| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1021 .. 2040 2041 2042 2043 2044 .. 2901 .. 3757
24.05.13 10:51
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ich wird am sa. t gaschtgschänkli mache
hani das au... und t namenstäfeli aschriebe! mal
luege wie das dänn usgseht!?!

mini motivation isch au sehr beschränkt
und das wetter es chan nur no besser werde

24.05.13 10:53
Lus

nicht registriert

@snet
Mir hei im Dorf woni ufgwachse bi Gwärbusstellig u mi GG mues det ame Stand ga häufe. Ga de sicher ga ineluege dete. Schüsch heimer nüt vor. Due sicher ds Hus uf Fordermaa bringe und d Namensasteckerli für d Kinder wotti hurti mache....
Aber schüsch schmeissi mi äue mit eme dicke Schunke ufs Sofa
I finde ou, dir chöit trotz am Chinderwunsch id Ferie.... Ide Ferie het mer ja bsunder Zyt zum üebe nid wahr

24.05.13 11:01
elea 

am sonntig esch d taufi vo mim chline göttibueb! freu mi scho mega, ha ewigs lang ade gschenkli omebaschtle bes es mer gfalle het
ond morn hoffi fendi d Motivation zom mol i bastellade zgo, mol go luege wassi so för möglichkeite ha d fläschli förd gastgschenk azschribe... muss mer bez Inspiration hole. ond hoffe i bechome mi arsch no einisch ufe zom bez go jogge...
de morge wet wörkli ned verbi.... ond bi pinterest hani fang alles gseh

24.05.13 11:05
Canoa 

mer hend äbe jo die Grillparty ond schöscht hemer au nüt planet...
Evt tueni de am Sonntig chli Sache Bastele ond chli usprobiere...
Mini Scheferhärzli hani jetzt auso bstöut!!! Au wenn das nöme Mode esch!!!! pffff mer/eus gfauts...

aber froue so schlächt esch das wätter gar ned:

t Wätterprognose förs Wocheänd esch super. 25 Grad!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aber ganz seeecher!!! (13 Grad am Samschtig und 12 Grad am Sonntig.)

Snet: ech verstoh dasst Färnweh hesch...ech plange au extrem uft Ferie...es goht aber no e elle längi bis de 25. November chond!

24.05.13 11:07
snet 

@all: Wow, ihr seid ja alle immer so fleissig mit euren Hochzeitsvorbereitungen! Ich war eine faule Braut und hab alles meiner TZ übertragen.

Es liegt nicht an der fehlenden Zeit zum üben, sondern, dass es einfach nie bei mir bleibt. In den letzten 7 Monaten haben wirs 3x versucht und 3x hats geklappt (resp. 1x hat das Kondom gerissen ). Aber momentan möchte ich einfach irgendwie komplett "abhauen" aus meiner gewohnten Umgebung. Aber meine Katzen und der Job halten mich zurück, vor allem da mein Chef mich als sein Nachfolger handelt. Und ja, ich war ja bereits letzten Herbst für 3 Monate weg und weiss auch nicht wievielmal er das noch mitmacht

24.05.13 12:04
Canoa 

es esch sooooo ruhig do enne!!!! Was esch au los...?!?

Snet: Ech verstoh dech guet, dass du gärn dini 7 Sache wetsch packe ond goh! Hätti au scho mängisch gärn gmacht. Ech gloube au fest dra, dass du glich darfsch säge, dass du schwanger besch! Es brucht vellecht eifach bezali ziit, dass sech de Körper cha erhole. Mer send jo kei Maschine, darum geb der chli Ziit. Ech be au kei Gedoudegi aber mängisch muess mer das glich si, au wenns hert esch.

Dass di tuesch ablänke met Gärnere ond Handwärke esch secher scho mou guet! =)
Ech gloube die Chance wägem Job wördi mer au ned loh entgo loh, ech meine, es wär jo werklech e super Chance.

Mängisch gseht mer au eifach vor luter Waud t Böum nöme. Es chond ganz bestemmt gli e besseri Ziit. Ech dänkes au dass das Wätter zorzit au ned grad förderlech esch! Aber es werd besser cho, gloub mers!

24.05.13 12:08
sonne13 

hallihallo, ech be zrogg! esch ned so schlemm gsii

mängisch wär flöchte werkli ned schlächt... ech ha das au scho dänkt, eifach uuf ond devo. aber ergendwenn muess mer jo eh weder zrogg cho... und be mer hed s wätter secher e iifloss! ech bruuche sonne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

24.05.13 12:17
Rebella 

@ Canoa: Sind all in Winterschlaf

@Snet: Ich chan die voll und ganz verstoh, mit dinere Lust alles stah und ligge z loh.
Hani au scho mehrmals gha.
Aber d`Katze und d`Ussicht im Job, sind ebe au gueti Argument zum do blibe.

Ich denke wie d`Canoa, falls s`Wetter wieder einisch besser wird, gahts au mit de Stimmig wieder uf wärts.

24.05.13 12:33
elea 

canoa, das hani mi au gfrogt. de räblets amigs mega so dasss me nöme nochechont met lese ond plötzli schribt niemert me

uiuiui bi eus dröckt scho langsam d sonne dorre, i schecke die mol besser schnell zode mona öbere

24.05.13 12:36
Lus

nicht registriert

uhuu froue..
i bi auso ou no da, isse aber parallell z mittag
übere mittag si haut vieu aube furt, das merkt mer amigs guet...

mir hei hie z bärn grad e rägeschub gha vori... müehhhsam

1 .. 1021 .. 2040 2041 2042 2043 2044 .. 2901 .. 3757
schnell   natürlich   Hochzit   Zeremonie   schaffe   vorallem   bearbeitet   himbeer   Problem   langsam   wirklich   eigentli   Kollegin   eigentlich   richtig   Zuletzt   irgendwie   gspannt   einfach   natürli