| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 997 .. 1992 1993 1994 1995 1996 .. 2877 .. 3757
22.05.13 08:44
elea 

Re: Bräute 2013

mona, jo en abchüelig escher definitiv. has amigs ned lang drenn usghalte leider hemmer s familietreffe das johr bi eus ide nöchi ond ned z walestadt...

nei emma, weisch wie vell lüt gönd i bluemelade ond wend sponatn es frösch bundnigs strüssli metneh. di wenigste melde sech ei tag vorher a.

22.05.13 08:46
anyany 

Re: Bräute 2013

Hoi zäme

Mona,
Du wersch secher wonderschön usgseh i dem Chleid. Ha geschter jo ou miis öbercho ond schwanke zwösche Begeisterig ond Enttüschig.

Schmetterling,
Mega toll!! Wönsche der de ganz es cools Weekend! Ech wönsch mer ou so vöu Ihsstz am Polterobe.

Emma,
Ech ha bem Wicky im Beromünster e Riiiisescherm in Herzform kouft för gloub 40.- Es passe beidi dronder ond er gseht mega härzig us.

22.05.13 08:47
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@emma
Ah jo denn hesch wenigstens für im August gueti Charte, dass schön Wetter isch... cha jo nid so bliebe.. bi mir si nur 2 Dag drzwüsche wäg dem ha ig denkt es sig blöd weg em Struss, aber ohni Täschli und soo leer fidn ig au blöd.. muess mir das no überlege.. ig wird sogar jetzts cho nervös wenn ig dra denkt dass iga u dr agnz dag zyt ha zum ummestudiere.. hürote am halbi sechsi zobe..

@Mona
jo scho aber ig weiss si denkt a mi und das isch d hauptsach.. und vorallem, dass es denn dem Chnopf guet goht..
Im Globus bechämsch sicher au spezielli Schirm

@canoa:w ennischs sowyt bi dir? Bi au froh um die Firtige.. muess doch endlich mini Bäumli mache aber im Wald ischs so nass zum goh àest sueche...

22.05.13 08:49
Mona83 

Re: Bräute 2013

hihi elea, also bi 30grad (was isch das?) findis amel schön wän usem see chunsch und schwizisch nöd grad wieder.

genau, also wenn nöd heikel bisch wäg de bluämä, sondern wäns eisch sie sölled dir grad machä was sie grad händ. dän gaht das sicher. hey sie chönd öpis verkaufä, also sölleds freud ha

dankä any: äh ich dänk das isch normal dass mer schwanked zwüsched begeisterig und entdüschig. chunt scho. wichtig isch dass a dem tag wos ahäsch dich wohl fühlsch.

han au mal einä gseh online wo chasch bstellä wo just married druf staht, findi au no geil.

22.05.13 08:50
Canoa 

Re: Bräute 2013

Schmetterling: am 16.8. esch s zivile ond am 31.8. de s kerchleche...esch goht nöme so lang wies au scho gange esch aber ergendwie emmer no zlang! =)

22.05.13 08:51
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ja, mir hend de letschti Termin wele aber weiss jetz nüm öbs sone gueti Idee isch ihihi wird morn wohl duredreihe

Mona, ja ich gang am 11h no zum Coiffeur :) wird Locke mache und mit zwei Zöpf uf de Siite hine zäme neh :)

Stimmt elea, ich kauf mini Strüssli spontan ebe nur ide Migros oder so :)

22.05.13 08:51
sonne13 

Re: Bräute 2013

emma, wägem strüssli: also bi eusem florischt chasch au inelaufe und säge was der so vorstellsch udn wieviel wettsch zahle defür, und denn mached die das grad, muesch halt alle chli warte aber wenn kei spezielli wünsch hesch denn möched die das grad "live"

anyany, was gfallt der de ned a dim chleid? ich findes härzig. aber ich kenne das gfühl wo d elea beschriebe hed, mol bini total happy mit dem ding, und denn zwiifli wieder total wäg dem lumpe so isch es au mit andere sache beträffend de hochziit, zB deko oder mini menücharte. mol findis cool, und denn findisch wieder schrecklich... ich glaub das ghört dezue

bem wicky cha mer übrigens au en scherm uslehne wenn mers chleid det kauft hed, choschtelos. ech hoffe ech bruuche das aagebot de ned aber langsam hani s gfühl s wätter änderet sech nie meh...

Zuletzt bearbeitet am 22.05.13 08:54

22.05.13 08:52
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@anyany: jo ig ha es gaaanz tolls Polter-OK-Team.. mi schwöschter wo mi TZ isch, mini Tätschmeisterin wo mega es organisationstalent isch, ebe mini Besti Fründin und denn e sehr gueti Fründin mit ihre ig friehner immer zämmä bi gsi.. die hei schins es hammer programm.. aber denk du dörfsch das wirklich dinere Tz säge was du dir wünschisch und was de gern wettsch..
èbrigens, dis Kleid sich wunderschön..

@sonne: wiso wie alt bisch denn du? Meh sich doch nei z alt für so öbis..

22.05.13 08:58
Larinya 
Re: Bräute 2013

guten morgen allerseits... puh, ich seid wieder mal mächtig am schreiben :-)

für die wochenend-bräute: ok, doofes wetter. aber das ist etwas, was man einfach nicht ändern und wählen kann. trotzdem wirds eine tolle hochzeit, ich freu mich für euch :-)

22.05.13 08:58
Mona83 

Re: Bräute 2013

oh emma, demfall bisch früä mit coiffeur und häsch nacher no gnuäg ziit zum durädreiä. :-)
ich gah glaub no mini pneu go wächsle, han ja eh dä ganz tag frei und ziit für so züg woni sust niä ziit han.

 1 .. 997 .. 1992 1993 1994 1995 1996 .. 2877 .. 3757
vorallem   irgendwie   eigentlich   Zeremonie   einfach   Kollegin   langsam   Zuletzt   wirklich   gspannt   natürlich   bearbeitet   schnell   natürli   himbeer   richtig   eigentli   Problem   Hochzit   schaffe