| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1019 .. 2035 2036 2037 2038 2039 .. 2898 .. 3757
24.05.13 08:44
sonne13 

Re: Bräute 2013

ui canoa, 15 lüüt? erwarted die denn no öppis zässe oder so? würd mi au aagurke. ich ha eigentli gärn bsuech aber ged ebe gliich immer vöu z'tue!

24.05.13 08:45
apple-pie 

Guten morgen!

Morgen heiraten ganz viele Bräute
An1987, Reebee, zimtzuckerzebra und valey!
Ich wünsche allen einen traumhaften Tag!

@lucyLu
Ich wünsche dir ein tolles polterwochenende und bin schon gespannt auf dein Bericht!

@manokasa
Freut mich das des Probeessen gut verlaufen ist!

@lus
Das ist ja mal ne tolle Hochzeit!

@brautkleid
Ich denke nicht das da jemand auf Marke etc. Schaut ... Hauptsache man fühlt sich drin wohl.

@me
So mein Schatz steht grad vor mir und will mich zum Frühstück bringen! Ist extra zum Bäcker gelaufen hihi. Bis später Mädels!

Lilly4 

wüki sonne? welles häsch?
ich find die mega mega schön.. händ
mer vo afang a super gfalle
und ebe, nöd sooo tüür (gegeüber die
priise wo mier gseit worde sind)

elea 

canoa, da verstoh da wörd mi au bez aschisserle :/ mer hend am mentig "nome" 11 lüt gha ond da het mi scho vell donkt. ewigs lang s esse vorbereite ond de ewigslang weder ufruhme... bene schlechte Gastgeber

24.05.13 08:47
sonne13 

Lus:
hihi bi mir isch ds chleid obe ume ou z gross gsi (u i ha immerhin chörbligrössi f )
ha de aber gseit, si söues so la si, de chöi der fürig platz bim apero mit nüssli füue
aber wesi säge: mir müesse no inäh... isch das allemal schöner weder wenn si säge: i mues uslah...

lus, du besch eifach goldig

24.05.13 08:47
Lilly4 

das glaubi das es dich bitz agurkt canoa
aber wird doch sicher lässig!?! meinsch nöd?
chömet dänn kollege oder verwandti?

24.05.13 08:58
Lus

nicht registriert

hihi da chunnt mer no grad i sinn....
woni mis chleid bi ga abstecke isch ja dr trouzüge ou mitcho (er isch dr absolut froueversteher und git wahnsinnig gueti tipps). woner de het gseh wiesimer ds chleid het agleit heter nume gmeint "das isch ja verreckter weder es duvet azzieh"
u wonis de ha abzoge und nume no in corsage und unterrock bi dagstande hani gseit: das isch mini light-version weni z warm ha...... d corsage macht so chli sehr spitzegi büppi (das gseht mer aber underem chleid de nümme) u da isch am trouzüge grad das bild da i sinn cho.....

Datei-Anhänge
Madonna.jpg Madonna.jpg (14x)

Mime-Type: image/pjpeg, 25 kB

24.05.13 08:59
Canoa 

es send nome frönde, eusi frönde könned sech äbe hauptsächlech ned onderand, darum hed de GG welle sones Fäschtli mache.

Hmm werd scho ergendwie guet wärde...

mer hend jo eigentlech anes Grillfäscht dänkt aber passender wäri jetzt Fondue Plousch!=O

24.05.13 09:02
sonne13 

Lilly4:
wüki sonne? welles häsch?
ich find die mega mega schön.. händ
mer vo afang a super gfalle
und ebe, nöd sooo tüür (gegeüber die
priise wo mier gseit worde sind)

und weles hesch du???
ich find irgendwie d nummere nümm vo mim...?!? (isch wohl z alt)

ha denn im nochhinein usegfunde dass es vo dere marke no vöu schöneri gäb aber wenn mer gnueg lang suecht findet mer jo immer no bessers

24.05.13 09:04
sonne13 

Canoa:
es send nome frönde, eusi frönde könned sech äbe hauptsächlech ned onderand, darum hed de GG welle sones Fäschtli mache.

Hmm werd scho ergendwie guet wärde...

mer hend jo eigentlech anes Grillfäscht dänkt aber passender wäri jetzt Fondue Plousch!=O

das werd secher cool!!! mach doch pizzaschnägge oder so, das goht huschhusch und ged kei grossi sauerei

1 .. 1019 .. 2035 2036 2037 2038 2039 .. 2898 .. 3757
langsam   richtig   schaffe   natürlich   eigentli   irgendwie   Hochzit   vorallem   Zeremonie   gspannt   schnell   Kollegin   natürli   himbeer   einfach   eigentlich   bearbeitet   Zuletzt   wirklich   Problem