| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 996 .. 1990 1991 1992 1993 1994 .. 2876 .. 3757
21.05.13 22:26
elea 

Re: Bräute 2013

hey cribo, d belder gsend wondrschön us! en rechtigi traumhochzit!!!

hey apple hesch du jetzt ned scho ghürotet för ein tag am WGT? ;)

22.05.13 07:28
Mona83 

Re: Bräute 2013

Morgäääääää

Apple: welcome back ja was heisst WGT? bin nöd guät mit abchürzige

so bin gester bi dä schnyderin mis zivilchleid go holäl. gfallt mer nömä soo mega wiä au scho aber egal, isch ja eh grusigs wätter am fritig und dän sitz ich meh im restaurant inä. mir gfallts obä mega guät aber unä nöd, aber egal.

äs jäggli also so än wissä churzä blazer chumi vo minärä kollegin über. juhuu also wirdi hoffentli nöd frühre. mann dä wätterbricht hät schnee am fritig huiiii

22.05.13 07:35
elea 

Re: Bräute 2013

morge zeme!

mona meinsch ned das wegem gfalle vom chleid esch so e phase wo verbi goht. bi mer eschs mengisc au es ufe ond abe. am einte tag denki "mis chleid esch haaaaaamer" ond e woche spöter luegis a ond denki "jojo scho oke de lompe" ? aber cool hesch öpis gfonde för dröber, emmerhen wege dem musch der ke sorge mache!

so i ha jez au weder chli öpis chöne abhogge. be bi allne mega go störme ond go nohogge ond es chöme alli as HZ womer iglade hend! ha mega freud, ke einzigi absag!!!
ond gester het mini TZ no gseit si öbernemi das es tolls gäschtebuech zmache för eus, das sig ned ufgab vode brut ha jo selber eis wele mache met froge öber eus zom beantworte. aber wenn si mer das abnemmt esch natürli au guet för mech
ooooonnnd i ha eeentli entli fläschli gfonde förd gastgschenk! ergendöper vo euch (weiss nöm wer sorry ) het mer de tip ge ide landi go luege. ond gester hani det tatsächlich super herzigi ond schöni fläschli gfonde. s Stk. nor 2.90.-!! ha freud, dasi entli weder en chline schritt öpis witer gmacht han!

22.05.13 07:46
Mona83 

Re: Bräute 2013

hey elea

das bin ich gsi wägem landi, han ebä au det kauft und muäs sägä/pris leistig isch super. mängisch studiert mer viel z wit däbi wers so eifach landi.

coool dass alli chömet a euers hochziit. das isch doch äs schöns zeichä.

ja kei ahnig öb diä phasä durä gaht mtiem chleid. finds uu schön wäns det hanget aber mir gfallts a mir nöd, oder mol obä scho eifach undä isches än lange bäse. egal, ich gah ja nur ufs standesamt und nacher go ässä.

ou muäs eu no öpis lustigs verzellä:
gester bini no rasch bi de nachbarin go lütä, sie hät än chlinä bluämälade und dän hani dänkt sie chönt doch für am fritig mir äs chlises strüssli machä. sie isch dän rasch zu üs cho s chleid go aluägä etc. und dän seit sie, also sie würd dunä bim aschlag vom block also scho no irgendöpis anäduä dass d lüt wüssed dass mer hüratet. und ich so ja meinsch, was sölli dän schribä, wir heiraten. sie so, ja chasch ja au ä iladig anähänke für de apero. chasch mer grad au eini mitgäh und dä abwärtin grad au.

ähm hallo hani dänkt, eigentli hämmer ja äs platzproblem am apero und händ nöd viel lüt welä ilade, aber sie hät sich grad sälber iglade. hihi also bin nöd verruckt oder finds frächt, finds eher lustig und mir spielts kei rolle öbs jetzt chömet, dänke soo viel wäred eh nöd cho.

ich würd mich glaub so öpis eifach niä getrauä

22.05.13 07:51
elea 

Re: Bräute 2013

hesch dini au vode landi! demfall nomol merci för de tipp!! jo pris leistig esch bombe! ond ha eifach ke loscht gha serig för 5.- im internet zbstelle ond de no 15.- porto zahle... jä d landi het halt alles
aiaiai, guet i wer jez au ned so de typ dezue zom sech selber grad izlade aber hauptsach du nemschs ere ned bös i weiss jez aber ne obi onde am block wörd en iladig zom apero he due, plötzli chöme 50lüt meh meine wenns öpis gratis geht hesch plötzli ame vell frönde

22.05.13 07:56
Mona83 

Re: Bräute 2013

därä meinig bini au elea, han nöd gärn z viel lüt woni nöd käne aber s guätä isch ich wohne ja im kanton glarus und d lüt sind da scho bitzel glarus bezogä, wäni ä iladig für uf rappi ane duä chömet sicher nöd viel. und ich han gester zum schatz gseit, weisch da hindä macht er das vilicht, kei ahnig. drum duäni eini anä dän sind all z friedä. d abwärtin isch ganz ä cooli, ihrä gibi gärn eini und ebä därä nachbarin, vilicht schänkt sie mir däfür d bluämä fürs zivilä. kei ahnig.
duä dän eifach diä undä am block relativ spat ane. also erst so ä wuche vorher

22.05.13 08:00
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zämmä

ha bitz versuecht die letschte Däg nochezlese.. Wärm aber d Theme jetzt nüm uf....

@Mona: ig verstand di, dass es di stresst weg em Wetter... mein isch jo unglaublich, dass mir Endi Mai no heize miesse und sooo gruuusig isch.. has gfühl dr SUmmer chunnt nie.. Bi am Fritig au anere Hochzyt iglade, d Brut dreiht grad chli am rädli, sie het alles welle dusse amche.. Dir werdets aber glich schön ha und im Juni denn isch Bombewetter..

@Elea Jo Landi het alles... chauf soo viel Sache dört.. ebe d Candygläser ha ig au vo dört.

@me: ha am Sunntig mi Iladig becho fürs Polterweekend dr Titel isch Farytail Weekend.. ha minere Schwöster scho gseit, s thema chönn nur vo ihre cho, mir si doch so Märlitantene... uf jedefall wird ig am 9i abgholt am Samstig inerä Wuche und muess es gels oder griens shirt azieh. Rein vo de Fareb her, stecke die mi sicher in es Tinkerbell kostüm:-) Bi soo gspannt und dr best ig muess am Fritig Cupcakes oder Cookies bache.. si wüsse ebe genau ig bi nid dr Held im bache... Aber ha scho e idee, ig mach grossi Schmetterling keks.. schön kitschig verziert miesse si au no si! Au s Couvert sich soo herzig agschriebe gsi, Adressiert a: Möchtegern-prinzessin.. und e Frosch as Briefmarke zeichnet Mega herzig..

@valey: bi nid ganz sicher öb igs überlese ha, aber hesch a dim Polterweekend keini Ufgabe miesse löse??

22.05.13 08:01
elea 

Re: Bräute 2013

hihi guet wend weisch das d lüt eh ned chöme, de wördi si au he due
jo da chönt wörkli no si, dass si der deför s strüssli schenkt, da wer mega lässig!

Zuletzt bearbeitet am 22.05.13 08:29

22.05.13 08:23
Mona83 

Re: Bräute 2013

Heeey schmätterling wiä gahts?
sooo cool wäg dim polterweekend. wän isches? da händs demfall einiges mit dir vor. isch doch cool.

ja ich han mi beruhigt wägem wätter. isch mer au meh chli uf de keks gangä dass all chömet, hey am fritig isch ja gaaanz grusig wetsch würkli hürate. hät mi chli ufgregt und bi halt eh grad gnervt gsi.
jetzt freui mi druf und bin überzügt s wird guät.

ja elea, also ich dänkes jetzt mal. sust wäreds 6 partie wo chöntet cho maximal.

22.05.13 08:24
Emma13 

Re: Bräute 2013

Mooorge mitenand

MORN isches sowiit und ich han no sooo viel z'erledige, das mitem Wetter het nöd müesse si, hüt Abig muessi d Wohnig putze, Balöön ufblase, dekoriere, de Gartetisch ineneh und s Beschti drus mache :)

wett unbedingt no en hübsche grosse Schirm go poschte, weiss öper grad woni so öpis finde?? Am liebste eigentli en wisse chli im HZ-Style, aber wahrschinli wird das schwierig, vilicht wirdi eifach en rote kaufe wo zu mim Kleid und sinere Krawatte passt :)

Denn muessi hüt Abig dringend inen Bluemelade und es Strüssli bsorge, denket ihr sie chönt mir no eine mache bis morn Mittag? Muess nüd grosses si, eifach es herzigs chlises Strüssli... weiss nöd, han eigentli bis jetz keine wele, aber jetz findi dasis doch bruche nur scho weg dem grusige Wetter zum echli "Farb" inebringe :)

Mona, finds super dass no es Jäggli gfunde hesch, ich han für morn nur en 3/4 Arm Bolero... janu, sind ja hauptsächlich drin :)

 1 .. 996 .. 1990 1991 1992 1993 1994 .. 2876 .. 3757
eigentlich   irgendwie   bearbeitet   Problem   schaffe   langsam   wirklich   Hochzit   himbeer   natürli   Kollegin   schnell   vorallem   natürlich   einfach   Zuletzt   richtig   eigentli   Zeremonie   gspannt