| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1015 .. 2028 2029 2030 2031 2032 .. 2895 .. 3757
23.05.13 16:20
Mona83 

Re: Bräute 2013

hihi so geil. ja gäll diä chönd sich das gar nöd vorstellä

muäsch no ufpasse daser nöd meint hegsch immaginäri kolleginä und segsch nöd ganz gschüblet

23.05.13 16:21
anyany 

Mona,
Oms WELLE gohts nedemou. Ech wett scho mega gärn ond är ebe ou, aber ech ha mer gseit. "Du machsch iez zerscht de Bachelor". Nochäne esch s Studium weniger intensiv ond de eschs nömm so es grosses Problem. Aber weni Chend ha, wetti die ou gniesse ond ned 4 vo 7 Täg ide Schueu hocke...

23.05.13 16:21
apple-pie 

Geht mir auch so. Ich rede oft mit mein Schatz über das HZ Forum und er findet das auch immer ganz interessant und freut sich das wir Gleichgesinnte haben, mit denen wir uns austauschen können!

23.05.13 16:24
Mona83 

scho apple, verstaht är das? also mine luäget nur chli schräg weni dävo verzellä.

mini trauzügin hät am afang gfundä das seg doch di wiblich art vo schwanzverglichä das seg sicher ein zickächriäg wär di besser hochziit heg. han sie dän im glaubä lah und gar nöd gross öpis gseit. äs isch nämli gar nöd so.

ja any da häsch rächt, isch ja au schön wän zerst d usbildig machsch und nacher chasch ziit ha für d chind.

ich weiss no nöd öbi überhaupt wet.... mal luägä jetzt wird mal zerst ghürate

23.05.13 16:27
anyany 

Hihi, Mona, ech hami am Ahfang ou gfrogt, öb das guet esch, sech i somene Forum ahzmäude. Wöu ebbe, mer ghört jo vöu, dass d Lüüt chli omezicke, vor allem d Froue. Aber mer hends jo alli guet. Ond ech fänds schad, wenn die ganz Zyt es Paari am omezicke wäre, wöus die ganz Stemmig ond Vorfröid wörd verdärbe.
Jo, mini Usböudig esch de leider noni abgschlosse, muess de no de Master mache, aber das goht de scho ergendwie. Ech be sehr zueversechtlech. Ergendöpper het mou gseit: "Es esch nie de rechtig Zytponkt zom Chend ha." Ond s esch doch ergendwie ou chli soo.

23.05.13 16:28
sonne13 

Mona83:
ich weiss no nöd öbi überhaupt wet.... mal luägä jetzt wird mal zerst ghürate

bi eus isch diesbezüglich au no nüd klar, mängisch stresst mi das (mini biologisch uhr ghöri also scho ticke, aber anyway...) aber inzwüsche findi au: mol hürote! ich freu mi soooo! und du mona, darfsch scho morn!!!!

23.05.13 16:28
elea 

mi frönd het am afang gmeint, i so forum send doch alles komischi lüt.. aha demfall beni au komisch aber glaub er esch froh dasi do mini hochzit froge cha useloh ond er so bez meh rueh het
wet de scho einisch es baby, aber jez füehli mi nonid 100% bereit aso werd no bez gwartet... merke aber shco mega wi mine kolegine afönd met babys... egal wens neumet es baby gsend "i wet au eis" ond i stoh nebe dra " i wet lieber e glace..."

23.05.13 16:29
sonne13 

elea:
mi frönd het am afang gmeint, i so forum send doch alles komischi lüt.. aha demfall beni au komisch aber glaub er esch froh dasi do mini hochzit froge cha useloh ond er so bez meh rueh het
wet de scho einisch es baby, aber jez füehli mi nonid 100% bereit aso werd no bez gwartet... merke aber shco mega wi mine kolegine afönd met babys... egal wens neumet es baby gsend "i wet au eis" ond i stoh nebe dra " i wet lieber e glace..."

*lol* nei elea ächt, du bisch unglaublich!!!

23.05.13 16:30
anyany 

Hahahahahahahaha...
"Ech wett lieber e Glace.."! Das versüesst mi Tag!

23.05.13 16:31
sonne13 

so ladies, ech muess (leider) los...

schöne obe euch allne!

1 .. 1015 .. 2028 2029 2030 2031 2032 .. 2895 .. 3757
bearbeitet   gspannt   wirklich   vorallem   schaffe   natürlich   Problem   einfach   richtig   schnell   Zuletzt   irgendwie   eigentlich   Zeremonie   langsam   eigentli   Kollegin   himbeer   natürli   Hochzit