| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 987 .. 1971 1972 1973 1974 1975 .. 2866 .. 3757
17.05.13 09:14
Kamala 

Re: Bräute 2013

@ ohje das isch ja ächt en katastroph und so rücksichtslos.

Ich glaube ebe au es isch s`beste wenn mer sich möglichst vel vo so Schwegermüettere chan zrugg zieh.

Bi mer isches so dass weni mal ned gange esch sie beleidiged, weni de aber mal metgange de heissts ich ängi ehre Sohn iih und müess ehn kontrolliere wenn er zu ihre gächt.

Frag ich mich mal. Was söll mer do nur mache

V.a. bi somene schwere Thema wie du jetzt do gschrebe hesch, würi mich versueche z distanziere, machsch du scho guet so

17.05.13 09:15
Rebella 
Re: Bräute 2013

@Schwiegeramsle: Ich hans au nöd so guet mit minere.
Ich luege amigs au, dass ich meistens öpis los han. Min GG gaht den halt au mal eleige uf Bsuech. Momentan esch es ebe au guet, dänn chani immer säge, kai Ziit, muess öpis für`s Hochziit mache
Bi Diskussione halti mi eifach zrugg, wenns mer z`Blöd wird.
Min GG weiss äfangs wenn de Ziit Punkt cho esch zum gah. Da bini scho froh.
Bi aber nach jedem Bsuech am Obe Fix und Fertig. Will mi de ganz Tag han müesse verstelle.

Weiss au nöd, öb sie sich ussert bi de Flitterwuche, no suscht is Hochziit wot i mische. Will uf d`Iladig hemer bis hüt no kei Rückmäldig.
Han mim GG nume gseit, wahrschinlich muess sie sich erst vom Schock vo de Iladig erhole. Will es esch halt überhaupt kei typischi Iladig

Will min GG telefoniert au meistens wenn er am schaffe isch mit ihre. Und ich denke das er mir au nümme alles verzählt wo sie use laht.
Will er au gmerkt het, dass ich den meistens ade Decki chlebe.

17.05.13 09:22
Kamala 

Re: Bräute 2013

Isch bi eus au so min GG verzellt mer amel au nümme alles, wiener selber weiss was sie weder für en Mist uselaht und ich nachher weder tagelang a dem umestudiere.

Eusi Iladig isch au ned agluegt worde :D D Iladig vom Nochber wos nedemal rechtig kenned hängt offe schön am Küehlschrank, dass ja alli gsend und eusi hanget im Couvert ade Pinwand im Büro damet sie au niemert gseht.

Hauptsach d Manne stönd hinder eim, wär vel schlimmer wemer no öbber hätti wos Schwegermonster immer in Schutz nemmt.

17.05.13 09:32
Rebella 
Re: Bräute 2013

@Kamala: Das isch ja understi mit de Iladig!!

17.05.13 09:35
valey 

Re: Bräute 2013

oh jee kamala sooo domm!!!


ey mädels ha rasch en frog
macheder a euem fest es gästebuech?? wenn ja i welem stil??

i ha ebe es büechli kauft
aber i well ergendwie ned das nur öppis müend ineschribe
well bis all sich was lönd loh ifalle isch no schwierig

weis ned obi sell en polaroid herestelle wo jede sell sis foti mache und dri chläbe?? was denked ehr? oder hender no anderi idee??

17.05.13 09:36
Yelena

nicht registriert

Re: Bräute 2013

i ha ou chli problem mit mine zuekünftige schwigereltere (und zwar grad beidi)...
Si wüsse immer alles besser, si chöi immer alles besser, si chöi sech immer alles leischte (hei aber NIE Gäud) ect.... isch richtig aasträngend mitne, aber so 2-3 stund geit amigs scho.

17.05.13 09:39
Canoa 

Re: Bräute 2013

Mer cha leider de 5er onds Weggli ned ha i dem Fau hemer jo alli en Super GG gfunde, t Schwegeröutere gehts leider eifach gratis dezue...ond de no im Doppupack...

Ech weiss ned öb mer es Gästebuech hend mer öberlönd das eusne Täschmeister zum organsiere, do mer jo gliner vom Apéro gönd möched sie no öbis met de Gäst darum tueni do ned zvöu organisiere...

17.05.13 09:42
Lula 

Re: Bräute 2013

@anyany: Harmoniebedürftig wäri ou, aber so vergeit eim jedi Harmonie.

Er findets enorm sch*****, aber sini Schwo laht sech nüt lah säge, daher isch es ou schwierig mit ihre zrede. Si nimmt sech was si wott, ohni Rücksicht uf ihri Mitmönsche!!
Sini Schwo het ziemli es chaotisches Läbe, u ne Beziehig wo nit optimal isch. U i bi haut di erschti Frou wo mit ihrem Brüeder zämä wohnt, dh ihre Brüeder macht nüme aus für sie, sondern seit es ugrads mau ou nei... U das Wort cha si ja so gar nit ha...

17.05.13 09:50
Kamala 

Re: Bräute 2013

Also mer hend eifach mal Idee gsammlet fürs Gästebuech und zwar hed en Kolleg en Schnelldrucker woner de vo jedem Föteli chan mache und wenns öbbis wend dezue schriibe isch das no so guet

17.05.13 09:52
valey 

Re: Bräute 2013

ahh das wär no cooli idee :))

i ha ebe eis bi light in the box bstellt
und ha erst wonis becho ha gseh das scho linie denne hed und stoht was dinne wo lüt müend ineschribe weiss aber ned hed gern chli was anders gha

glaubs ned das jede grad was weis zum ineschribe


wie findet ihr die idee??
http://pinterest.com/pin/34058540902294379/

es buech mache med eusne fötelis dinne med abständ wo denn gäst chönd was ineschribe??

oder wär au cool es buech med fötelis vo eus med de gäst so älteri fötelis
und de müend d gäst ehres foti sueche und dett was schribe???

 1 .. 987 .. 1971 1972 1973 1974 1975 .. 2866 .. 3757
richtig   eigentli   bearbeitet   langsam   Hochzit   Zuletzt   vorallem   himbeer   Problem   irgendwie   gspannt   eigentlich   natürli   schnell   natürlich   einfach   Kollegin   schaffe   Zeremonie   wirklich