Bräute 2013 |
|
1 .. 101 .. 199 200 201 202 203 .. 1980 .. 3757
|
16.04.12 16:32
purpurblumenicht registriert
|
Re: Bräute 2013
Tja, und ich kenn Leute die haben erst einen Monat vor der Hochzeit noch kurzfristig einen Fotografen gesucht. Ausgerechnet der Wunschfotograf war genau an diesem einen Samstag im Sommer noch nicht gebucht...Sachen gibts.
|
|
|
|
|
16.04.12 16:42
purpurblumenicht registriert
|
jasi86: Ja aber ich habe es lieber sicher als ev. vielleicht mal schauen
...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...
Das ist natürlich klar. Ich werd in den nächsten Monaten vermutlich auch das Meiste abgeklärt haben (hoffentlich). Schlieslich soll die Hochzeit ja perfekt werden :)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16.04.12 17:55
LucyLu
|
Uiiii..... Jetzt hani aber recht viel müsse nahlesse, ihr sind aber fliessig.
@ Polaroid-Kamera: http://kissloud.ch/de/polaroid-300.html Oder wie scho gschriebe gits für Digitalkameras so Chlini Drucker, hani selber scho amene HZ und amene Geburi im Ihsatz kah, sehr guet und empfehlenswert und sicherlich die günstigsti Variante.
@ LadyWolverine: herzlich Willkomme.. Ich ha bereits vo dir imene andere Teard glese und demfall händer euich glich für nächst Jahr entschiede, viel Spass bi de Vorbereitig.
@ Namentäfeli: werdet mir keini mache, finds nid so toll, die meiste verlürets sowieso und ich finds uf de Fotene störend aber mir sind auch nid sooo ä grossi Gsellschaft, so ca 55 Lüt. Und wie scho gschriebe, bitte wenn er die machet denn mit Magnet!
@ Rednerin (weiß nüm wer mich gfragt hä, Sorry): mir sind für euisi Freiitrauuig uf de Suechi nachere Rednerin. Händ hüt vo euisere Favoritin ä Antwort becho, mir werdet sie im Mai oder Juni mal treffe :-) Und vom DJ hämer au scho es kennelern Datum becho, Juhuuuu....
@ Unterhaltig: mir werdet zwüschet em Apero und em Nachtesse ä Schifffahrt als Überraschig unternäh :-) Es Gästebuch möchti au gern uflege und evtl. die Einwegskameras oder sust öpis mit Föteli. So Eis, zwei Spieli würdi denn au na gern mache. Und ä Tanzihlag als Überraschig vo euis hämer au na als Idee. Und sicherlich möchti gern eifach ächli "Party" mache mit viiiiel Tänze und guete Musig :-).
*Mir fieret oise grossi Tag am 06.07.2013*
|
|
|
|
1 .. 101 .. 199 200 201 202 203 .. 1980 .. 3757
|