| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1013 .. 2023 2024 2025 2026 2027 .. 2892 .. 3757
23.05.13 15:35
sonne13 

Re: Bräute 2013

Oh lus, wie ech dini komentär liebe

23.05.13 15:36
anyany 

Tja, en Ahtrag hätti ou schön gfonde, aber mi Frönd hets de ergendwenn nömme usghaute met Warte, mer das z säge ond de escher amene Obe eifach heicho ond het gfrogt: "Schätz, wemmer hürote?" Esch jo ou schön gsi.. :) Aber eigentli heter öppis speziells planet gha, aber das macht er de im Sommer no met mer.

23.05.13 15:36
Larinya 

hmm... also wir sind auch bereits seit bald 2 jahren verlobt. der antrag hat halt so schön gepasst, aber finanziell waren wir nicht abgesichert. darum mussten wir notgewzungen warten. aber dennoch fand ich die zeit gut, weil man sich wirklich lange genug zeit lassen konnte, ideen zu sammeln, sich auszutauschen, etc. so richtig angefangen zu planen haben wir im september. und im september 13 heiraten wir, und wir sind beide bereits voll gestresst. wenn nach der verlobung gleich die planung lsogehen musste, auweia, das wär nicht gut gegangen...

23.05.13 15:37
elea 

i weiss au ned was dass sell. mini 18jährig cousine esch au verlobt. de hani si gfrogt wenn si hürote de seit si "ah so i 10johr oder so, mer send jez eifach verlobt, well mer eus me liebet as nome frönd ond fröndin" aaaaaaaachsooooooo.......
ebe denke da goht doch bi dene eifach dromm zom gege osse zeige dass si sech ebe bsooonderst fescht liebet oder ke ahnig....

jaaa be do glicher meinig canoa, i ha gseit, went mi wetsch hürote musch mer en atrag mache. ohni atrag, kei hochzit

23.05.13 15:37
Canoa 

gloube es goht um t Ufmerksamkeit wo gwössni lüt bruched! =)

23.05.13 15:38
sonne13 

Verlobe und hürote: mer hend chörzlech e de famili devo gha. Luut minere schwö esch d verlobig es eheverspräche wo mer de innerhaub vomene johr iilöst. Ech teile ehri meinig!

23.05.13 15:39
Lus

nicht registriert

lach elea, säg itze nid dass du di fründ liebs, na dr verlobig no meh liebsch und nachem hochzyt abgöttisch liebsch... das isch doch ganz normal eso nid ?

23.05.13 15:40
Mona83 

hihi das hani bi paarnä s gfühl dass die eifach verlobt sind zum bluffä. ei schuälkollegin vo mir (650 FB Fründä) isch sit 5 jahr verlobt.

sorry aber ich han das gar nöd realisiert, mir händ eifach gseit mä hüratet und händ üs än verlobigsring kauft. ich säg au niä "min verlobtä".

aber das passt zu dä teenies, A sägä aber kei eier zum B säge, also nöd würkli duräziä!!!

isch ja s glichä wiä dass sie alli immer liäbät ein tag spöter hasseds sich

23.05.13 15:42
sonne13 

Hihi, mine frönd hed emmer vom hürote gred, und eusi tz hed ne emmer aazöndet ober mech de scho gfrogt heig, er müessi haut mou en aatrag mache. De hed er gmuulet, alles müessed d männer mache, heds de aber doch gschafft

23.05.13 15:42
apple-pie 

@fb
Ich habe ein beziehungstatus stehen. Habe an sich nur enge Freunde auf meiner liste oder welche mit denen ich regelmäßig über fb in Kontakt bin. Und mein Profil ist sehr privat gesetzt.

@brautstrauss
Da wir nur Zivil heiraten werden, werde ich ein Brautstrauß an der zivilen HZ haben.

@snet
Ach herje. Dann wünsche ich dem Auge eine schnelle Besserung!

@verlobung
Ich finde eine Verlobung ist ein Versprechen, das man eines Tages heiraten würd bzw. Damit wird die Absicht einer Heirat symbolisiert. Wann man dann heiratet ob in einem Jahr oder erst in ein paar Jahren ist völlig egal. Was zählt ist das beide den Schritt gehen wollen und der Rest ist jedem seine eigene Sache.

1 .. 1013 .. 2023 2024 2025 2026 2027 .. 2892 .. 3757
eigentlich   schaffe   Kollegin   wirklich   irgendwie   natürli   gspannt   Problem   schnell   Zuletzt   langsam   eigentli   Hochzit   einfach   richtig   bearbeitet   Zeremonie   vorallem   himbeer   natürlich