Bräute 2013 |
|
1 .. 997 .. 1991 1992 1993 1994 1995 .. 2876 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
22.05.13 08:38
Mona83
|
Re: Bräute 2013
emma: oje jetzt häsch so arbät wäg dem schiss wätter. so än seich.
also gah mal inen dosebach go luägä, han det mal all farbä gseh. oder manor. ich söt au no einä ha, am bestä hellblau.
du wirsch sicher no äs strüssli übercho, han gester au mini nachbarin gfröget und gseit sie sölll sälber chli öpis machä, ich heg kei vorstellig, eifach bunt und fröhlich. vilicht chli gäl drin als sunnäersatz.
sonne: ja s chunt immer drufa wän so öpis passiert wiä mit de nachbarin, am morgä woni so gnervt gsi bin wägem wätter, jäggli etc... dän wäri vilicht grastet aber gester abig hanis lustig gfunde.
elea: ja dä walläsee, min liäblingsse. im summer (wäner mal chunt) isches so ä schöni abchüälig. gisch bscheid wän mal ide nöchi bisch.
schmätterling: so sind doch d lüt, eigentli sötis wüssä. kei ahnig was diä amel überlegged bi so frage. schad chan dini best kollegin nöd cho, aber immerhin isches kei fuhli usred sondern sie chan nüt defür. s wird ihre sicher au nöd rächt sie dänki.
|
|
|
|
22.05.13 08:39
Emma13
|
Re: Bräute 2013
elea danke für de Tipp, de Brutlade isch ebe leider nöd grad am Weg... aber mini TZ wohnt grad det, wär sicher mal en Versuech wert danke :)
Ihr hend mi beruhigt wegem Strüssli, han denkt dass die mich denn schräg alueget und denket "ehhm hallo hetsch nöd frühener chöne cho?" aber nei, wett würkli nüd speziells, eifach öpis herzigs demit ich nöd nur de Schirm ide Händ han
@Schmetterling, ja weiss ebe au nöd, han eigentli au keine wele bis jetzt genau us dem Grund, aber jetzt weiss au nöd warum, vilicht ebe wegem Wetter denn hani wie s Gfühl dasi doch öpis früschs und farbigs bi mir han, uf jede Fall muesses jetz eifach si :) Ja, mir hüratet am 31.8. no kirchlich, morn machemer en Apéro im chline Kreis bi eus dihei und gönd denn nur mite TZ go esse... denket a mich, wird nämli no de ganzi Tag ha zum nervös si, d Trauuig isch erst am 17h :)
|
|
|
|
|
|
1 .. 997 .. 1991 1992 1993 1994 1995 .. 2876 .. 3757
|