| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1018 .. 2034 2035 2036 2037 2038 .. 2898 .. 3757
24.05.13 08:31
elea 

Re: Bräute 2013

ah sonne, dasch doch egal, i ha ke anig vo dene marke ond was in esch ond was ned bi hochzitschleider... glaube ned dass öper a dinere HZ wird sege "ui nei log emol die het es chleid us de 2011er Kollektion a!!!"

24.05.13 08:33
Kamala 

Ich wär froh ich hätti es 36 obe ume Muess evt. nomal go ändere wells liecht z gross isch. Oder ich fuettere mich eifach i mis chleid ine, wär au spannend

24.05.13 08:34
Canoa 

Auso ech ha imfau au es Chleid vo de 12er Kollektion! Spöut jo kei Rolle...
Das merkt niemert ond goht jo au niemert öbis ah! =)Ech ha jo zerst es Occassion Chleid welle choufe ond de hed de mi GG gmeint ech heig es nöis verdient. s Krasse esch jo s neue Chleid esch gönstiger gse aus s bruchte!!!!=O

24.05.13 08:35
Mona83 

Morge Ladys

Wie gahts eu?
hihi ihr händ mer ja wieder lustigi Thema am morgä früä.

Also ich han sehr guät gschlafe, gah jetzt dän go dusche und nacher go Pneu wächsle.

übrigens hani au herdöpfelgratin und gmüäs aber mit ämä schweinsmedaillon

wünsch eu en schönä tag.

Lucylu viiiiiiel spass im europaprk, wot au!!! das wätter isch perfekt dänn häts kei lüt

24.05.13 08:37
sonne13 

elea:
ah sonne, dasch doch egal, i ha ke anig vo dene marke ond was in esch ond was ned bi hochzitschleider... glaube ned dass öper a dinere HZ wird sege "ui nei log emol die het es chleid us de 2011er Kollektion a!!!"

das glaubi au ned! mer heds gfalle, es esch mer wohl drinn, ech finde es stoht mer, de priis hed au gstomme, was wottsch meh?!? för mech passts! ech be jo ou scho es auts, de daf mis chleid ou scho chli en öutere johrgang ha

24.05.13 08:40
Lilly4 

also mis chleid isch au vo dä 2012 kollektion
als ob das öper wür merke t marke isch glaubs
sincerity, aber voll nöd tüür gsi, mis schwiegermami häts
mer kauft und hät dänn gseit: was? nur so wenig? hihihihi

snet 

@Rindsfilet: Hihi, wir hatten ebenfalls ein Rindsfilet zum Hauptgang. Rindsfilet mit Bratkartoffeln und Ofengemüse. Mhmmmmmm

@Kleid: Meines war Occasion und hat CHF 500 gekostet. Ursprünglich war es Grösse 42, ich musste es aber noch ziemlich einnehmen, also würde ich mal Grösse 40 schätzen.

@Konfektionsgrösse: Ich trage so eine Grösse 38/40. Ich fühle mich damit überhaupt nicht "dick", aber ich hab doch ziemlich weibliche Kurven. Darum glaubt mir das irgendwie niemand, wenn ich das sage. An meinem Polterabend hab ich ein T-shirt gekriegt und die Grösse nur ungläubig angestarrt. Das hat ja unglaublich lustig ausgesehen - meine Brüste wurden darunter total zusammengequetscht Früher hatte ich immer ein Problem mit meiner Figur, ich wollte immer androgyn aussehen. So ist es nun mal halt nicht und mir gefällts. Ich esse alles was ich will und nehme nicht noch zu. Das war nicht immer so, erst seit dem ich kein Verhütungsmittel mehr benutze.

Canoa 

Sonne mer esch doch so aut wie mer sech fühlt!?!

Mona vööööu spass bim Radwächsle...Ond hey ganz e schöne Tag!!!!
Gniesses ond vergess di Ma ned! =)

Lucylu ganz e schöne Poltertag wönschi der!

Mer hend morn 15 Lüt iglade, mi GG hed gfonde eusi Lüt setted sech vorem HZ nomou könne lere, hmm es gorkt mi jo anderst ah...naja...

24.05.13 08:41
sonne13 

mis isch au vo sincerity lilly4!

24.05.13 08:41
Lus

nicht registriert

hihi bi mir isch ds chleid obe ume ou z gross gsi (u i ha immerhin chörbligrössi f )
ha de aber gseit, si söues so la si, de chöi der fürig platz bim apero mit nüssli füue
aber wesi säge: mir müesse no inäh... isch das allemal schöner weder wenn si säge: i mues uslah...

1 .. 1018 .. 2034 2035 2036 2037 2038 .. 2898 .. 3757
eigentlich   himbeer   Problem   richtig   wirklich   einfach   langsam   eigentli   gspannt   natürlich   natürli   Kollegin   Hochzit   schaffe   bearbeitet   Zuletzt   irgendwie   schnell   Zeremonie   vorallem