| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 102 .. 201 202 203 204 205 .. 1981 .. 3757
17.04.12 08:14
Suee

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Guete morge zäme!!!

juhui es schiint d Sunne - es git se also no

@LucyLu
Merci füre Link fürd Digicam! i muess mal go luege obi usefinde wie tüür d filme dezue sind...

@bergeri
da hani ou nid anscht - du wirsch ihm sicher EXTREM gfalle....!! und isch ja ou ufem schiff das wird sicher super isch ja es hammer chleid...!!

@cassi
herzlich willkomme!!! uiiiiiiiiii dir heit ja scho mega viel.....;O) was macheter als gastgeschenke??
mi fründ baschtlet are homepage - bi nume no nid sicher ob er jemals fertig wird;O)

@Nathi
das mitem puzzle isch e super idee und das mitde schatztruhe ersch recht;O) de hetme nachemne jahr ou no öpis devo;O) dafi frage wie gross das puzzle öppe isch gsi?

@nini
das mitem winzer findi e super idee!!

@Abendunterhaltung
hmmm finde das no schwierig...bi eifach scho a paar Hochzite gsi wo nere so Spili oder Sketche oder so si ufgfüehrt worde wo uuu langfädig und langwilig gsi si...und das wetti eifach nid...mir werde äuä relativ viel selber plane und nere de Bridesmaids und Best Mans;O) eifach no e Rahme geh wo si no öpis chöi mache...

17.04.12 08:21
bergeri 

@Nini: Nei uf üserna Iladia hets kei Fötali (hans zwor schu bi dr Bildersammlig dina, aber tuans do au nomol posta )

Also das wären üseri Save-the-Date Karta:

Und das üseri Iladigskärtli:

eigentlich hettens mim glicha Band sölla gmacht werda wia d'STD-Kärtli und au im glicha Stil, aber nocher isch üs das Herzband usganga und ma hets nümma chönna nohbstella, drum sin jetz d'Iladiga abiz anderst

Und d'Namensanstecker tuani eu do au no posta:

Und für d'Menükärtli hani miar überleit dass miar au wenn Transparenz papier neh und entweder a "noramli" Klappkarta und das drilegga und mim Band wo miar au um d'Iladiga drum hen, befestiga. Oder aswia in der Form vu da STD-Kärtli eifach ohni Herzband mol luaga.

I fändti au no cool, eifach a normali charta und denn im word mit ganz verschiedana coola schrifta Meü anand schriba und denn das runduma kleba....i mach amol schnell eis (do i im büro schaffa, chanis schnell macha und eu nocher zeiga)

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

Datei-Anhänge
Save the Date.jpg Save the Date.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 36 kB

Save the Date innen.jpg Save the Date innen.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 33 kB

Einladung.jpg Einladung.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 35 kB

Einladung 3.jpg Einladung 3.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 27 kB

Einladung 2.jpg Einladung 2.jpg (2x)

Mime-Type: image/jpeg, 28 kB

Einladung 1.jpg Einladung 1.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 32 kB

Namenanstecker-2.jpg Namenanstecker-2.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 23 kB

17.04.12 08:23
Valeria01 

Guete morge mitenand.....

Ich han gester mim Fründ verzellt dasi magnet für namenstäfeli bstellt han.. er so wieso brucht mer das? hahahaha ach er isch eifach nöd so de wo uf so züüg stat.... alles am liebste so eifach wies ghat... aber da laht er mich zum Glück mache wasi wott... :)

han uf Opitec(.ch) glueget obi was finde fürd Namenskärtli aber nixx... ez mal luege...
Ich denke wenni neggst mal zu mine Grosseltere uf italie gang gangi go Stickers poschte... dete choschtet eis Pack 99 cent... da bi eus schnell mal 7 chf... das isch doch gspunne??!
oder im Düütsche... ich finde de Priisunterschid uu krass!

Momentan sind mier nonig ah so vielem Dra... ich han jetzt de Vertrag vom Hotel becho wo mer müünd zeme aluege und unterschriibe.. denn machi no en Termin ab zum Ehering go aluege...
im Summer i de Ferie gönd mer zu mim Schatz is Dorf uf Italie dete luegi wege:

Gastgschänk
Ehering (Prisunterschied)
böxli für de Riis (zum werfe nach de Chile)
Autoschleife

lg Valeria

17.04.12 08:33
bergeri 

@Suee: Danka vielmol. I find z'Chleid au wunderschön und i denka er schu au. Unf zu dera Zeremonie ufem Schiff passts jo au super. Isch öppis anders und eba as wiises hani jo denn glich no.

Das isch no das Menü-Dings woni vorher gseit han: I finds eba no cool, aber viellicht isches würkli z'viel oder as passt eifach nid zum rest vu üserer Deko bzw. Chärtli und Namensanstecker.

also iar müan eu das so vorstella: i wür denn as rots Kärtli neh (ganz a normals Kärtli) und denn würi dä Menü-Streifa usschnida und zemmakleba und nocher wia as Band um dia Kärtli macha, wia bi da Iladigskärtli.

was meinen iar?

Datei-Anhänge
Menü.doc Menü.doc (28x)

Mime-Type: application/msword, 40 kB

17.04.12 09:04
Suee

nicht registriert

@Valeria
ja säg mau nüt die priisunterschiede.....i wett gern dases ide Schwiz e KIK und e NanuNana würdi geh zu priise wie in Dütschland...;O)

@bergeri
mir würdi das "Menü-Band" gfalle.....!!!!

17.04.12 09:17
Valeria01 

@ Suee ooo ja seggs nöd... in Jestette gitz ja eine...wierdi sicherlich mal gah... :)

@bergeri sooo schööön!!! wo her hesch denn die Coole Hüet uf de Namenskärtli?
du wenni im Supermagnete Shop 200 St bstellt han chömet denn 100 Pärli oder 200 Pärli?

glg

17.04.12 09:19
bergeri 

Danke Suee Meinem GG gefällts überhaupt nicht. Mal schauen, vielleicht hab ich ja sonst noch eine Idee.

17.04.12 09:20
bergeri 

@valeria: danka. I han dia usem Bastelshop kauft. Das mit da Magnet weiss i nid, i han kei Magnet i han Klüpperli gnoh.

17.04.12 09:35
Valeria01 

@bergeri.. bitte, bitte usem online shop oder wo denn? Wobbi mier hend 180 Gäst da wierds uu viel und tüür
muss echt im Düütsche nach Kleberli go luege

17.04.12 09:43
Reebee 

@nini
i han eusi bi myprintcard.de designt. han sogar scho es muschter dihei, sie sind würkli super und hesch e riese uswahl a motiv.

@bergeri
i han sie glaub mal irgendwo igstellt gha... und sus gern per pm :)

@Valeria01
wegs em riis werfe wäri denn vorsichtig, dass dörfsch denn nid i jedere chile. bi eusere isches zum bispiel nid gstattet. vorallem wend nachane d'chile muesch beserein verla ;)

***finally getting married - May 25th 2013***

1 .. 102 .. 201 202 203 204 205 .. 1981 .. 3757
richtig   vorallem   himbeer   einfach   Zuletzt   bearbeitet   wirklich   Kollegin   natürlich   eigentlich   natürli   Zeremonie   irgendwie   eigentli   Hochzit   Problem   langsam   gspannt   schaffe   schnell