Bräute 2013 |
|
1 .. 101 .. 200 201 202 203 204 .. 1981 .. 3757
|
|
|
16.04.12 18:35
Nathi1985
|
Re: Bräute 2013
Ladies er sind jo waaahnsinnig i so kurzer zit soo vil zschribe
LucyLu joo den bin i jo froh.. es isch echt Wahnsinn mit dene Priise. Klar wönd mir gueti Fotene, find ich definitiv was sehr wichtigs. Aber glich so CHF 4'000 wöt ich aifach nöd usgeh, das isch mir den doch widor zvil... mol luege, han ez glaubs zwai usem Dütsche gfunde, wo sehr günstig wäred.
bergeri jo aso wen den wör en Kolleg vo mim Vater am Obig den Fötele, wo eigentli sust nöd iglade wär. Aso dä wör sich den au uf das konzentriere aber halt für sehr wenig Geld. Wil ebe so Torte und s'esse und und und wöti scho au festghalte ha
nini Mir gönd worschindli üsi Ring au scho bald go hole. Han no en 500Fr. Guetschii vo mim Gschäft für dä seb Juwelier und han en wunderschöne Ring gseh, i glaub i finde kain schönere meh
Namenstäfeli Aso mir werded Namenstäfeli mache wil mir doch so 70-80 Lüüt bim Esse werded si. Demfall mach i den sotig mit so Magnet, muess i mi au mol gnauer dämit befasse.
Purpurblume Herzlich Willkomme und lässigi Idee mit em Quiz!
Unterhaltig vo dä Gäst Aso i mache nix speziells me nochem Apéro und vorem esse. hans extra so plant, dasi zwüsched ine nöd au no muess Programm ha. I denk üsi Trauzüüge und mini Eltere werded sicher no was für dä Obig plane.. 2-3 Spili, irgendwas mit Fotis und so sache. So e Gästebuech wär au no was.
Woni Trauzügin gsi bin bi minere beste Fründin han ich es überdimensionals Puzzle us Holz afertige loh. Den hani scho vorem Hochzit allne gladne Gäst eis Teil gschickt, da hends müesse verziere, was drufschribe, was enä wünsched, egal was. Und das hends den am Hochzit becho quasi als Gästebuech. Isch genial worde. Und den hend alli no es chlises Gschenkli oder Guetschii mir gschickt, i han das ine Schatztruhe tue, diä hends am Hochzit becho, aber dä Schlüssel ersch 1 Johr spöter
|
|
|
16.04.12 19:59
ma84ma
|
Guete Obe Ladys :-)
Uii ha feiechli nochezläse kha :-)..Hoffe vergisse nüt :-)
Suee: Eg wett em liebschte e gmüetliche Obä. Vellech e chli go Bowlä, u ganz viu brichtä. Bi mer werde wahrschiinlech feiechli Ladys derbi si.
Namenschärtli: Wärde mer uf jede Fau ha. Üser Familie kenne sech ned e so guet.Ömu so Gottene u Göttine.U ner wei mer no die engschte Kollege derbi ha. Bir Kollegi heimer o met Magnete kha, hani super gfunge.
Kleid: Ha ir nöchi gseh, das e tolle Outlet Lade het. Dert wird mi sicherlich mini erschti Reis herefüere. Zivil legeni e mini Bärnertracht a. Wott aber no e neuii Schöibe lo mache, dases före Schatz o chli e neuiiä Ablick esch.
Planung: Bi üs steit wie gseit no aues im Afang, aber be ja no ned so lang verlobt. . Mer träffe üs im Juni zerscht mau met de Trouzügä. Mini Trouzügin esch drum no grad bsetzt. Si esch no amne 2 Ort Trouzügin, u das Hochzit esch am 31.5.2012. So muess eg mi no chli Geduldä, obwou chli zapplig beni ja scho ou .
* Verlobt 4.4.2012 *
|
|
|
16.04.12 20:44
cassi
|
@ bergeri bezüglich de HP... mal luege hend ihr denn au eini?
|
|
|
|
17.04.12 07:37
Reebee
|
da hetts ja es paar early birds :) guete morge!
herzlich willkomme ade neue, mir werdet immer meh
@underhaltig hmm, mir hend eus da bisher nonig so riesig gedanke gmacht. en DJ hemmer organisiert, aber sus eigetli nüt, mir hoffed ebe dass vilicht eusi gäscht no s'eint oder andere spiel vorbereitet. mal luege ;) hett ja nochli ziit.
@organisation also mir hend bis etz: - d'chile fix buechet - de pfarrer buechet - de fotograf fix buechet - d'partylocation & catering - iladigscharte designet - farbkonzept/deko überdenkt - DJ buechet - zwei ensemble für d'chile agfragt - d'gäschtelischte agfange - trauzüüge und de tätschmeischter - hochziitshomepage agfange - juwelier usgsuecht
jo i glaub das isch es in etwa...
***finally getting married - May 25th 2013***
Zuletzt bearbeitet am 17.04.12 07:38
|
|
|
|
|
|
17.04.12 08:05
nini
|
@bergeri, händ ihr dänn au äs Föteli vo eu id Iladig mitibezoge? Ich wür ebä gärn äs Föteli vom Vorshooting näh für dIladie...chan mir aber sälberbastleti Chrätli mit ufkläbätä Fotene nid so vorstellä! Hmmm, schwirig...
***17. August 2013***
|
|
|
|
1 .. 101 .. 200 201 202 203 204 .. 1981 .. 3757
|