| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 990 .. 1978 1979 1980 1981 1982 .. 2870 .. 3757
20.05.13 09:00
Kamala 

Re: Bräute 2013

Jetzt hani min post z früeh losgschickt dänke mer verstahts au so

20.05.13 11:44
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@kamala
Mir si grad letscht Mänti is Restaurant ga luege wägem Ässe. I bi mit GG allei gange. Mir hei aber vorgängig mit de Trouzüge chli gluegt wasmer chönnt und wiemer d Tische wette etc. Aber d Details etc. düemer scho aues säuber entscheide.
Wäge dr Schwigermuetter: Normalerwis isches ja scho so, dasmer d Bruteltere bi sich am Tisch sötti ha. Da mini Eltere aber gschide si und mi Vater e nöii Fründin het und igs mit mire Schwigermueter ou nid sooo toll ha düemer die eifach ane separate Tisch. Mis Mami dueni de nomau ane andere, damit si nid näbe mim Vater mues si. I hättse eigentlech gärn bi üs am Tisch, aber i gloube, das gäb böses bluet.
Aber schlussändlech dörft dir mache wie ihr möchtet! U wese nid gärn bi dir am Tisch hättisch setzischse haut nöime anders hi

20.05.13 11:50
Kamala 

Re: Bräute 2013

Danke vel mal fürd Antwort.
De hesches du ja au chli kompliziert met de Sitzordnig.

Mer gönd jetzt nechst samstig is Restaurant nach langer Diskussion au allei zum Glück.

Hoffe es reglet sich alles

20.05.13 11:54
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@kamala
jä soo kompliziert isches nid mau. i hamer chlini chärtli mit de näme vode gescht druf gmacht und chärtli mit de tische woni wott. so chamer wienes puzzli immer wider chli schiebe bises passt
hmm es tönt grad so aus hättisch di enorm müesse wehre das mit gg allei chasch gah?!

20.05.13 13:21
Nemo 

Re: Bräute 2013

Saluti zäme

Also mir sind au allei gange. Bi de deko sind no mini eltere debie gsie, wil mer nacher grad no dehte gässe händ.
Tischordnig isch bi eus traditionell, mir händ zum glück kei söttigi problem ide family.
Und wenn, denn würdis eifach so mache wies eus passt.
Mir händ au eusi tätschis am tisch und de trauzüge nöd, da ja die alles organisiered und er nüt....

20.05.13 13:50
anyany 

Re: Bräute 2013

Hoi zäme,
ech mäude mi ou weder mou. Nocheme lange tolle Pfengstwochenend. Mer send met au öisne früehnere Kollege go es Pfengstlager mache. S esch mega cool gsi, wie früehner. S letscht mou hemmer das vor vier Johr gmacht ond de send alli so knapp 18ni gsi. S esch extrem, wie das gruhiget het. :) Sooo, aber iez zom Thema HZ: Mer hend morn es Gspröch metem Pfarrrer. Juhuuui. Fröie mi mega. Ond am Fr hemmer scho die ersti Tanzlektion met öisne Tanzlehrer abgmacht. Mer möche e schöni Walzer-Choreo.

@ Menü & Deko
Mer hend öisi Vätere metgnoh zom de Wii ussueche ond hend de spontan ou no grad s Menü usgsuecht, aber si hend sech sehr zrogghaute ond eigenli kei Kommentar dezue gäh. Deko wett mis Mueti eifach debii ha, wöu si es Flair för das het, aber schöscht wördi das ou elei mache. Fendes aber ou mega doof, wenn aui emmer wend driirede.

21.05.13 08:16
Angita 
Re: Bräute 2013

Guete Morgä zämä!

so bi wieder retour... mis Chleid isch bi minere schwöster dihei... es isch entlich fertig! ezt gohts no knapp 7 Wuche und i dörfs alegge

Kamala: mir händ niemert mit gno wegem menü, und i has au scho bereut dass ich einzelne gseit ha was es git (cha amel nö uf dä schnörä hocke ) allne wirds sowieso nie passe... nähmed das wo IHR wönd isch min Tipp

so und sust was lauft bi eu? mir sind am samstig no anere hochziit, hoffentlich besserets mit em wetter!

21.05.13 08:21
Mona83 

Re: Bräute 2013

Morgä Ladys

Wiä gahts eu so? man ich drei durä, am fritig söts anderst chalt sie und ich han äs schulterfreis chleid. han ächt kei ahnig wasi söll aleggä damit ich nöd verfrühr. äs schisst mi sowas vo ah, am liäbste würdi i jeans und kaputzäpulli hüratä. ächt, warum gibi viel gäld us f¨r es schöns chleid wänis im skiazug het chönä machä.

sorry bin grad gfrustet!!!!!!!!!!!!!

21.05.13 08:23
Kamala 

Re: Bräute 2013

a da hender recht, hend mir jetzt grad chli Muet gmacht!
Mer hend ebe z erst d eltere welle mitneh, well mim GG sini Eltere werdet grad hässig, wenns ned bi allne Entscheidige ibezoge werdet. Und de heds es riise Theater geh well mer gseit hend mer tendieret uf es Buffet, vo wege mer heged weder alles alleo entschede blabla....

Mim GG isch das de z blöd gsi und jetzt hemmer entschede dasmer allei gönd, obwohli mini Eltere gern debi gha hätti, aber so redet eus wenigstens sini Eltere ned drii.

21.05.13 08:25
snet 
Re: Bräute 2013

@Mona: Besorg dir doch noch ein schönes Jäckchen! Auf unseren Hochzeitstag hat es anfänglich auch schlecht Wetter gemeldet, schlussendlich war es aber sonnig und ca. 18 Grad (im Schatten). Ausserdem wirst du davon eh nichts mitbekommen. Hab mir auch mega Sorgen wegen dem Wetter gemacht, aber es spielt einfach nur eine Nebenrolle.

 1 .. 990 .. 1978 1979 1980 1981 1982 .. 2870 .. 3757
natürlich   Problem   Zeremonie   irgendwie   natürli   wirklich   vorallem   eigentli   Hochzit   richtig   langsam   einfach   bearbeitet   schnell   himbeer   eigentlich   Zuletzt   Kollegin   schaffe   gspannt