| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1021 .. 2039 2040 2041 2042 2043 .. 2900 .. 3757
24.05.13 10:05
Canoa 

Re: Bräute 2013

Mer hend grad letscht mou s HZ Aubom vo de Eltere agluegt ond mer hend werklech au glachet öber die Chleider, Bröllene etc.. aber das esch aus gliche wemer es Fotiaubom aluegt de dänkt mer...Mami wie hesch du mech gleid...mer chond grad e lia overal i senn! =O

Zuletzt bearbeitet am 24.05.13 10:06

24.05.13 10:06
sonne13 

Re: Bräute 2013

so, fertig luschtig, mine typ werd verlangt

wäh, hött mettag "muessi" met öppertem goh ässe woni öberhoupt absolut gaar kei loscht ha, aber die hed scho so lang störmt... hött esch weder mol e super tag

Zuletzt bearbeitet am 24.05.13 10:08

24.05.13 10:10
elea 

Re: Bräute 2013

canoa din overal esch de hit so jumpsuits send jo weder total in! du besch dinere zit eifach wiit vorus gsi

sonne, de hesches erledigt ond hesch weder bez rueh den... hoffe din mettag goht schnell dorre ;)

24.05.13 10:12
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ohhh sonne, hoffes au es goht schnöu döre!

Elea jo ganz geil...aber weisch mini öuter Schwö hed dä ned agha ond mini jöngeri au ned! Werum ech? Kei ahnig!!!! Jo esch weder inn...aber wet glich keine meh!=)

24.05.13 10:39
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hüt isch ou nid so mi top-motivations tag
1. isch ds wätter eifach miserabel hie
2. närvt mi mini bürokollegin hüt extreeem (teamgeist? fehlanzeige...)
3. wott u wott dä morge nid z änd gah..

was heit dir (die wo nid hürate das wucheändi ) so vor?

24.05.13 10:43
Kamala 

Re: Bräute 2013

Mer gohts grad gliich Lus

Ich ben überhaupt ned motiviert und sött no so vel lerne

Mer hend das Wuchenend Besprächig met eusem Restaurant für Deko, Torte, Menü etc. Do freui mi scho druff.

24.05.13 10:44
snet 
Re: Bräute 2013

@Canoa: Eine Fashionista von Kinderbeinen an Meine Mutter hat mir immer violette Manchesterhosen angezogen und ich habe sie gehasst. Seit dem habe ich nie wieder in meinem Leben etwas aus Manchester angezogen.

@Lus: Heute Abend ist Badminton inkl. Clubbeizli angesagt. Morgen werde ich Holz abholen und mein Beistelltischchen bauen und vielleicht nochmals Holz für ein neues Regal bestellen. Am Abend haben 2 Freundinnen und Ich eine Dinnerparty bei mir zuhause und am Sonntag treffen wir uns mit der Grossmutter meines Mannes, Sie will uns auch noch was zur Hochzeit schenken...

Was hast du denn vor?

@me: Ich hab gerade mega Fernweh... Wir gehen in 2 Wochen in die Ferien aber irgendwie reicht mir das nicht. Ich will mal wieder ein paar Monate weg. Mein Mann sagt ja, dass das nicht gehe wenn wir Kinder planen, andererseits habe ich auch keine Lust mehr irgendwas zum Thema Kinder zu planen, da es ja bis jetzt immer nur schief gegangen ist. Also, wieso nicht doch reisen auch wenn man Kinder plant?

24.05.13 10:45
kangoroo

nicht registriert

Re: Bräute 2013

säged nüd... de Tag zieht sech id Ewigkeit... Mer hend am Sonntig welle z 8te i Seilgarte am Pilatus, aber well d Wättermäldige so schlächt send (es hed det momentan Schnee), gömmer go Laser-Tag spele... Wie Paintball, eifach met Laser anstatt Chögeli... Mal luege wie das werd...

24.05.13 10:49
Rebella 
Re: Bräute 2013

Guete Morge zämme

Wünsche allne es super schöns Hochziit, wo das Weekend ihre grossi Tag hend

@Apple: HAPPY Birthday

Weiss definitiv nöd, wenni s`letscht Mal motiviert gsi bin bim schaffe....

Zu eusem super Wetter woti gar nüt säge...

Ich han das Weekend kai Plän was mis Hochziit a ghot.
Will mini TZ hürotet nächst Fritig und da hani no 2, 3 Sache zum erledige.

24.05.13 10:50
Larinya 
Re: Bräute 2013

guten morgen allerseits

sent: vielleicht ist ja das reisen eine gute ablenkung und erholung, damit dein körper zur ruh kommen kann und es dann vielleicht endlich klappt?

wetter: besser nix dazu sagen

me: morgen abend sind ursus & nadeschkin in der stadt, haben karten dafür... ansonsten bei dem wetter was machen? ne danke... vllt etwas basteln...

 1 .. 1021 .. 2039 2040 2041 2042 2043 .. 2900 .. 3757
bearbeitet   eigentli   schnell   Zuletzt   einfach   vorallem   natürlich   natürli   himbeer   Problem   schaffe   Hochzit   eigentlich   wirklich   richtig   gspannt   langsam   Kollegin   Zeremonie   irgendwie