Bräute 2013 |
|
1 .. 996 .. 1990 1991 1992 1993 1994 .. 2876 .. 3757
|
|
|
|
|
22.05.13 07:46
Mona83
|
Re: Bräute 2013
hey elea
das bin ich gsi wägem landi, han ebä au det kauft und muäs sägä/pris leistig isch super. mängisch studiert mer viel z wit däbi wers so eifach landi.
coool dass alli chömet a euers hochziit. das isch doch äs schöns zeichä.
ja kei ahnig öb diä phasä durä gaht mtiem chleid. finds uu schön wäns det hanget aber mir gfallts a mir nöd, oder mol obä scho eifach undä isches än lange bäse. egal, ich gah ja nur ufs standesamt und nacher go ässä.
ou muäs eu no öpis lustigs verzellä: gester bini no rasch bi de nachbarin go lütä, sie hät än chlinä bluämälade und dän hani dänkt sie chönt doch für am fritig mir äs chlises strüssli machä. sie isch dän rasch zu üs cho s chleid go aluägä etc. und dän seit sie, also sie würd dunä bim aschlag vom block also scho no irgendöpis anäduä dass d lüt wüssed dass mer hüratet. und ich so ja meinsch, was sölli dän schribä, wir heiraten. sie so, ja chasch ja au ä iladig anähänke für de apero. chasch mer grad au eini mitgäh und dä abwärtin grad au.
ähm hallo hani dänkt, eigentli hämmer ja äs platzproblem am apero und händ nöd viel lüt welä ilade, aber sie hät sich grad sälber iglade. hihi also bin nöd verruckt oder finds frächt, finds eher lustig und mir spielts kei rolle öbs jetzt chömet, dänke soo viel wäred eh nöd cho.
ich würd mich glaub so öpis eifach niä getrauä
|
|
|
|
|
22.05.13 08:00
schmetterling84
|
Guete Morge zämmä
ha bitz versuecht die letschte Däg nochezlese.. Wärm aber d Theme jetzt nüm uf....
@Mona: ig verstand di, dass es di stresst weg em Wetter... mein isch jo unglaublich, dass mir Endi Mai no heize miesse und sooo gruuusig isch.. has gfühl dr SUmmer chunnt nie.. Bi am Fritig au anere Hochzyt iglade, d Brut dreiht grad chli am rädli, sie het alles welle dusse amche.. Dir werdets aber glich schön ha und im Juni denn isch Bombewetter..
@Elea Jo Landi het alles... chauf soo viel Sache dört.. ebe d Candygläser ha ig au vo dört.
@me: ha am Sunntig mi Iladig becho fürs Polterweekend dr Titel isch Farytail Weekend.. ha minere Schwöster scho gseit, s thema chönn nur vo ihre cho, mir si doch so Märlitantene... uf jedefall wird ig am 9i abgholt am Samstig inerä Wuche und muess es gels oder griens shirt azieh. Rein vo de Fareb her, stecke die mi sicher in es Tinkerbell kostüm:-) Bi soo gspannt und dr best ig muess am Fritig Cupcakes oder Cookies bache.. si wüsse ebe genau ig bi nid dr Held im bache... Aber ha scho e idee, ig mach grossi Schmetterling keks.. schön kitschig verziert miesse si au no si! Au s Couvert sich soo herzig agschriebe gsi, Adressiert a: Möchtegern-prinzessin.. und e Frosch as Briefmarke zeichnet Mega herzig..
@valey: bi nid ganz sicher öb igs überlese ha, aber hesch a dim Polterweekend keini Ufgabe miesse löse??
|
|
|
|
|
22.05.13 08:24
Emma13
|
Mooorge mitenand
MORN isches sowiit und ich han no sooo viel z'erledige, das mitem Wetter het nöd müesse si, hüt Abig muessi d Wohnig putze, Balöön ufblase, dekoriere, de Gartetisch ineneh und s Beschti drus mache :)
wett unbedingt no en hübsche grosse Schirm go poschte, weiss öper grad woni so öpis finde?? Am liebste eigentli en wisse chli im HZ-Style, aber wahrschinli wird das schwierig, vilicht wirdi eifach en rote kaufe wo zu mim Kleid und sinere Krawatte passt :)
Denn muessi hüt Abig dringend inen Bluemelade und es Strüssli bsorge, denket ihr sie chönt mir no eine mache bis morn Mittag? Muess nüd grosses si, eifach es herzigs chlises Strüssli... weiss nöd, han eigentli bis jetz keine wele, aber jetz findi dasis doch bruche nur scho weg dem grusige Wetter zum echli "Farb" inebringe :)
Mona, finds super dass no es Jäggli gfunde hesch, ich han für morn nur en 3/4 Arm Bolero... janu, sind ja hauptsächlich drin :)
|
|
|
|
1 .. 996 .. 1990 1991 1992 1993 1994 .. 2876 .. 3757
|