Bräute 2013 |
|
1 .. 999 .. 1996 1997 1998 1999 2000 .. 2879 .. 3757
|
|
|
|
22.05.13 10:19
Larinya
|
Re: Bräute 2013
bh's in meiner grösse gibts nicht wie sand am meer. so grosse bh's hätten die eh nicht gehabt, auch wenn sie bh's da gehabt hätten... bin gespannt, was für varianten sie mir präsentieren wird. dazu muss ich aber sagen, dass ich nicht in einem brautladen war. es ist eher ein laden für abendkleider. man kann farben, formen und muster in allen variationen kombinieren. also kein riesen laden, ganz klein... ach, das wird schon...
|
|
|
22.05.13 10:22
Emma13
|
sorry mädels, aber ich reg mich grad brutal uf!!!
Mir hend ja morn nur eusi TZ, Eltere, Gschwüsterti mit Familie und Kind debi, mir hüratet am 17h und hend denn en Apéro bi eus dihei organisiert und gönd denn mite TZ go esse...
Mir hend das allne scho lang so kommuniziert (schriftlich) d Frau vom Brüeder vo mim Fründ het aber trotzdem immer s Gfühl sie wüssi das nüm, het mer gester nomal gschriebe und gfröget "also morn (Mittwuch) am 5i vorem Standesamt gell? Wie isch denn de Ablauf?"
Ok, weiss nöd öb sie mich scho gester het wele provoziere aber ich han denn nomal zruggschriebe, nei am DUNSCHTIG am 5 vorem Standesamt und denn gitts en Apéro bi eus... und denn chunt zrugg "ok, denn gönd mir evtl. mite Kind nachem Standesamt hei" .... ok scho mal das, danke dases mir 1 Tag vorher seisch, obwohl das ja eigentli scho sit immer weisch und ja eigenlti au sit immer gseit hesch das ihr alli debi sind, egal.. han denn nöd zruggschriebe wills mir zblöd worde isch...
Grad vorher schriebt sie wieder und meint "sorry han di nöd wele ufrege, han mär eifach Gedanke gmacht was d Kind denn zum zNacht sölet esse" .... also ich weiss ja nöd, aber Brot, Ufschnitt-/Käsplattene, Canapés, Spiessli, Chips, Nüssli, Salzstängeli sölet doch lange, im schlimmste Fall chönd d Kind ja nacher dihei no öpis "richtigs" esse aber au egal, isch das jetz würkli en Grund zum mich 1 Tag vor minere HZ zstresse? Isches würkli en Grund? Nei will ich reg mich jetz grad brutal uf...
|
|
|
|
|
|
|
22.05.13 10:30
Larinya
|
boah emma, was soll das denn? essen gibts doch genug, und mit brot, aufschnitt und käse hast du doch ein "richtiges znacht". mann kanns ja auch kompliziert machen wenns einfach nicht geht
|
|
|
|
|
1 .. 999 .. 1996 1997 1998 1999 2000 .. 2879 .. 3757
|