| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 992 .. 1981 1982 1983 1984 1985 .. 2871 .. 3757
21.05.13 09:51
Mona83 

Re: Bräute 2013

nei ich han übertriebe sie isch gar nöd so. han mi eifach letscht wuchä ufgregt wil sie gseit hät s müäs diä wuchä färtig sie und ich muäs no uf infos wartä vom arbätskolleg. aber diä hani bis jetzt no nöd und mich regt eifach uf dasi muäs wartä zum nacher stressä. sie häts jetzt aber au igseh und gseit ich chöng dänk jederziit gah weni müäs öpis go postä. s isch also nur ä unnötigi interpretation gsi vo mir.

21.05.13 09:53
Emma13 

Re: Bräute 2013

Denn isch doch super Mona :) kei Angst, chunt alles super, ich freu mi scho riesig uf de Dunschtig

21.05.13 10:00
Mona83 

Re: Bräute 2013

ja ich freu mi ja au. wer eifach schön gsi wäns nöd genau i därä wuchä so usnahmetemperature gsi wäred. so öpis hani no niä erläbt ändi mai...

21.05.13 10:02
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ja findi au ganz schlimm, mit so Temperature hetti jetz also au nie grechnet ...

21.05.13 10:08
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hey zäme

valey:
wie isch dis polterweekend gsi??? warte scho ganz gspannt uf din bricht;)
und ich hoff din schatz häts glich au no lässig gha, trotz sim tz wo nüd
uf t reihe becho hät

mona und emma:
das mitem wetter isch wüki en seich, aber wür mer wege däm au nöd
t stimmig vermiese lah! es wird so oder so dä schönschti tag für eu werde
und wie au scho öpert gseit hät, wahrschindli chömeter s
wetter gar nöd wüki mit über vorallem hani eh s gfühl das mer
nöd so druf gah chan, i dä letschte täg häts amig au gheisse: chalt und
grusig, däbi isch sogar immer wieder t sunne fürä cho, vo dem her ...


ich bin mer die ganz ziit am überlegge wasi suscht no chönd mache !?
am sa. werdemer sicherlich mal eusi gaschtgschänkli fertig baschtle und
t namenstäfeli aschriebe, dänn chani das au versorge ...
händ ihr eigentlich bluemedeko am apero? und e unterhaltig?

21.05.13 10:10
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge Fraue

Wuaa jetzt hend ja scho drü endspurt!¨Mega lässig!

Mona
Also i han das "jäggli" diheime I weiss nid was füres chleid dasd hesch aber susch chendsch das uslehne.. :)

He tuet eigentich irgendöper die oberst etage vo de torte ihgfrühre?

Datei-Anhänge
Satin-mit-Strass-Schnalle-Braut-Hochzeit-Jacke---Packung--0537-A013-_gjpghn1304070790048.jpg Satin-mit-Strass-Schnalle-Braut-Hochzeit-Jacke---Packung--0537-A013-_gjpghn1304070790048.jpg (2x)

Mime-Type: image/jpeg, 255 kB

21.05.13 10:13
elea 

Re: Bräute 2013

manokasa i het das mega gern gmacht met de torte (vorallem wel zoberst euses HZ logo droffe esch)! aber mi frönd grad eso "wähhh i esse doch ned en torte wo vor emne johr igfrohre worde esch" aso het sech das leider erledigt bi eus!!!

21.05.13 10:14
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hallo Lilly, ja du hesch Recht, defür hoffi doch dases am 31.8.13 s schönste Wetter het :) ich hoff jetz eifach dases nöd regnet bevor mer is Standesamt inelaufet und wenn mär uselaufet :)

Ich sött au no d Gastgschänkli fertig bastle, han ide letschte Ziit nie richtig Luscht dezue gah, han mal agfange und denn alles irgendwie ufd Ziite tah :)

Mir hend am Apéro ä schlichti Deko, also nur Roseblätter uf de Stehtisch und ufem Buffettisch und Background-Musik, min Schatz het uf sim Ipod ä 3Std Musiksession gmacht mit chilligi Lieder womer denn ade Boxe chönd aschlüsse :)

21.05.13 10:16
valey 

Re: Bräute 2013

guete morgeee zemee :) bi au no do...

hoffe gohts eu allne guet

nemoo heyy suppi wegem job muesch luege goht der denn vel vel besser :))

Kamala
wegem menü
mer hend eusi müettere medgno, isch no lustig gsi hehe
weg de sitzordning, würd dini schwimu wit weg tue... müesstisch aber dini eltere au witer weg tue.. de chunts vel. ned eso übere wie du das gmacht hesch zum sie extra weg tue hihi


mona
hey bi der gohts nümmm so lang
bisch nervös??? :)) hey mach der kei sorge.. so chalt werds scho ned si, lueg suscht das es schöns jäckli no findsch :))
chunnt guet
ich nemm mini blaui läderjacke med zur sicherheit wens am samstig kalt isch




sooo ich wett euch echli vo mim polterweekend in London verzelle :) isch mega mega cool gsii :))
aso mer send in london ahcho de isch eus de eint fahrer vom hotel am flughafe go hole und send richtig hotel gfahre... sooo es schöns hotel hend mini mädels usgwähtl :)))
de semmer is zimmer de hends eus no am 12i am obe champagner is zimmer brocht, und schoggi, frücht, pommer, snacks, pizza :) isch mega cool gsi
am nächste tag semmer go zmorge ässe und de go shopppeee :) hehe isch so lustig gsi
und denn am obe semmer go ässe in planet hollywood isch würkli mega cool gsi
wel ich ha das resti mega gern und sie hend mich überrascht...
denn semmer inere bar gange nochi go de obe usklinge loh...
am sunntig semmer de grad ad märt vo camden gange.. isch au so lustig gsi, hemmer au nochi gshopped... und denn no bus tour go mache... und aschlüssend semmer go pizza esse...
nacher semmer no is hotel go astosse med enere fläsche wii :))
und ja am nächste morge hemmer müesse frühe ufstoh und heiflüge.. aber isch sooo lustig gsi :)
mer hends echt super gha... :D

und jez gohts nur no 3 täg und ich be soooo nervöös...


:D

21.05.13 10:19
sonne13 

Re: Bräute 2013

jö valey, das tönt mega cool! freut mi dass es du so schön gha hesch! uiuiui, ziit lauft! goht jetzt wirkli nümm lang

 1 .. 992 .. 1981 1982 1983 1984 1985 .. 2871 .. 3757
einfach   irgendwie   schaffe   wirklich   bearbeitet   schnell   Zeremonie   langsam   Hochzit   himbeer   natürlich   vorallem   eigentli   richtig   Problem   Zuletzt   natürli   eigentlich   gspannt   Kollegin