Bräute 2013 |
|
1 .. 99 .. 196 197 198 199 200 .. 1979 .. 3757
|
|
|
16.04.12 11:30
nini
|
Re: Bräute 2013
@Valeria, mir sind zwar am Abig nur ca 50 Persone, mir wänd aber trotzdem Namenskärtli bastle. Ich han bereits letscht Jahr für dä Brüeder vo mim GG Namenschärtli bastlet. Ich bin inä Papeterie und bin sofort fündig worde...git gaaaaanz vill tolli Ideeä! D Magnet han ich bi supermanete.ch bstellt.
***17. August 2013***
|
|
|
16.04.12 11:31
Sueenicht registriert
|
@Reebee ja das verstahni scho...letsch jahr het e fründin vo mir ghürate und gad EI WUCHE vorher e kollegin vo ihre und si isch dete ou iglade gsi und het immer ghoffet si dänki de nid bi allem "das isch viel schönre" oder besser als bi ihrer de ire wuche....dänke so gfühl sind leider chli normal...si hürate demfall vor euch? würd vilicht mal no abwarte ob si eifach as apero iglade si oder ganz?
@Valeria das isch e super idee mit polaroid-cameras!! si die nid mittlerwiile mega tüür...? also meinsch wie anstatt es gästebuech sölle sich gescht fötele und de unterem foti no paar frage beantworte??
Namenskärtli: also ich wett das lieber nid...mache ender sone WHO-IS-WHO wand wo beschribe isch wer wer isch und woher me se kennt....aber bi sou viu lüt isch äuä scho no gäbig!! würdi eifach DRINGEND luege dass wenn müglich mit magnetli machsch....bi letscht Jahr amne Hochzit gsi wo mer s Namensschildli hei müsse mitere sicherheitsnadle amache und das het mir gad es Loch i mis Sidechleid gmacht...:o(
|
|
|
16.04.12 11:45
purpurblumenicht registriert
|
@ Reebee, ouu das gaht ja gar ned. Aber ich tänke mal, wenn dini Kollege das genau so schräg findet wie du, denn werdets doch eigetlich gar ned gross luscht ha, ane Hochziit zgah vo öpperem wo sie chum känned? Wie hend dini Kollege den druff reagiert?
Min Fründ und ich hend übrigens au vor im 2013 zhürate. Eusi Familie wüssed no nüt, aber mir sind scho insgeheim am Plane. Ich han au e bitz Angscht, dass es mit de Fiir echli zumene Wettbewerb verchunnt, will e gueti Kollegin au zur gliiche Ziit vermuetli ihri kirchlichi Hochziit wird ha. Da mir vermuetlich scho eher die grösser Fiir werdet ha, hani mir eifach vorgnoh, ned allzufescht vo de Sache zschwärme. Immerhin laufed mer aber ned gfahr, dass mer genau die gliiche Kollege a de Hochziit werdet ha :)
|
|
|
|
16.04.12 11:49
Reebee
|
@Suee ich versuech etz gad usezfinde, wer sie alles iglade hett und öbs nur apero oder au abig isch. kei ahnig, aber mir wär nie in sinn cho go ihri kollege ilade, nur will mer sie kenned heisst das ja nid, dass mer sie au müänd ilade... :( jo i denk so zwiifel sind normal. jedi bruut wott ja di einzig sii und e traumhochziit ha :)
@namenschärtli also wenn so viel lüüt sind findis e gueti idee, vorallem wenn mer nid alli gnau kennt.
***finally getting married - May 25th 2013***
|
|
|
|
|
|
16.04.12 12:05
purpurblumenicht registriert
|
@bergeri nachdem ich mim Fründ a Wiehnachte min Teil vom Atrag gmacht han het er mir a Oschtere au eini gmacht. Ned miteme Ring, defür aber miteme selbstdesignte Caketopper, wo imene wunderschöne Ei (mit Swarovski-Kristall verziert) drin gsi isch. Bis jetzt hämmer nur ungfähr e Gäschtelischte gmacht, zum luege, wieviel Lüüt mir überhaupt würdet iilade und eus Wunschlocations usgsuecht. Mir werdet aber ned kirchlich hürate, sondern eusi Trauigszeremonie amene andere Ort abhalte.
|
|
|
|
1 .. 99 .. 196 197 198 199 200 .. 1979 .. 3757
|