| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 991 .. 1980 1981 1982 1983 1984 .. 2871 .. 3757
21.05.13 08:55
Eve777 

Re: Bräute 2013

Hei Mona oje verstoh di voll das wörd mi au mega stresse. Aber so es Bolero oder churzes Strickjäggli oder eso het doch sicher öper bi dir im Umeld im Chaste zum dir uslehne? Wo wohnsch / schaffsch denn i de Nöchi, chöntisch ev. übere Mittag neume ine Lade? De New Yorker het sust immer ganz vieli so Boleros und de Esprit au.

http://www.espritshop.ch/damenmode/pullo...rickjacken-kurz[/url]

http://www.espritshop.ch/damenmode/pullover-strick/boleros[/url]

http://www.espritshop.ch/damenmode/blaze...e/single-blazer

Zuletzt bearbeitet am 21.05.13 09:07

21.05.13 08:56
Canoa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

Ech verstoh alli wo rächt gfruschtet send wägem Wätter, aber im Momänt esch es sowiso nie so wies gmäudet werd. Ond hey mer cha au usem trürigste Tag e super Tag mache...t Istellig eschs A onds O.

21.05.13 08:57
elea 

Re: Bräute 2013

ou mona, oder wie wers met emne schöne blazer!!! e blaser gseht au emmer mega elegant us. was meinsch? do chönti soscht au no diene met es paarne!!!

21.05.13 08:58
snet 
Re: Bräute 2013

@Mona: Hmm, doch wird dir wohl schon zu gross sein, weil ich ja bei den Oberteilen Grösse 38-40 trage. Sonst hat H&M momentan einen mega tollen, kurzen, weissen Blazer mit Applikationen um den Kragen rum. Ich hab mir den schon gekauft für mich privat und er hat viele Komplimente bekommen
Das Wetter kann ja jederzeit noch umschwenken. 1 Woche vor unserer Hochzeit hat es noch geschneit! und dann kam plötzlich dieses mega schöne Wochenende im April. Ich dachte auch immer, dass Regen schlechtes Omen bedeutet, aber dem ist definitiv nicht so. Es geht ja nicht um "verdienen" oder nicht, sondern das Wetter macht einfach was es will und einen tieferen Sinn hat das Ganze leider nicht.

21.05.13 09:03
Mona83 

Re: Bräute 2013

oooh nei emma, das isch ja voll blöd. was machsch jetzt? häsch en rum?

s problem isch ich schaffä im kanton glarus, am arsch vo dä wält und bis ich im new yorker bin gahts äs ziitli... hüt muäsi ebä no zur schniderin, morn muäsi nomal zu de fotografin und am dunstig hät min schatz geburi. früäner gah dörfi ja nöd mini chefin hät s gfühl hochziit isch kein grund zum früäner gah...

eve, märci esprit hets da idä nöchi, wäni nach de schniderin stressä schaffis vilicht no in nächste esprit.

elea: ja blazer heti au meh als gnuäg aber find das soooo stief, find zu mim chleid passts eifach nöd. janu als notlösig vilicht.

dankä vielmal für eueri ufmunterig. und sorry bin sust gar nöd so, lah mir niä dur s wätter d stimmig vermiesä. aber zur zit strest mi au mini chefin und dasi niä däzuä chum zum go postä. het au sust no gärn chli öpis schöns kauft, äs neus chetteli oder so. aber au egal so spari gäld

21.05.13 09:04
Emma13 

Re: Bräute 2013

Isch halt eifach trurig dasses Endi Mai so grusigs Wetter gitt, verhaut eim alli Plän.. :(

Aber es muess würkli nöd heisse dass de Tag nöd schön wird, Mona... freuemer eus eifach uf de spezielli Alass, s Wetter isch nur nebesächlich und wahrschinli werdemer eh nöd gross uf das fixiert si adem Tag... ich bin au trurig, so churz vorher no alles müesse go umorganisiere obwohl ich jetz würkli kei Ziit für das han, schaffe hüt und morn de ganzi Tag, hüt Abig muessi no zum Coiffeur und morn muessi d Wohnig putze, da mär ja denn 20 Lüüt dihei hend, wär scho gäbiger gsi im Garte, aber chans jetz eifach nöd ändere, machemers beschti drus :)

21.05.13 09:07
Mona83 

Re: Bräute 2013

häsch eigentli rächt emma. s isch ja au nöd mini art sust mich dur s wätter so beiflussä lah. weiss gar nöd öbs würkli s wätter isch oder au mini chefin wo sust rächt nett isch aber zur ziit öpis unbedingt wot inä würgä anstatt mir chli meh ziit z gäh.

21.05.13 09:16
Emma13 

Re: Bräute 2013

Mona, vilicht bisch halt eifach ufgregt und nervös und das hetts jetz echt nöd brucht, d Stimmig isch immer besser wenn d Sunne schiint, wie gseit, au ich bin demotiviert, han halt eifach nöd mit so sch*** Wetter grechnet, au wenns gregnet het hettemer immer no underem deckte Sitzplatz chöne, aber mit 10° isch das eifach ä Zuemuetig :) aber ebe, mir chönds ja eh nöd ändere, lah di nöd unter Druck setze vo dinere Chefin, gang halt eifach bi Ziite, gaht scho, chunt alles guet :)

21.05.13 09:26
Mona83 

Re: Bräute 2013

nei nervös bini niä gsi und au nöd ufgregt, kei ahnig warum. aber bin eigentli ganz glassä eifach das wätter hät mi jetzt absolut hässig gmacht.
ja ebä das sägi au, gäg räge hani keis problem, meistens chasch ja glich dussä höcklä aber grad soo chalt. brr.

ich frög sie glaub öbi dä schlüssel dörf damit ich am 6i anstatt am 7ni chan afangä däfür am 4i gah. vilicht merkt sie dän wie lächerlich sie isch.

21.05.13 09:29
Emma13 

Re: Bräute 2013

Gitts ja nöd dass am 6si muesch afange??! Wieso tuet sie denn so? Wirsch ja wohl mal die Stund chöne nahhole... isch halt jetz eifach öpis speziells, da chan sie doch wohl chli Verständnis zeige... ich han mim Chef au scho gseit dasi morn am 4i gahn, sorry aber suscht chumi eifach nöd dezue, au mini Täg hend halt nur 24 Stund... isch halt schwierig wenn mär 100% schafft :(

 1 .. 991 .. 1980 1981 1982 1983 1984 .. 2871 .. 3757
schnell   natürli   irgendwie   langsam   Zeremonie   einfach   Problem   wirklich   vorallem   himbeer   schaffe   richtig   bearbeitet   eigentlich   gspannt   Zuletzt   Hochzit   Kollegin   natürlich   eigentli