| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 998 .. 1994 1995 1996 1997 1998 .. 2878 .. 3757
22.05.13 09:19
Mona83 

Re: Bräute 2013

ja larinya ich bin überzügt dass du ä lösig findsch.

ich han ja mis chleid au online bstellt und mitlerwile bini dä meinig s wär beser grad im lade go chaufä. han jetzt fast glich viel zahlt mit zoll und abänderig und s gseht halt nöd glich us wiä a dem model.
aber egal.

das wäg de absage isch scho doof aber sind sicher au lüt wo ihr au sust nöd gross z tuä händ oder? also ich han ja würkli wenig iglade, au bim apero nöd jedä hinterletscht und cousin etc.

zum bispil bi dä eintä cousinä und cousins bini viel ide feriä gsi und wäni det min cousin amel gseh uf dä strass oder weiss dä gugger wo, hämmer immer äs riesä gaubi und mir händs rächt guät. di ander cousinä und ich sowieso und di grösst schwöster mit därä hani nix z tuä. det hani jetzt dänkt isch doof wäni diä nöd ilade und han ihrä ä iladig gschickt und promt chunt zrugg (nachdem ich han müäsä nachefassä): haben die einladung bekommen und sagen mal ab. schönes fest"
ääääh hallo?

aber das zeigt mir dass mer würkli nur diä söt ilade wo mer au meh kontakt hät und nur will öpert verwandt isch muäs mer diä person nöd möge...

22.05.13 09:20
sonne13 

Re: Bräute 2013

wow anyany, es schöners komplimänt und e besseri bestätigung för das chleidli geds jo gar ned!!!

jö, schön wenn mis geschribsel öpper zum schmonzle bringt

22.05.13 09:21
elea 

Re: Bräute 2013

anyany i gsehs wid sonne au, musch eso gseh, je ronder dhöfte, je schmäler wirkt taille! bi andere fraue fendi das emmer so schön wenn si so en rechtigi sanduhr figur hend, aber ebe selber esch me emmer vell zkritisch! ond wenn i de as brut wörd gseh i dim wiise chleidli wördi as erst denek "si gseht onglaublech toll ond herzig us"! ond wörd kei sekonde denke dass dini figur ned passt!

larynia, rötscht der denn s chleid wege de broscht oder esches schlecht zeng? sender jez am luege wege trägerli dra zmache?

22.05.13 09:21
Emma13 

Re: Bräute 2013

Anyany ebe gsehsch, das isch doch en riese Ufsteller :) ich find s Kleid au sehr hübsch, au ich han immer Komplex weg mine breite Hüfte aber das isch ja nur wiblich und Rundige sind doch so öpis schöns :)

Sonneee danke für dini Föteli, jöö isch das süess, vertribt grad s grusige Wetter :)

22.05.13 09:22
Mona83 

Re: Bräute 2013

jööö any so härzig vo dim schatz also gsehsch dän muäsch der doch kei sorgä machä. du gsehsch di ja sälber nöd sondern är.

22.05.13 09:27
anyany 

Re: Bräute 2013

Jööööööhhhhhhhh!
Der send alli sooo härzig merci.
Mer wärdet doch alli hammermässig usgseh a öisem Hochsig!

Mona, dini Cousine esch ou ned grad sher nett gsi. Froge mech mängisch, wieso mer das ned schätzt...

22.05.13 09:31
Mona83 

Re: Bräute 2013

ja au wän ich vo öpertem ä iladig han woni sust nöd so viel z tuä han, dän freu ich mich, vilicht gahni au und wenn nöd dänn sägi umgehend dankä und sägä ab.

22.05.13 09:35
Larinya 
Re: Bräute 2013

danke sonne für die aufmunterung hihi

also, mit seiner familie haben wir wirklich fast nix zu tun, seit er in die schweiz gezogen ist (vor 2 jahren). meine familie hingegen ist top, mit allen cousins und cousinen habe ich kontakt. das doofe ist halt, dass wir etwa halb halb eingeladen haben. heisst, von 69 eingeladenen gäste kommen 36, alle auf meiner seite (ausser sein TZ, das ist ien kumpel aus DE, hat sich aber bis heute nicht gemeldet). hoffe, es macht ihm wirklich nichts aus, wie er sagt.

mein kleid hat herzausschnitt, was wirklich sehr sehr schön ist. aber mit meiner brust sieht es aus wie ein balkon. und ich hab überall falten, weil das kleid die brust dermassen hochpusht. ich hatte bereits bei der anprobe gesagt, dass trägerlos wohl nicht gehen wird, sie meinte jedoch, trägerlos geht immer... pah, denkste, ich hatte recht. mit träger sieht das kleid aber so ziemlich sch... aus. *seufz* jetzt sucht sie nach möglichkeiten und kontaktiert mich dann auch. ich sagte noch, dass ich vielleicht noch einen anderen BH kaufen gehe, dann meinte sie, ich soll doch für den BH-Kauf das kleid mitnehmen. HAllo? ich lauf doch nicht mit einem brautkleid durch die ganze stadt um einen bh zu kaufen... boah, hat mich das genervt...

22.05.13 09:39
elea 

Re: Bräute 2013

was di het der grote s brutchleid metzneh? was het die sgfüehl? du nemmsch das rasch es handtäschli?
wend met erne vorschläf ned zfrede besch, de wördi zo enre andere schnider go...


muss no rasch en frog zwösche ine schiebe a euch bastel-könniginne
gehts spezielli stefte wome of glas chan schribe? so dasses ned verschmiert ond au hebet?
das sets i jedem baschtellade ge oder?

22.05.13 09:42
Canoa 

Re: Bräute 2013

elea jo so stefte geht ganz e hufe. ha grad im Jumbo gseh dass die ganz velli verschedeni hend.

 1 .. 998 .. 1994 1995 1996 1997 1998 .. 2878 .. 3757
wirklich   einfach   eigentli   Problem   natürli   eigentlich   natürlich   schnell   vorallem   Zuletzt   bearbeitet   gspannt   langsam   richtig   irgendwie   Zeremonie   himbeer   Hochzit   schaffe   Kollegin