Bräute 2013 |
|
1 .. 990 .. 1977 1978 1979 1980 1981 .. 2869 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18.05.13 18:39
Nemo
|
Re: Bräute 2013
Hallo ihr Liebe! Ich bin au mal wieder da underwegs.... bin zrugg us salzburg...uuuu isch das schön gsie. mir händ hammer wetter gha und ich han ganz viel sunne chönne tanke. es hät richtig guet tA!! ich han die paar täg echt brucht. han ich jetzt endlich entschiede, dass ich endi de monät chünde wird im gschäft... sit ich de entscheid gfasst han, isch mir en riiiiiiiiiiiiiese stei vom herz gfalle. han zersch schiss gha zum chünde, da mini finanzielli situation ide nächste mönet ja ziemlich strapaziert wird (he he, so es HZ isch hald scho nöd grad so günstig...) Han das jetzt gester mit mine eltere klärt, ob sie mir im allerschlimmste fall chönted unter därm griffe, falls ich nöd durechämti. wenn ich endi de monet chünde, denn bini endi august fertig, sprich ich verdiene im september nüt, da mir ja no id flitterwuche gönd. aber ebe, das sött scho irgendwie klappe... es muess jetzt eifach. ich han mich nöd kaputt mache wegemene job, da hani jetzt endli müesse igseh, hät hald es wieli brucht...
so, jetzt hani eu aber gnueg verzapft über mini job situation.. sorry, ghört nöd wükli da ine, aber hät mi ide letschte ziit extrem beschäftigt und bin jetzt richtig erliechtered!
hüt bini no mit mim mami und mim zuekünftige schiegermami ide stadt gsie go es chleid fürs hz suecher fürs schwiegermami. und juhuiii, mir händ öpis ganz schöns gfunde!! modissa sei dank. sind vorher no i zwei anderne läde gsie, da sie sich es budget vo 700 franke gsetzt hät. leider hämmer aber i dene läde nüt gfunde. tja, jetzt isches hadl türer cho... mit de abänderig chostets 900 franke. aber easy, es hät ihre und eus so guet gfalle, dasses jetzt eifach das muen sie...
huuiii, jetzt hani ja en halbe roman gschriebe... jetzt lahni eu aber au wieder... ganz es schöns weekend allne und bis glie, nemo
|
|
|
|
20.05.13 08:59
Kamala
|
Re: Bräute 2013
Hallo zäme
Isch vellecht chli en blödi Fraag aber ich muess jetzt glich mal frage.
Und zwar, hend ihr öbber metgnoh, woner sind go s Menü und Deko etc. go bespreche oder hender das eifach mit GG gmacht?
Wie würdet ihr das mache mit de Tischordnig, wenn ehrs ned guet hend met de Schwegermuetter und sie euchi Familie nur abemacht? Würdet ihr separat sitze oder glich alli zäme so wies normalerwiis Tradition wär??
Sodeli das wäred mal mini
|
|
|
|
1 .. 990 .. 1977 1978 1979 1980 1981 .. 2869 .. 3757
|