| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1003 .. 2004 2005 2006 2007 2008 .. 2883 .. 3757
22.05.13 16:31
Kamala 

Re: Bräute 2013

So also das ganze Hochzitszüg macht mi ganz nervös Jetzt hani no 4 Hochzeiten und eine Traumreise gseh und de werd mer amel grad nomal kribbliger.

Hend ehr euch scho gedanke gmacht wie ehr id Chele laufe, Fahred ihr met eurere Familie zu de Chele oder separat, sind alli scho denne wenn ihr chömed?

Also es nemmt mich ja wunder was für es närvlichs Bündel ich ben wenns sowiit isch

22.05.13 16:35
anyany 

Re: Bräute 2013

@ Kamala
Auso mer möched es Photoshooting am 11.00 - 13.00 Uhr ond nochäne ziehnd mer öis nomou chli zrogg. Esch haut chli schad, dass er mech ned erscht ide Chele gseht, aber mer chöned jo schlächt s zwöite go fötele, wenn öis aui wei gratuliere. Ond nochäne fahrt öis öpper zo de Chele. Mer loufe de zäme ine.

22.05.13 16:38
Canoa 

Re: Bräute 2013

Be eus esch es so dass mer eus ned vorgähr gsänd sondern erst i de Chele. Ech ha mim Paps gseid dass är ond ech seperat fahred. Eusi glatne Gäscht hend am 1s t Besammlig. Ond denn fahred mer also mi Vater ond ech elei öbe am 13.10 ab ond mi Vater führt mech it Chele ine...
Mini TZ ond mis Mami hend zwar komisch gluegt aber ech wet das gärn so ha! =)

22.05.13 16:41
Angita 
Re: Bräute 2013

Emma: wünsche Dir än unvergässliche Tag! Egal obs regnet, windet, schneit oder glich z sunne schiint es wird sicher än herrliche tag! :-)

Läck ezt hani fast dä ganz nomi bruucht um zwischet inne cho go lese und es isch immer wieder ä siite wiiterfürä gruckt! hihi aber churz vorem fiirobig schaffs au i no ha aber natürlich s meist scho wieder vergesse woni gnau wem was ha wölä antworte jenu...
uf jede fall bini, vorallem i de letzte paar siite meeega chribelig wordä
es goht au bi mir uf dä endspurt... viel zum mache gits nüm aber halt glich no paar chlinigkeite!

ha no ä frog: mir händ namenstäfeli (also die wo me ad chleider amacht) häts öppert wo das au macht? wenn und wie verteilet ihr die? erst im Resti isch irgendwie doof.. möstets jo scho am apero ha oder? denn gseht me jo au wer gladene gast isch und wer nö....

22.05.13 16:45
apple-pie 

Re: Bräute 2013

anyany:
S hets schomou öpper postet, aber no einisch zom Lache: http://www.20min.ch/news/kreuz_und_quer/...-simse-12118793

Die hat doch bestimmt so nen topper gehabt


Also bei uns bleibt das Handy weg. An sich, wenn ich zeit mit meinem Schatz verbringe bin ich weniger online.

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 35 kB

22.05.13 16:47
Canoa 

Re: Bräute 2013

Angita ech/mer möched au Namenstäferli, eusi Tätschmeister tüend die vor de Chele verteile. Mer hend am 1s Besammlig (auso alli ossert mi Vater ond ech =) ond denn tüends die verteile...esch bim letschte HZ au so gseh ond ech ha das grad guet gfunde.

22.05.13 16:48
Kamala 

Re: Bräute 2013

Ja ich werde ebe au met mim Papi id chele laufe, mer hend eus das au überleid mitem Fotoshooting vorher wells eus au paari empfohle hend, aber ich fendes eifach für mich nomal spezieller und ich han das ebe au welle, mer hend eus jetzt ebe au überleid, wiemer das mached met minere Schwöster (TZ) und mim Mami. Aber das müend mer demfall au no aluege wahrschinli fahri au met mim Papi.

22.05.13 16:49
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@namenstäfeli
Also wir haben Buttons anfertigen lassen. Diese liegen dann auf den Tellern als platzkärtchen und dann können sich die Gäste diese auch anstecken. Zuvor beim apero gibt es noch keine namesnstäcker.

22.05.13 16:53
Canoa 

Re: Bräute 2013

Be eus esch es sowiso chli schwerig alli 6 Lüt i eis Auto ine zbrenge darum fahre mi Paps ond ech separat. Ond ech fahre jo nocher metem GG zäme zum Resti. Vellecht tüned denn au eis Auto hei, esch sowiso ufem Heiwäg...

22.05.13 16:56
elea 

Re: Bräute 2013

jo i glaube nome natel föteli chame ufe lade.

i fendes no en cooli alternative zode einwegkameras!


bi mer werds laufe wie bide canoa! mer gsend eus vorher ned. i wet met mim schwiva he fahre ond de dass me alli erst denne gsend!

 1 .. 1003 .. 2004 2005 2006 2007 2008 .. 2883 .. 3757
richtig   Kollegin   gspannt   einfach   Zuletzt   vorallem   schnell   Hochzit   eigentli   Zeremonie   eigentlich   langsam   himbeer   natürli   irgendwie   Problem   wirklich   natürlich   schaffe   bearbeitet