| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1005 .. 2008 2009 2010 2011 2012 .. 2885 .. 3757
23.05.13 08:19
valey 

Re: Bräute 2013

jaa monaaa freumi auuu :) hehehe...

:D :D


ey bow :) ja s brutpaar mues i de chile das formular unterschribe wo vorher med em pfarrer i de gspröch tuesch usfülle :D

23.05.13 08:25
Mona83 

Re: Bräute 2013

ah das lustige formular wo au druf staht dass d ehe erst richtig gültig isch lut chilä wän sex gha häsch? läck mich häts ja fast verbäset

valey muäsch no öpis machä oder wartisch eifach bises samstig isch`?

23.05.13 08:27
Larinya 
Re: Bräute 2013

das steht doch nicht wirklich im formular, oder??? OMG diese kirche

23.05.13 08:33
valey 

Re: Bräute 2013

mona sicher ned isch das drufgstande?? hahahah weisi gar ned...

das isch das formular wo er dich denn i de chile au frogt wie
ebe wetsch dim partner treu si usw..

und ebe sache wie das du ned imene kloster bisch (weis ned wie mer das seit) od kei pfarrer bisch
und so züüg und das ned scho ghürote gsi bisch usw :P


monaa..
mues no sitzplan bereit mache für die dame vom resti
und denn morn gohni dene alles go bringe...
und de sett eigendli alles parat si

:D

23.05.13 08:34
Canoa 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

Mer hend grad gester s Gspröch gha metem Pfarrer. Es esch lostig gse ond werklech das Formular esch werklech speziel, sogar de Pfarrer hed gmeint auso die Formulierige seged jo ned grad de hammer! =)

A alli wo sech lönd i de Chele loh troue, hend ehr Chele met Kommunion oder ohni? De Pfarrer hed gmeint zo eus wördi das passe ond darum wördi är eus vorschloh dass mer met Kommunion hend. Aber ergendwie fendi das chli komisch...weiss au ned rächt, vellecht esch es jo gar ned komisch!
De Pfarrer freut sech scho extrem uf euses HZ, är fendi das so speziell wöu ech hen haut sehr guet könne!

Ha auso vori no paar SMS losgscheckt zum noche froge wäge de Röckmäudige...hoffe es chömed gli chli Amäudige ine! =)

23.05.13 08:36
valey 

Re: Bräute 2013

Hey Canoa :)

aso mer hend med kommunion :)) wel ich be kath. und has gern so welle :)

23.05.13 08:38
Bow 

Re: Bräute 2013

Aha okay, mega komisch wil bim Gspröch het er eus nüt verzellt vo somne Formular
Bi jo gspannt, muess ihn glaub do nomol druf aspreche
Sorry no e anderi Froog. heit dir alli e Bolero über dSchultere für id Chilche? Frog mi ebe grad ob de Schleier echt nid au lengt. Also mit dem cha me jo au biz dSchultere verdecke

23.05.13 08:38
Larinya 
Re: Bräute 2013

also, wir heiraten nicht in der kirche, mit denen hab ich nix am hut. aber ich denke, man müsste schauen, was für gäste da sind wegen kommunion. meine familie geht nie zur kommunion, egal was für eine messe (hochzeit, beerdigung, etc.). das würde dann doof aussehen, wenn der pfarrer mit dem kelch dort vorne steht und keiner geht

23.05.13 08:39
snet 
Re: Bräute 2013

Sorry, ich bin leider ein Kirchenbanauase. Was soll das heissen, mit oder ohne Kommunion? Ich dachte die Kommunion bekommt man mit 8 Jahren oder so?!

23.05.13 08:39
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Läk bi ii froh hürateni nid ir chile
Hüt chani übrigens offiziell ds gsuech fürs ehevorbereitigsverfahre ireiche... hüt i 3 mönet wird nämlech ghürate aber i huscheli has natürlech daheime la lige... jä nu

 1 .. 1005 .. 2008 2009 2010 2011 2012 .. 2885 .. 3757
irgendwie   richtig   natürlich   bearbeitet   schnell   eigentli   natürli   wirklich   Kollegin   Zuletzt   eigentlich   langsam   einfach   Problem   Zeremonie   himbeer   gspannt   schaffe   Hochzit   vorallem