| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 990 .. 1977 1978 1979 1980 1981 .. 2869 .. 3757
17.05.13 15:04
Canoa 

Re: Bräute 2013

ond s alleri beste a dere Sach, ech könne jo ned mou ine rechtig Name Sonne! =)

17.05.13 15:10
sonne13 

canoa, das esch de brüller stimmt!!! ich lach mich kaputt, die im zug lueged mi scho schräg aa ich schick der mine name per poscht ok?

17.05.13 15:13
snet 

Vielen Dank für die Mitleidsrunde, hab sie sehr gebraucht

Haha, Canoa will immer alles wissen. Sogar meine Adresse hat sie rausgefunden Ich denke du solltest deinen Job kündigen und Privatdetektivin werden

Ist denn diese Cousine etwa auch noch bei euch gleichzeitig ein Hochzeitsgast? Also bei Canoa und Sonne? Das wäre ja lustig!

17.05.13 15:18
Canoa 

Sonne du zeigsch jo nome dass mers amene Trüebe Tag au schön cha ha! =)

Jo das esch titop! =)

17.05.13 15:23
Canoa 

Also es ist der Cousin von Sonne und er wird bei uns am HZ dabei sein als geladener Gast! =) Bei Sonne weiss ich nicht...

Hmmm meinst du? Sola Matula? =) Mache meinem GG heute mal den Vorschlag ich sage dir dann was er von meiner Idee hält! =)

Aber snet zu meiner Verteidigung: Ich habe deine Adresse NICHT missbraucht oder weitergegeben! =) Nur für einen gute Tat verwendet!

Zuletzt bearbeitet am 17.05.13 15:29

17.05.13 15:40
sonne13 

In der tat, man könnte canoa als wundernase erster klasse bezeichnen ich bin da aber nicht besser und hab das auch ganz lieb gemeint!

Mein cousin ist nicht an unsere hochzeit eingeladen. Wir feiern ja nur eine "mini-zivilhochzeit", da sind nur die direkte familie und die engsten kollegen dabei.

So, ich muss noch putzen und dann muss ich noch mein name verpacken und zur post bringen

Happy weekend euch allen!!!!

17.05.13 15:53
snet 

@Canoa: Sola Matula? Was ist das, ein Privatdetektiv? Hihi, du hast meine Adresse NOCH nicht missbraucht War wirklich nett von dir mit dem Hochzeitskärtchen, nochmals vielen Dank.

@Sonne: Hach, schade ist dein Cousin nicht dabei, das wäre wirklich ein lustiger Zufall gewesen. Na denn, viel Spass beim Putzen! Ich muss nicht putzen, am Di kommt meine Kollegin zu mir nach hause um diese lästige Tätigkeit abzunehmen

18.05.13 18:39
Nemo 

Hallo ihr Liebe!
Ich bin au mal wieder da underwegs....
bin zrugg us salzburg...uuuu isch das schön gsie. mir händ hammer wetter gha und ich han ganz viel sunne chönne tanke. es hät richtig guet tA!!
ich han die paar täg echt brucht. han ich jetzt endlich entschiede, dass ich endi de monät chünde wird im gschäft... sit ich de entscheid gfasst han, isch mir en riiiiiiiiiiiiiese stei vom herz gfalle. han zersch schiss gha zum chünde, da mini finanzielli situation ide nächste mönet ja ziemlich strapaziert wird (he he, so es HZ isch hald scho nöd grad so günstig...)
Han das jetzt gester mit mine eltere klärt, ob sie mir im allerschlimmste fall chönted unter därm griffe, falls ich nöd durechämti. wenn ich endi de monet chünde, denn bini endi august fertig, sprich ich verdiene im september nüt, da mir ja no id flitterwuche gönd. aber ebe, das sött scho irgendwie klappe... es muess jetzt eifach. ich han mich nöd kaputt mache wegemene job, da hani jetzt endli müesse igseh, hät hald es wieli brucht...

so, jetzt hani eu aber gnueg verzapft über mini job situation.. sorry, ghört nöd wükli da ine, aber hät mi ide letschte ziit extrem beschäftigt und bin jetzt richtig erliechtered!

hüt bini no mit mim mami und mim zuekünftige schiegermami ide stadt gsie go es chleid fürs hz suecher fürs schwiegermami. und juhuiii, mir händ öpis ganz schöns gfunde!! modissa sei dank. sind vorher no i zwei anderne läde gsie, da sie sich es budget vo 700 franke gsetzt hät. leider hämmer aber i dene läde nüt gfunde. tja, jetzt isches hadl türer cho... mit de abänderig chostets 900 franke. aber easy, es hät ihre und eus so guet gfalle, dasses jetzt eifach das muen sie...

huuiii, jetzt hani ja en halbe roman gschriebe... jetzt lahni eu aber au wieder...
ganz es schöns weekend allne und bis glie,
nemo

19.05.13 11:07
schmetterling84 

So au ig schaffs endlich wieder is Forum....

Aber zerst:

Liebi Nemo

Ig ind das dr einzig richtigi weg mit dr Chündigung... Es cha nid si, dass es dir schlecht goht weg em Job, wart nur bis du def, gchündet hesch denn gohts dir no viel besser... Ig cha dir soo guet nochefühle und chasch mir vertraue du findsch grad wieder e Stell und au sfinanzielle goht meist besser als denkt.. Ig ha vor 8 joohr au eifach gchündet will igs nüm usghalte ha, und ha grad wieder e. Job gfunde... Druck dir ganz fest d duume das de din Traumjob findisch und zur ruh chunnsch...
Mir were e schlechte tread chönntsch do nid eifach alles schriebe und teile bi scho mängmol froh gsi um dä "Chat"!

Hoff euch allne gohts süscht guet, het öbber das WE ghürotet?

@me: bi eus laufts.. Goht no 6 wuche und ha so ziemlich alles organisiert.. No 2-3 sache fehle aber es chunnt....
In 2 wuche ha ig polterweekend und freu mi druf...
Ah jä d apero und torte offerte isch cho... Für alles zämme mit personal und d torte chostet 1000.- öbbe fr. 4000.- ha aber s volle Programm... S personal schenkt au us und mir bringe d getränk.... Freu mi soo!

Allne no e schöne sunntig....

Liebi griesli

20.05.13 08:59
Kamala 

Hallo zäme

Isch vellecht chli en blödi Fraag aber ich muess jetzt glich mal frage.

Und zwar, hend ihr öbber metgnoh, woner sind go s Menü und Deko etc. go bespreche oder hender das eifach mit GG gmacht?

Wie würdet ihr das mache mit de Tischordnig, wenn ehrs ned guet hend met de Schwegermuetter und sie euchi Familie nur abemacht? Würdet ihr separat sitze oder glich alli zäme so wies normalerwiis Tradition wär??

Sodeli das wäred mal mini

1 .. 990 .. 1977 1978 1979 1980 1981 .. 2869 .. 3757
irgendwie   Zeremonie   vorallem   natürli   Kollegin   Hochzit   richtig   wirklich   langsam   Problem   eigentlich   himbeer   Zuletzt   schnell   bearbeitet   eigentli   natürlich   einfach   gspannt   schaffe