| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 991 .. 1979 1980 1981 1982 1983 .. 2870 .. 3757
21.05.13 08:26
Mona83 

Re: Bräute 2013

ja weisch snet äs macht mer nüt us wäns rägnet oder so aber gopf nomal warum sooo chalt. am fritig häter vo 0-7 grad. das schisst mi also scho ah.

und wo chaufi jetzt no äs jäggli? mini chefin laht mi nöd früäner gah und han jedä abig öpis vor. wüsst nöd wän ich no öpis söll go chaufä? hüt hani genau no e viertelstund ziit bis d läde zuä gönd.... grrrrrr

21.05.13 08:29
elea 

mona, ned de chopf lo hange!! wenns a minere HZ set chalt si leggi eifach entweder d jeansjagge dröber oder mini lderejagge! mer esch das zblöd es wiises brot-bolero go chaufe woni nechetene niemeh alegge! ond i fende das cool met enre jeansjagge ( d saerli het das au gha) oder enre lederjagge (kolegin het das gmacht ond es het hammer usgseh mega coole kontrast zom fiine chleid!)!
ned lo stresse, du hesch secher so öpis im chleiderschrank! oder eifach es streckjäggli? es muss jo ned zwengend wiis si!!! velecht hesch sogar es violetts, da wörd jo super passe zo euchre HZ!!!

21.05.13 08:32
snet 

@Mona: Wenn du magst kannst du meines ausleihen... Ich hab ein weisses Jäckchen von Guess getragen (siehst du auf meinen Fotos). Da ich aber eher viel Oberweite habe, hat das Jäckchen die Grösse L (eher klein geschnitten). Was meinst du?

21.05.13 08:35
Nemo 

guete morgä zäme!

@mona: alles easy, nur nöd zfest ufrege!! lueg mal wie schlecht sie sind ide letschte ziit mit de wetter vorhersage...echt kakke, viellicht wirds würkli gar nöd so tragisch. denn muesch dir wükli überlegge, wieviel ziit verbingsch überhaupt dusse? ich bin nämli au devo überzoge, dass du das gar nöd gross wirsch merke.
und die idee mitemene andere jäckli findi im fall au super. e sones brutbolero chasch nacher niemh träge, usserd du färbsches i oder so...
ich han mir en breite kaschmir schal kauft im chez janine. han das besser gfunde weder all die jäckli. de chönti denn nacher au no bruche. bin denn in clair's (oder wie de grümscheli lade au immer heisst) und han deht e mega schöni brosche kauft. mit dere bindi denn de schal hinde am rugge zäme (hoffe du weisch wieni meine). han nöd welä dass das gfotz denn immer umehanged wie e stola. es geht mega schön us und es git uuuuuuuuuu warm!! klar, hoffe natürli nöd dassis bruche, aber wenn, denn isches es super alternative zumene jäckli.

21.05.13 08:44
Mona83 

ja das mit dä jeansjagge isch ja scho wahr aber s gaht nöd um mis wissä chleid sondern um s hellblaue und det passt sie nöd.

hmm snet dankä fürs agebot, ich chum vilicht druf zrugg. meinsch isch mer das nöd zuu gross? han grössi 34-36.

ich suächä ja au keis brutbolero, eifach sust irgendeis aber weiss gar nöd wos grad momentan schöni hät und vorallem wänn ich das söll go postä. nei äs brutbolero weti eh nöd. eifach äs normals. aber han dähäi nur äs schwarzes und das fändi scho grad chli krass zum schönä hellblau. und äs giftgrüäns, das passt zum hellblau au nöd.

ja schal und stola hani zu genüge dähäi aber wäns soo sauchalt isch langet das nöd. han eifach kei lust zum frürä

21.05.13 08:46
elea 

ah klar stemmt, esch jo "erst" s zivile ;) sorry!

aber mona hesch doch secher no ergend en cardigan em schrank? velecht en graue oder en beige? ond soscht wördi definitiv zersch bide kolegine go omefroge ob die der öpis chöne uslehne bevor ed stadt seklisch ond en fruschtchaufsch machsch!!!!!!

21.05.13 08:47
Mona83 

nei nemo weiss nöd grad wiä meinsch. häsch keis föteli?

21.05.13 08:49
Mona83 

ja häsch rächt elea. finds eifach ober mega schad zu mim chleid äs cardigan go aleggä. s chunt nöd zur gältig und gseht dän eifach us wiä irgend än bäse. will eigentli isch mis chleid nur obä und vorallem am ruggä schön....

sorry lüt dasi so schlächt gluhnt bin aber han mit allem grächnet (au ströhmendä räge) aber so? also das hani dän scho nöd grad verdiänt. ächt

21.05.13 08:50
Emma13 

Mona, ich verstahn di absolut, bin au mega frustriert!!!! Mir hettet ja ä Garteparty plant.... regt mi richtig uf, jetz muessi alles umorganisiere und alles Indoor mache, aber was sölls, s Wetter isch s einzige womer leider nöd chönd beiflusse, wirsch sicher ä schöns Jäggli finde zum chöne alegge, ich han zwar au nur es 3/4 Arm-Bolero aber han jetz au kei Ziit meh zum öpis neus go kaufe, wird halt eifach in Stille früre :) aber vilicht wird's ja gar nöd so schlimm... chan sich ja no ändere i paar Täg...

21.05.13 08:54
elea 

guet ebe s jäggli müstsisch jo nor dosse alegge eigentli. denne chasches jo denne secher abzieh!?!?!?!?

1 .. 991 .. 1979 1980 1981 1982 1983 .. 2870 .. 3757
irgendwie   richtig   bearbeitet   Zeremonie   natürlich   schaffe   vorallem   wirklich   eigentli   einfach   Hochzit   Zuletzt   gspannt   schnell   Kollegin   natürli   eigentlich   himbeer   Problem   langsam