| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1006 .. 2010 2011 2012 2013 2014 .. 2886 .. 3757
23.05.13 09:10
Rebella 
Re: Bräute 2013

@Elea: Soviel ich weiss, esch d`Kommunion nume bi de Katholische.

Mir werdends obwohl mir beid Katholisch sind, ohni Kommunion mache. Will ich zum Bispiel gange nie go d`Kommunion näh.

Mir müänd einfach de Trauschiin vom Standesamt mitneh. Das de Pfarrer gseht, dass mir rechtlich scho ghürotet sind.
Er het üs au vo dem Formular vo de Chile verzählt. Mir müänd jetzt ebe wieder extra zu de Chilegmeind wo mir wohnend, dass go unterschriebe.
Esch voll mühsam

23.05.13 09:13
valey 

Rebella
was müender gnau uf de chilegmeind go unterschribe??

mer müend i de chile eig. nur ebe das formular usfülle am hochzitstag
ssuscht hemmer nur müesse de ameldeformular unterschribe bim pfarramt
und no ebe de zeddel wie das mer eusi chind werdet erziehe...

23.05.13 09:14
Canoa 

Rebella das hed eus de Pfarrer gester au gseid, dass mer normalerwis das Dokumänt bi de Chelegmeind i de Wohngmeind muess loh underschriebe, euse Pfarrer macht das aber för eus! Är tued die Onderschrifte ihole, so hemer nüt demet tzue.

De Toufschin hemer scho abgäh ond är wet de eifach no s "Familiebüechli" gseh vorem HZ.

Froue es goht genau no 100 Täg bi mer! =)

23.05.13 09:22
elea 

juhu canoa so cool! no 100täg! :) bi mer sends no 107! freue mi shco weni inere woche cha sege "no 100täg!"

ha gar ned gwösst dass me förd chele au so formular muss nochesekle... do mer vomene pfarrer traut werde, aber ned inere chele, nemmts mi de wonder wis bi eus werd si....

23.05.13 09:27
Bow 

Euse het also au nüt vo irgendwelche Formular verzellt. Voll miehsam, bi jedere ischs anders, cha me gar nid richtig verglieche

23.05.13 09:28
Rebella 

@Valey: Kei Ahnig wie das Dokument heisst. Weni hüt d`Chilegmeind verwütsche, chan ders nachene säge. Will ich sött no de Termin abmache.

Es werdend glaubi 5 Frage gstellt und die söttsch all mit Ja chönne beantworte
Aber frög mi nüm wie die gange sind. Sind au huere geil gschriebe, het de Pfarrer selber gmeint.
D`Taufschine müemer det ja au mit näh.

@Canoa: Ich han ebe au ghofft gha, dass mer das mit üsem Pfarrer chönt mache. Aber leider nüt gsi.

23.05.13 09:33
valey 

hihi.. mer schribed all vomene formular mer meinet sicher alli s gliche :))

jaa Rebella seisch mer denn wies heisst..

ebe bi eus send au so froge gsi wo med ja muesch antworte
und ebe so froge wie das no nie ghürote gsi besch i de chile
das ned imene kloster usw. bisch und so
de hedder eusi antworte det inegschribe

und de zeddel müemmer denn unterschribe

?! isches das?

23.05.13 09:34
Rebella 

Ich finds au huere mühsam.

Vor allem gsehni nöd ih, dass mer no uf d`Chilegmeind müänd.
Vor allem öb jetzt de Taufschin bestellsch oder woni scho mal a glütet han. Die erst Frog wos stellend: Düänd ihr i eusere Chilegmeind hürote?

23.05.13 09:36
Canoa 

Valey jo das Formular wo i 3 Landessproche gschrebe esch, ei Spaute Brut und Brütigam hed ond so es gfautes A3 Blatt esch!

23.05.13 09:37
Rebella 

@Valey: As Kloster chan mi nüm erinnere.
Weiss nur no das au Frögend öb wotsch Chind ha und die muesch dänn au christlich erzieh.
Und das glaubs friewillig tuesch hürote.
Aber ich denke mir redend scho vom gliche Formular.

1 .. 1006 .. 2010 2011 2012 2013 2014 .. 2886 .. 3757
Problem   Zeremonie   eigentlich   irgendwie   Kollegin   schaffe   bearbeitet   natürli   vorallem   langsam   Hochzit   himbeer   eigentli   schnell   richtig   natürlich   einfach   wirklich   gspannt   Zuletzt