| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1004 .. 2005 2006 2007 2008 2009 .. 2883 .. 3757
22.05.13 16:57
Kamala 

Re: Bräute 2013

@Canoa

Ja 6 Lüüt sind isch scho chli eng i eim Auto

Ehr möched s Shooting demfall au nach de Chele?

22.05.13 17:01
Canoa 

Re: Bräute 2013

Mer send äbe e Grossfamilie! =)

Jo mer möched s Shooting au noch de Chele, obwohl mer scho einigi bösi Röckmäudige öbercho hend vorallem vo de SchwiMu. För eus stemmt das ned wemer vorhär gönd go fötele darum hemer das jetzt so iplant dass mer eifach frühner vom Apéro gönd...ond eusi Täschmeister tüend de t Lüt onderhaute, sie hend au scho plän!=) Klar esch es weniger stressig aber mer gönd noch de Chele go Fötele...=)

22.05.13 17:05
anyany 

Re: Bräute 2013

Ech fänds jo ou schön, wenn er mech voräne ned gsäch... Aber ebbe, die cheibe Föteli. Zodem werds secher ou sehr sehr schön, wemmer öis am bsondere Platz (hemmer scho usgwählt) zom Fötele träffe ond mer de eifach e Momänt ganz för öis zwöi elei träffe. Ech hoffe, ech be de ned auzo nervös.

22.05.13 17:05
Kamala 

Re: Bräute 2013

Ja mer hend ebe au scho es paar blödi Kommentär übercho, de hani au dänkt macht mer das hüt nümme, dass sich s Bruutpaar ned gseht. Ich fende das macht ebe nomal ganz e bsonderi Stemmig. Mer werdet au erst d Gratulatione entgägeneh, denne gids chli öbbis z Trinke und Gästeföteli, d TZ düend de d Gäst underhalte und fahred met ehne zum rechtige Apero wo ned direkt vor de chele isch (hemmer ned döffe) und i dere Ziit möched mer Föteli und de müends au ned allzu lang uf eus warte. Ich fends au guet so und für eus stemmts.

22.05.13 17:08
Canoa 

Re: Bräute 2013

Das esch werklech t Hauptsach dasses för s Brutpaar stemmt. Ond es söus au ned jede genau glich mache wie de anderi! =)

22.05.13 17:10
elea 

Re: Bräute 2013

mer hend eus dezue entschede nachetene zfötele, wells eus wechtig esch dasss mer eus vor de trauig ned gsend. ond wenn mer zwösche apero ond esse gönd go shoote esch das au no e stond womer bez vode lüt weg chöme ond bez chöne dorreschnufe. wis di andere fende esch mer glich. die werde sech wohl e stond chöne elei onderhalte (het jo no apero ond esse nebezue)! jede sells doch so mache winer wet!
ha au scho ghört vo brutpaar wo 3h weg gsi send. da fendi de scho bez zvell. aber meine 1h goht schnell verbi... ond euse fotograf het eh gmeint d fotine werde schöne metti nomitag (weld sonne tüfer stoht ond me so weniger schatte em gsecht het).

22.05.13 17:10
anyany 

Re: Bräute 2013

Genau, Canoa, das fend ech ou!
Ond be öis eschs haut chli doof, wöu mer hend ca. 300 Aperogäscht ond bes aui gratuliert hend, gohts ouä es Zytli, wenn scho nor jede e Minute häti, giengs jo scho öber 3h... Drom hemmers haut vöregschobe.

22.05.13 17:16
Canoa 

Re: Bräute 2013

Apropo Apérogäst, ech warte emmer no uf Röckmäudige, jetzt hends no bis am 31.5. Ziit aber ech ha emmer no vo 130 Lüt no emmer kei Röckmäudig!!!!

22.05.13 17:20
elea 

Re: Bräute 2013

canoa, wetsch dene ned mol es sms schribe! i het jo au ameldefrischt bes endi mai, be aber bi allne go nofroge welli doch ke gedold ha. es paar hend au gmeint "öh hani mi nonid agmeldet?" nei hesch ned :/
velecht hends bi der au paar bezli vergesse....

22.05.13 17:21
Kamala 

Re: Bräute 2013

ohje vo 130 Lüüt das isch scho ned grad ideal!
Dass sich d Lüüt emmer müend uf de letschti drücker amelde oder sogar en Extrailadig bruuched verstahni ned.

Ich hoffe es meldet sich no es paar und dassd ned muesch nochetelefoniere. Ich han mer ebe au Gedanke gmacht öb ächt d Apérogäst meinet für de Apéro muess mer sich ned amelde (obwohl mers eigentli au ufgschrebe hend).

 1 .. 1004 .. 2005 2006 2007 2008 2009 .. 2883 .. 3757
vorallem   eigentli   richtig   langsam   Kollegin   wirklich   eigentlich   schnell   Zuletzt   gspannt   natürli   bearbeitet   Problem   schaffe   natürlich   irgendwie   himbeer   Zeremonie   Hochzit   einfach