| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1000 .. 1997 1998 1999 2000 2001 .. 2879 .. 3757
22.05.13 10:31
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ja nei also Esse gitts ja würkli gnueg, und die Chind sind 6i und 8i, also chönd doch wohl Brot, Ufschnitt und so esse, nimm ja nöd a dass sie ihne jede Abig es 4Gang Menü serviert... die wett mich doch jetz eifach provoziere, nur scho ebe dass sie mitem falsche Datum chunt... aaach egal, schrieb jetz sicher nöd zrugg!

22.05.13 10:31
Mona83 

Re: Bräute 2013

elea: also meinsch söli öpert bestimme wo mi zu de kollegin fahrt. weisch d stylistin chunt zu minere trauzügin hei, sie wohnt grad z rappi und mir machet üs dän au det parat, ich hoff sie macht mer no öpis zmittag und dän weri scho z rappi. wot eigentli keis auto z rappi ha, drum wäri froh wenn mi öpert uf rappi fahrt. nei mn schatz weti au nöd han eher dänkt mini schwö hät no nöd so viel ufgabe aber sie isch spatufsteherin.... hmm müässt ca. am 8.30 abgholt werdä.

22.05.13 10:35
sonne13 

Re: Bräute 2013

Canoa:
Mona nei es passt no ned, aber ech häts im Oktober grad selle lo ändere, das Brutgschäft esch ned so flexibu dass mer erst vorhär chas Chleid loh ändere, darum hanis eifach so metgnoh ohni loh ändere...Muess auso no e Schniderin sueche...das wär eigentlech au no öbis wechtigs woni set erledige...

canoa, ech ha mis chleid jo am gliiche ort und au em oktober (11mönet vorem hochziit) kauft. die hend de das grad aapasst usw. ech ha de no gfrogt ob das schlau esch so vöu em voruus (ech ha jo au kei ahnig gha wie so e bruutchleiderchauf ablauft - gopferdeckel das mache me jo au nur einisch em läbe!!!) de seid die mer, met schnüerig seig 1,2 kilo meh oder weniger keis problem und ech machi jetzt ned grad de iidrock als wörd ech met mim gwicht gross schwanke hä? die könnt mech jo gar ned!!!!!!!!!!!!!! guet, sie esch söscht werkli e nätti und gedoldigi gsii, aber so im nochhinein muessi säge, wördis au nömm loh mache...

22.05.13 10:36
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Guten morgen!

@elea
Ja, wir haben am wgt im heidnischen Dorf geheiratet. Es war total schön, der Priester hat eine rede gehalten, die genau zu uns gepasst hat. Mein Schatz musste auf die Knie gehen und mir vor den ganzen Leuten eine Liebeserklärung machen und ich musste ihm sagen, wie ich eine gute Ehefrau für ihn sein werde. Ringe wurden auch getauscht. Bilder lade ich dann noch hoch, hab aber jetzt die Kamera in D vergessen.
Hey, das ist ja Super das alle eingeladenen kommen!

@mona
WGT heißt Wave gothic treffen. Es findet jedes Jahr am pfingstwochenende in Leipzig statt. Dort treffen sich goth ( durchschnittlich 20.000) und leben ihren Lebensstil aus. Viele Konzerte, Schoppen und natürlich sehen und gesehen werden.
Hier ein paar Videos, damit man sich ein Bild machen kann

Agra:
https://m.youtube.com/watch?v=amu2SBOrvRU&feature=relmfu

Heidnisches Dorf
https://m.youtube.com/watch?v=4lMVLzz6sjo

@schmetterling
Wünsche dir ganz viel Spaß bei deinm Polterwochenwnde, hört sich ja schon mal toll an. Bin gespannt was du uns dann berichtest.

@emma
Wünsche dir morgen ein unvergesslich schönen Tag!

@valey
Danke dir, ja das haben wir. Vier Tage so sein dürfen, wie man es mag fühlt sich toll an. Wir werden nun jedes Jahr dort sein. Nächstes Jahr nehmen wir dann unsre älteste mit.

22.05.13 10:38
Canoa 

Re: Bräute 2013

Sonne, ech ha äbe kei Schnürig be mim Chleid...ond im Oktober hätti mis Chleid no selle usloh esch bezli zäng gseh. A Ostere hanis nomou probiert, de esch es zrgross gseh...jetzt hanis nöme probiert, set nomou...vellecht wörds jo de passe!!!! =O

Ohhh Emma, das esch doch en doofi Noss, die wot sech nome wechtig mache met dene Froge...

22.05.13 10:39
valey 

Re: Bräute 2013

uii chume langsam nümm noche med schribe hihihi :)))

apple sooo coool dass ihr es genossen habt... und voll süss dass dein schatz dir eine liebeserklärung machen musste :))
wäre schön dann paar fotos zu sehen :))


emma...
jaa suscht schrib ehre mal ebe
es hed gnueg ässe au vel ufschnitt und brot usw... und wenn sie denn witer dumm dued od so
de würdis loh si!!

22.05.13 10:41
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Danke valey.
Ja, sobald ich die Bilder hochgeladen habe, werde ich welche Posten!

22.05.13 10:43
Mona83 

Re: Bräute 2013

apple: soooo coool wow da bini aber gspannt uf d fotene

oh sonne, das isch jetzt lustig, ich han au eis mit schnüärig und han gfröget wänis muäs ändere dän seit sie ein bis zwei monet vorher. han dän gseit ja mit de schnüärig chunts doch nöd drufa und sie seit doch.
jetzt hani promt abgnah (unabsichtlich) und sie händs no chli ignah will d schnüärig seg schöner wän sie nöd voll azogä usgseht.

emma: das isch scho ä geiss, lah di nöd nervä.

22.05.13 10:49
elea 

Re: Bräute 2013

valey, jo sin cousin wo eus ned iglade het a sini HZ het schön zuegseit. letscht fritig hends jo ghürotet ond offiziell wösse mer das jo nonid...

jo mona do wördi eifach öper bestemme wo de ome fahrt! meine esch doch en ehr d brut döfe omezfahre ond 8.30 fendi emo ned so früeh!!!!

hihi apple so cool! dini erst hochzit esch scho dorre be gspannt ofd belder devo ;)

22.05.13 10:51
anyany 

Re: Bräute 2013

Emma,
Vou doof. So Sache wördi eifach ignoriere, wöus sech ned lohnt, sech ufzrege. Schriib ehre doch, dassi si sech ned muess Sorge mache onds secher gnue z Ässe get.

Apple,
Super toll! Und schön, dass ihrs genossen habt. Auch ich freue mich auf Fotos. ;-)
@ Zivils
Mer hürote am Fr vorem Kerchlevhe zivil. Im chliinschte Rahme, nor met TZ. Mer wäre nochäne gärn i "öises" Resti gange. Det gömmer scho he set mer ca. 17ni send ond fendes mega super. Es esch s El Mosquito http://www.el-mosquito.ch/ in Sursee. Vellecht könnts öpper. Esch das doof? Wöu es esch haut ned so "edel". Ond ech met mim wisse Chleidli. De luege mi doch aui doof ah.

Zuletzt bearbeitet am 22.05.13 10:55

 1 .. 1000 .. 1997 1998 1999 2000 2001 .. 2879 .. 3757
natürli   natürlich   himbeer   Hochzit   eigentlich   schnell   Zeremonie   bearbeitet   gspannt   eigentli   richtig   irgendwie   wirklich   Zuletzt   schaffe   langsam   vorallem   einfach   Kollegin   Problem