17.05.13 07:42
Mona83 

morgä mädels

wiä gahts eu so?
hui ihr händ ja päch mit schwiegereltärä und schwögerinä. krass

hani zum glück nöd, a eusem hochziit hani nur mitem trauzüg jetzt chli müä aber sust hanis mit allnä gest guät. okay ein tisch wo sini tantä und unklä und so hocked (diä sind chli schräg, also scho okay eifach chli anderst) mir händ diä dän eifach z hinderst und so dass sie nur unter sich sind. dän störts niemert.

oh lüüüt hüt inärä wuchä hürati!!!! hoffentli bi besserem wätter....

17.05.13 07:50
valey 

Guete morge zemee

anyany
ohh jee weg dinere schwimu... ich find das soo schad
aber ich hoffe sie checkts gli dass ehres verhalte scheisse isch und hört uf!!

Monaa...
jaaaaaaaaa inere woche hürotisch
und ich en tag nach der :))) hehehe

und hüt obig flügemer nach londooooon fürs Polterweekend
freumiii

17.05.13 08:12
Canoa 

sonne13:
Canoa:
Danke Anyany ech ha die gseh, weni nüt anders fende bstelli die Scheferhärzli vom Opitec, aber ech hät äbe gärn settegi ohni Löcher...mi Paps klärt jetzt mou no ab...

hey canoa, ech ha grad gseh dass ech bis am 25.5. no 10% ha bi opitec, falls di entscheidsch die härzli z bstelle chann ichs süscht für dich mache, denn hättsch immerhin es par rappe gspart pro stück...

Jööö das wär jo mega lieb. Tues mer gärn öberlege! =)
Merci vöu mou för dis Agebot...

17.05.13 08:26
Canoa 

Ha jetzt vori chorz die Brichte vo gester nochegläse, es tschuderet mi ond erliechteret mi dasses ned nor mer so goht!
Aber wiet Anyany seid am beste Abgränze öbis anders goht gar ned, eifach oberflächlech blibe, alles andere esch ziitintensiv ond brengt jo am schloss glich nüt!

Mona wahnsenn final countdown...=)

Valey ond bi der de Pouterobig...so guet...

17.05.13 08:46
snet 

@Schwiegermütter: Ich verstehe mich mit meiner auch nicht so doll. Eigentlich ist sie sehr nett und will immer mein Ersatzmami sein, aber sie tritt von einem Fettnäpfchen ins Nächste und lässt unabsichtlich verletztende Sachen raus. Letztens hat sie mich ja 1 Monat nach meiner Ausschabung vor der ganzen Familie gefragt ob ich denn wieder schwanger sei... Und sie hat von der Ausschabung gewusst und wie heikel das Thema wohl für mich ist im Moment.

Ich machs immer so: Wenn Sie mit uns essen gehen will, bin ich zufälligerweise "beschäftigt" oder habe etwas anderes vor, genauso wie gestern Abend

1 .. 986 .. 1970 1971 1972 1973 1974 .. 2866 .. 3757
bearbeitet   gspannt   natürli   irgendwie   vorallem   eigentlich   langsam   Zuletzt   himbeer   schaffe   schnell   wirklich   einfach   Hochzit   eigentli   richtig   Problem   Zeremonie   Kollegin   natürlich