| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 100 .. 197 198 199 200 201 .. 1979 .. 3757
16.04.12 12:09
nini 

Re: Bräute 2013

@Valeria, mir händ Q-10-10-01-N bstellt gha. Sie händ würkli superguet ghebät. Aber di Schibämagnet würed sicher au guet gah!

***17. August 2013***

16.04.12 12:38
Reebee 

Re: Bräute 2013

@bergeri&Valeria
prinzipiell wärs ja scho cool, wenns debi wäred, also so ischs nid. aber ich ärgere mich eifach irgendwie :(
es hett ebe no anderi hindergründ warums mi so nervt, aber ebe...

***finally getting married - May 25th 2013***

16.04.12 12:58
Suee

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Valeria
bi ebe mau go google und ha gseh dass die Filme für Polaroid-Kameras uu tüür si...also für 8 fotis öppe 20 Franke oder meh...wie chame das de mitem chline drucker mache? also mitere Digitalcam??

@bergeri
hmmm mir denke dass mir e DJ und evlt. e Band werde ha....bi no so chli am überlege wasme no chönti wie mache dassde gescht nid langwilig wird...evtl. währetem apero öpis unterhaltsams? oder de wiene photobooth oder gästebuch oder so....? bi um jedi aregig dankbar;O) oder ou öpis wo d gescht würde mache für nere spöter ds bruutpaar....

@purpurblume
herzlich willkomme!! us weler region chömeter??

16.04.12 13:05
bergeri 

Re: Bräute 2013

@Suee: Hesch au schu gseh, Frank der Weddingplaner, uf Sixx? I luaga dä sit neustem und dä het würkli guati Ideea wo miar au no würen gfalla.

Grad zum Bispil für as biz anders Gästebuach:

Er het drei Varianta zeigt:

1. Variante: Isch so an Farbiga "Ast" gsi (anart öppis wia do: http://wohnen.hokohoko.com/deko-dunkelbl...ina-p-5058.html) und denn hett er a huufa vu däna gnoh und in a vasa gstellt nebed dra hets a huufa chlini chärtli kha und d'Gäst hen denn döt öppis chönna druf schriba und dra macha mima Klüpperli so hets as ganz speziells Gästebuach geh

2. Varianta: Anstatt an Deko-Ast het er as langs schöns Sidaband gnoh und d'Lüt hen eifach döt dra ihri Charta chönna chlüpperla

oder dia 3. Varianta, wo miar am besta gfallt:

a grossi wisii Linwand und Farba und Pinsel und alli gäst hen chönna öppis druf zeichna oder schriba und am schluss hen si ei grosses bild kha wo alli druf verewigt gsi sin.







****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

16.04.12 13:12
purpurblume

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@suee
Mir werdet für dGäst es Quiz uflegge, wo si Frage über eus beantworte müend. Falls also öpperem mal langwilig wird, denn chan er sich eifach e sones Blatt go schnappe und usfülle. Es gaht debi meh um luschtigi Fakte us eusem Läbe. Die mögliche Antworte sind zT. extra luschtig gwählt. Am Abig wirds denn ufglöst, i dem mir jewils evt. sälber nochli öppis dezue verzelled, wills ebe zT. rächt witzigi Stories sind. De Gwünner wird den irged en chliine Priis becho :) Das isch aber nur eini vo eusne Idee.

Mir sind übrigens us de Innerschwiiz.

Zuletzt bearbeitet am 16.04.12 13:14

16.04.12 13:31
Valeria01 

Re: Bräute 2013

@suee

ja genau mitere Digicam... chasch all pics mache, denn d'Digicam aschlüüse, usdrucke, ufklebe mit dene Fotikleberli und fertig

16.04.12 13:32
Valeria01 

Re: Bräute 2013

@nini

die Magnet hend ja kein Kleber hindedure... die wo ich ebe gseit han schoo... wie hesch du denn dini befestiget gha? mit de heisslimpistole?

16.04.12 13:33
Suee

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@bergeri
nei was isch de sixx fürne sänder??
si würkli tolli ideene....das mitem "böimli" kenni und hani i mim pendente Ordner ufem PC - was ich gerne haben möchte;O)

anbei mal ds bild devo...;O)

Datei-Anhänge
wedding wishing tree.jpg wedding wishing tree.jpg (24x)

Mime-Type: image/pjpeg, 32 kB

16.04.12 13:37
Suee

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@purpurblume
das findi e super idee!!! heiter de scho frage überleit...? weni darf spicheri die idee gad mal ab findi echt gad super...;O) dafi frage was dir süsch no so für ideene heit??

@Valeria
das findi e super idee...säges gad mal mim Fründ er söll mal luege wieviel sone drucker choschtet;O)
merci!!

16.04.12 13:45
bergeri 

Re: Bräute 2013

@purpurblume: Am Hohzit vu minera Kollegin hens das au gmacht, also si hen froga gnoh übers Bruutpaar aber au allgemeini froga, was lauft momentan im Kino oder so....und denn hens das usgwertet und denn hets prisli geh glaub bis zum 10. Rang. as het aber nid "normali" prisa geh sondern eher so abiz verarschigsprisa isch lustig gsi, i han zum bispil a früchteschala gwunna und han denn a schala vunera banana gwunna...isch jo a früchteschala öppert het zum bispil a highspeed wäschetrockner gwunna und het eifach a "schnuar" kriagt zum d'wösch döt ufhänga.....öppert het a wellness guatschi gwunna und das isch a brausetabletta gsi für badwanna, damit das schön sprudlet

@suee: ou kei ahnig was das genau isch... i hana au nid kennt bis vor ca. 2 mönet. und nocher hanis amol im programm gsuacht und denn ischer cho döt chömen ganz viel guati sendiga, au sex and the city.

jo genau so gseht das us.


****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

 1 .. 100 .. 197 198 199 200 201 .. 1979 .. 3757
vorallem   eigentli   wirklich   richtig   Problem   irgendwie   Zeremonie   Kollegin   natürli   Hochzit   bearbeitet   einfach   eigentlich   schnell   Zuletzt   schaffe   gspannt   himbeer   langsam   natürlich