| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 99 .. 196 197 198 199 200 .. 1979 .. 3757
16.04.12 11:26
jasi86 

Re: Bräute 2013

@ Valeria, also mer hend diä chline Magnetli im Globus kauft ka und es Magnetband im Migros. Mer düänd den es Band ufs Namenschärtli chlebe....


...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...

16.04.12 11:30
nini 

Re: Bräute 2013

@Valeria, mir sind zwar am Abig nur ca 50 Persone, mir wänd aber trotzdem Namenskärtli bastle. Ich han bereits letscht Jahr für dä Brüeder vo mim GG Namenschärtli bastlet. Ich bin inä Papeterie und bin sofort fündig worde...git gaaaaanz vill tolli Ideeä! D Magnet han ich bi supermanete.ch bstellt.

***17. August 2013***

16.04.12 11:31
Suee

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Reebee
ja das verstahni scho...letsch jahr het e fründin vo mir ghürate und gad EI WUCHE vorher e kollegin vo ihre und si isch dete ou iglade gsi und het immer ghoffet si dänki de nid bi allem "das isch viel schönre" oder besser als bi ihrer de ire wuche....dänke so gfühl sind leider chli normal...si hürate demfall vor euch? würd vilicht mal no abwarte ob si eifach as apero iglade si oder ganz?

@Valeria
das isch e super idee mit polaroid-cameras!! si die nid mittlerwiile mega tüür...?
also meinsch wie anstatt es gästebuech sölle sich gescht fötele und de unterem foti no paar frage beantworte??

Namenskärtli: also ich wett das lieber nid...mache ender sone WHO-IS-WHO wand wo beschribe isch wer wer isch und woher me se kennt....aber bi sou viu lüt isch äuä scho no gäbig!! würdi eifach DRINGEND luege dass wenn müglich mit magnetli machsch....bi letscht Jahr amne Hochzit gsi wo mer s Namensschildli hei müsse mitere sicherheitsnadle amache und das het mir gad es Loch i mis Sidechleid gmacht...:o(

16.04.12 11:45
purpurblume

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@ Reebee, ouu das gaht ja gar ned. Aber ich tänke mal, wenn dini Kollege das genau so schräg findet wie du, denn werdets doch eigetlich gar ned gross luscht ha, ane Hochziit zgah vo öpperem wo sie chum känned? Wie hend dini Kollege den druff reagiert?

Min Fründ und ich hend übrigens au vor im 2013 zhürate. Eusi Familie wüssed no nüt, aber mir sind scho insgeheim am Plane. Ich han au e bitz Angscht, dass es mit de Fiir echli zumene Wettbewerb verchunnt, will e gueti Kollegin au zur gliiche Ziit vermuetli ihri kirchlichi Hochziit wird ha. Da mir vermuetlich scho eher die grösser Fiir werdet ha, hani mir eifach vorgnoh, ned allzufescht vo de Sache zschwärme. Immerhin laufed mer aber ned gfahr, dass mer genau die gliiche Kollege a de Hochziit werdet ha :)

16.04.12 11:48
Valeria01 

Re: Bräute 2013

@SUE

hmm also es git ja au die portable drucker...so chlini... dete chasch ebe d'SD charte ine tueh und uusdrukke... wie tüür so polaroid sind hani kei ahnig... :(

@Namenskärtli danke für de Tipp mit de Magnet...ja das isch denkeni shco besser... wüsset ihr wo mier de sache chan bstelle?

16.04.12 11:49
Reebee 

Re: Bräute 2013

@Suee
ich versuech etz gad usezfinde, wer sie alles iglade hett und öbs nur apero oder au abig isch.
kei ahnig, aber mir wär nie in sinn cho go ihri kollege ilade, nur will mer sie kenned heisst das ja nid, dass mer sie au müänd ilade... :(
jo i denk so zwiifel sind normal. jedi bruut wott ja di einzig sii und e traumhochziit ha :)

@namenschärtli
also wenn so viel lüüt sind findis e gueti idee, vorallem wenn mer nid alli gnau kennt.

***finally getting married - May 25th 2013***

16.04.12 11:54
Valeria01 

Re: Bräute 2013

@ Magnete

nini was fürtigi hesch denn bstellt? Shet ja mega viel...
han die denkt gha.... S-08-0.75-STIC: Scheibenmagnet Ø 8 mm H 0.75 mm

was meineder?

16.04.12 11:55
bergeri 

Re: Bräute 2013

@Suee: also zwischen apero und abendessen kenne ich nichts. am abend hab ich schon sehr vieles gesehen. suchst du bestimmte sachen?

@Valerie: Das isch würkli günstig. cool

@Reebee: also i wür mi huarra freua wenn mini kollega au iglada wären Miar sin letscht johr ama hochzit gsi wo miar niamert kennt hen (das het mi jetz nid würkli gstört, well i eigentlich sehr offa bin und schnell irgendwo lüt kenna ) aber wenn döt 5 vu mina kollega drbi gsi wären het is uuu huarra cool gfunda. also miar wär das jetz egal.

@Namenskärtli: also bi üs kennen sich eigentlich alli, i wett aber glich Namenskärtli macha. i hans bi bildersammlung Einladungskarten dinna, wenn iar wenn luaga. miar tüans mit Klüpperli macha.

@purpurblume: herzlich willkommen bei uns. wie hast du deinen Antrag erhalten? Was hast du schon alles?





****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

16.04.12 11:57
Valeria01 

Re: Bräute 2013

Reebee ich verstahn dich total... dun dich mal informiere ev sinds ja numme zum apero iiglade denn wer ja nöd sooo tragisch ode`?

en guete mitenand...

16.04.12 12:05
purpurblume

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@bergeri
nachdem ich mim Fründ a Wiehnachte min Teil vom Atrag gmacht han het er mir a Oschtere au eini gmacht. Ned miteme Ring, defür aber miteme selbstdesignte Caketopper, wo imene wunderschöne Ei (mit Swarovski-Kristall verziert) drin gsi isch.
Bis jetzt hämmer nur ungfähr e Gäschtelischte gmacht, zum luege, wieviel Lüüt mir überhaupt würdet iilade und eus Wunschlocations usgsuecht. Mir werdet aber ned kirchlich hürate, sondern eusi Trauigszeremonie amene andere Ort abhalte.

 1 .. 99 .. 196 197 198 199 200 .. 1979 .. 3757
himbeer   eigentlich   natürlich   irgendwie   einfach   eigentli   schnell   Zeremonie   gspannt   Hochzit   natürli   Problem   wirklich   Kollegin   langsam   bearbeitet   richtig   schaffe   Zuletzt   vorallem