| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 997 .. 1991 1992 1993 1994 1995 .. 2876 .. 3757
22.05.13 08:29
sonne13 

Re: Bräute 2013

hihi mona, die nochberi isch luschtig - guet nimmsch du das so easy, ich glaube mich hätts gstresst

emma, ich dänke das isch keis problem wägeme strüssli! das möched die doch ratzfatz, ussert du hesch spezielli wünsch wo sie müend extra blueme bstelle. süscht dänki es härzigs strüssli setted die problemlos äne bringe!

Ich freu mi für alli vo euch wo scho baaaaald ihre gross tag vor euch hend! ich cha langsam nümm warte. es goht no so lang (guet, ich ha au no gnueg ztue) aber wenni denn überlegge wie schnell die letschte par mönet dure gange sind, denn wirds wohl plötzli schnell goh. im gschäft isch au grad d höll los, drumm machts wohl schwups und es isch september

schmetterling, dine polterobe tönt verheissigsvoll!!! so cool! ich weiss no ned mol ob ich eine wirde ha eine wie d valey, das würd mer au no passe

22.05.13 08:30
sonne13 

Re: Bräute 2013

anyany:
Ha grad mis Chleid öbercho, woni för s zivile bstöut ha, weiss aber ned, öbis wörkli söu ahlegge...





Ergendwie gsehts mega onproportioniert us (in Echt schlemmer aus ofm Böud)

ech findes meeega schön be sälber leider gaaaar ned de röcklityp und finde das gseht seeehr härzig us!!!

22.05.13 08:31
elea 

Re: Bräute 2013

ui mona, ha grad gseh du wohnsch jo ide nöchi vom walesee! so toll, mini ganz familie chont us walestadt oder flums!!! du hesches schön det!!!

emma, chasch bi dim brutchleiderlade ned go en scherm uslehne? mer hends gseit si wörde mer gratis eine uslehne, fall is brücht.
jäjo di chöne der 20strüssli mache bes morn am mettag! meine wend nüt extravagants wetsch denn hend die das doch schnell. send ja schiesslich strüssli-profis

22.05.13 08:31
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Hallo Mona

Jojo es lauft bi eus.. endlich isch mini Revision dure und ig cha mi wieder bitz entspanne
Genau das isch es, was hei d lüt sgfühl würdsch nid hürote wills regnet.. und dass es scheiss Wetter sich weisch jo das muess dr nid jede no säge.. Aber es wird genau glich super schön sie egal öb rege, schnee oder sunneschyn...
S Wekkend isch am Samstig innere Wuche.. also 1./2. Juni.. Leider hei 2 miesse absäge wo eigentlich au buecht hei, mi besti Fründin und no e Kollegin.. mi Fründin isch ebe schwanger und liedet extrem, sie bricht nur und denn traurt si nid mitcho.. verstand ig voll. aber ebe..

@ Emma: ig wett eigentlich au kei Strüssli am zivile will ig jo 2 Dag spöter en "richtige" ha aber wird au immer wie unsicherer.. Ig wünsch dir uf jedefall Morn en wunderschöne Dag und Trauuig..
Duesch denn no kirchlich?

22.05.13 08:35
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@sonne
jä meinsch nid dini TZ macht öbis? süscht muesch es ihre unbedingt säge, au e gmietliche herzige Obe isch dr hammer... bi mim isch volls programm aber das passt au so, will süscht chömme gwüssi nur drzue zum mötzerle

22.05.13 08:38
Mona83 

Re: Bräute 2013

emma: oje jetzt häsch so arbät wäg dem schiss wätter. so än seich.

also gah mal inen dosebach go luägä, han det mal all farbä gseh. oder manor. ich söt au no einä ha, am bestä hellblau.

du wirsch sicher no äs strüssli übercho, han gester au mini nachbarin gfröget und gseit sie sölll sälber chli öpis machä, ich heg kei vorstellig, eifach bunt und fröhlich. vilicht chli gäl drin als sunnäersatz.

sonne: ja s chunt immer drufa wän so öpis passiert wiä mit de nachbarin, am morgä woni so gnervt gsi bin wägem wätter, jäggli etc... dän wäri vilicht grastet aber gester abig hanis lustig gfunde.

elea: ja dä walläsee, min liäblingsse. im summer (wäner mal chunt) isches so ä schöni abchüälig.
gisch bscheid wän mal ide nöchi bisch.

schmätterling: so sind doch d lüt, eigentli sötis wüssä. kei ahnig was diä amel überlegged bi so frage.
schad chan dini best kollegin nöd cho, aber immerhin isches kei fuhli usred sondern sie chan nüt defür. s wird ihre sicher au nöd rächt sie dänki.

22.05.13 08:39
Canoa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

Emma ech gloube das esch keis Problem wägem Strüssli...eifach froge, sie chönd ned meh aus nei säge, wasi aber dänke werd ned passiere...

Wägem Schirm, evt. hesch e Brutlade i de Nöchi? Ech be mer ned secher ech ha gmeint det wo echs Chleid kouft ha hends mer gseid sie heiged Schirm zum miete...aber schöscht wördi mou i Manor go luege die hend ganz secher...

Anyany härzigs Chleidli...=)

Me: Ech be au jede Tag am luege wie langs no goht...eifach ergendwie no zlang obwohli no gar ned parat wäri...nöchst Woche esch jo nomou en Firitg ond hoffe ech cha det no chli bastle etc...=)

22.05.13 08:39
Emma13 

Re: Bräute 2013

elea danke für de Tipp, de Brutlade isch ebe leider nöd grad am Weg... aber mini TZ wohnt grad det, wär sicher mal en Versuech wert danke :)

Ihr hend mi beruhigt wegem Strüssli, han denkt dass die mich denn schräg alueget und denket "ehhm hallo hetsch nöd frühener chöne cho?" aber nei, wett würkli nüd speziells, eifach öpis herzigs demit ich nöd nur de Schirm ide Händ han

@Schmetterling, ja weiss ebe au nöd, han eigentli au keine wele bis jetzt genau us dem Grund, aber jetzt weiss au nöd warum, vilicht ebe wegem Wetter denn hani wie s Gfühl dasi doch öpis früschs und farbigs bi mir han, uf jede Fall muesses jetz eifach si :) Ja, mir hüratet am 31.8. no kirchlich, morn machemer en Apéro im chline Kreis bi eus dihei und gönd denn nur mite TZ go esse... denket a mich, wird nämli no de ganzi Tag ha zum nervös si, d Trauuig isch erst am 17h :)

22.05.13 08:43
Mona83 

Re: Bräute 2013

oh emma, erst am 5i? das glaubi dass dän de ganz tag wie äs bienli idä hüttä umä rännsch oder so.
gahsch no zum coiffeur ä frisur go machä?

22.05.13 08:43
sonne13 

Re: Bräute 2013

schmetterling84:
@sonne
jä meinsch nid dini TZ macht öbis? süscht muesch es ihre unbedingt säge, au e gmietliche herzige Obe isch dr hammer... bi mim isch volls programm aber das passt au so, will süscht chömme gwüssi nur drzue zum mötzerle

mol luege obs öppis gid. aber wenn, denn wohl eher eifach en gmüetliche tag oder obe, am beschte en pyjamaparty oder so öppis also ned so im härkömmliche stil (ich säg immer für das bini z'alt) aber das weiss mini tz. be gspannt, viellicht heckt sie jo scho öppis uus, das weiss me jo nie

 1 .. 997 .. 1991 1992 1993 1994 1995 .. 2876 .. 3757
bearbeitet   natürli   eigentlich   Zuletzt   Zeremonie   irgendwie   Kollegin   himbeer   schaffe   langsam   einfach   vorallem   richtig   natürlich   Problem   wirklich   Hochzit   eigentli   schnell   gspannt