| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1011 .. 2020 2021 2022 2023 2024 .. 2891 .. 3757
23.05.13 14:48
Mona83 

Re: Bräute 2013

also ich wird morn eis ha. nur scho äm wätter z trotz. ich wet äs fröhlichs strüssli. mir fired au nur im chline chreis aber finds no schön.

vorallem wän mer nachem kirchlichä dä brutstruss wirft chaschen ja nöd hei näh aber dä vom zivilä häsch dän nacher no.

23.05.13 14:53
Bow 

Das isch e gueti Überleggig Mona Aber da bi eus eh nur 2-3 single Fraue a der Hochzit si, machts eh kei Sinn zum Brutstruus werfe Hätt das sooo gern gmacht...

23.05.13 14:54
anyany 

Bow,
Ond wie wärs wennd de Struss scho be Apero rüehrsch? Wär doch ou e gueti Variante... Vor allem hets de secher gnue Froue.

23.05.13 14:55
CoRa 

@elea, ha vori grad mol d'afrog abgschickt ad band.
Chönnmer äb vorstelle das üsi das im söschtige repertoire händ - esch bez ehre musik styl

23.05.13 14:56
valey 

Anyany
ich werd keis strüssli ha jez am zivile :) ha es blaus täschli

Lus.. check au ned ganz was sie uf fb gschribe hed

23.05.13 14:57
Mona83 

bow: d frauä müänd nöd single sie nur unverhüratet! machs doch glich. oder machs bim apero. ich find das ebä öpis uu cools han au mal einä gfangä

23.05.13 14:57
elea 

i rüehre mis strüssli ned. wet das denk selber phalte ond i hasses selber eh au det go änestoh ond met emne struss beworfe zwerde, drom erspare das de fraue bi eusere hochzit (were eh au nor 2 onverhüroteti det si.. aso lohnt sech das au ned soo...

jo da wege geldspare wenn me kes strüssli am zivile het esch nor en schöne nebeeffekt! :) i froge mi eifach obs mer de ufwand wert esch. meine müsst jo de au extra nomol i bluemelade onds go hole...
i ha eifach sgfüehl en clutch esch bez sennvoller am zivile (welli jo au de pass ond so muss debi ha)....

cora, wenn s band scho cha esch natürli super ;) euse arm musiker muss alli 5 lieder vo eus istudiere! aber er seit er macht das gern :)

Zuletzt bearbeitet am 23.05.13 14:59

23.05.13 14:59
snet 

@FB: Also ich hatte nie einen Beziehungsstatus auf FB, aber jetzt da ich verheiratet bin, habe ich den Status auf "verheiratet" umgestellt. Dies hat einfache Gründe: und zwar kam es öfters vor, dass ich zweideutige Nachrichten oder Einladungen von FB-Freunden (darunter sogar ehemalige Schulkameraden ) bekommen habe und dem wollte ich ein Ende setzen.

@Brautstrauss am zivilen: Wieso nicht, es ist erlaubt was Freude macht! Vielleicht könnt ihr ja nur ein kleineres Sträusschen oder ein Blumenarmband fürs zivile kaufen? Das kostet dann ja auch nicht alle Welt.

@me: Heute war ein furchtbarer Tag. Gestern Abend habe ich die Bettdecke von meinem Mann unbeabsichtigt ins Gesicht geklatscht bekommen und dann ziemliche Schmerzen im Auge davon bekommen. Nun wurde es nicht besser und ich bin heute zum Augenarzt, der mir mit der Pinzette einen Fremdkörper aus dem Auge gezogen hat. Igittigittigitt, aber jetzt tut das Auge schon wieder weh Hoffentlich bekomme ich davon nicht noch eine Entzündung. Das wäre nämlich das Gröbste, denn auf dem Auge hatte ich erst gerade eine Entzündung und davon ein Loch in der Hornhaut davon getragen. Bääääh

23.05.13 15:01
Lus

nicht registriert

ou snet, seich!
Hoffe, das Auge beruhigt sich bald wieder!

23.05.13 15:01
anyany 

Ou jo, s Thema Clutch... So öppis hani gar ned! Ond be Hochsig hani ou keis "Täschli". Die "Büütu" wos ide Bruutläde get, fendi lieb usdröckt eifach ned so schön. (Sorry, wett iez niemmerem of d Füess stoh) Ech gloube, ech wörds emmer lo legge oder es wörd mi ahschisse, das nochezträge. Ech gloube, ech gebe eifach alles wechtige de TZ is Täschli.

1 .. 1011 .. 2020 2021 2022 2023 2024 .. 2891 .. 3757
einfach   Kollegin   vorallem   himbeer   Zuletzt   eigentli   irgendwie   schnell   langsam   eigentlich   schaffe   Problem   gspannt   Zeremonie   Hochzit   richtig   wirklich   natürlich   natürli   bearbeitet