| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1022 .. 2041 2042 2043 2044 2045 .. 2901 .. 3757
24.05.13 12:45
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

I verzeuene doch no öppis:

Mis Mami u mini Schwo si geschter us de Ferie zruggcho (NY und Miami). Im Hotel in Miami heisi es Hochzytspaar beobachtet, wo am Strand het föteli gmacht.... oberromantisch u ganz es härzigs brütli. när isch ds Brutpaar, d Trouzüge und d Eutere zum Hotel cho. die andere Gescht sige scho unde im Resti ghöcklet. u ufs mau heige sech d Trouzüge afa amööge u es heig e hönne sach gäh... d mueter vor brutt isch grännend dervogloffe, dr vater vom Brütigam (si näme emu a er sigs) isch ad poolbar gange und het sech betrunke. stunde später heisine gseh wägtorkle............
steuet nech mau vor wie das fürs brutpaar mues gsi si?
mi nähmt ja scho wunder über was das si gstritte hei..........
Heiter dir angscht dass sech bi öich gescht wosech nid so vertrage chönnte id haar becho?

24.05.13 12:50
anyany 

Hoi zäme,

Ech ha iez aues nome chorz öberfloge.

@ Marke vom Bruutchleid
Mis esch ou vo Sincerity, aber ech gloube, dass esch eh egal, vo wo dass s Bruutchleid esch. Houptsach es gfaut eim.

@ Gratin
Mer hei ou Gratin!! Esch doch eifach öppis mega mega feins!!

@ Lus
Hahhaaaha... Mega krass. Ech sett ned lache, ech weiss.
Aber zo dinere Frog: Nei. Mer hends aui zemmli guet metenand, ond die wo enand ned chöne liide chöme ou ohni Striit us. Beni aso scho no froh.

24.05.13 12:52
anyany 

@ Emmaaaaaaaa

AAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalles alles Gueti! Ond ech gratuliere notürli ou no ganz härzlech! Esch schön, dass ders so hend chönne gniesse!!! Ech wönsche öich aues Gueti ou för d Zuekonft. :) Möched ehr ou Fletterwoche?

24.05.13 12:52
sonne13 

huiuiui lus, das isch e gschicht!!! die person mitem gröschte konfliktpotential han ich gar ned iiglade, obwohl "me" das wohl macht/erwartet worde wär, ich dänke auso dass es friedlich wird

24.05.13 12:54
Lus

nicht registriert

@anyany
Mir isch d Marke vom Brutchleid eigentlech ou egau (sofern mis Chleid überhoupt e marke het ). Aber i wär haut scho gärn uf d HP vom Abieter ga luege wies dete usgseht..... Vilicht besser wenis nid gseh, dete gsehts ja vieufach so perfekt us a dene 34ger-models

ja gäu, steu dr vor es gäbi krach am hz....
die einzig befürchtig wo i ha isch mini mueter und die nöi fründin vom vater. mis mami isch ke problem, aber die nöi fründin isch chli es räs u da hani scho chli angscht dass si die eint oder anderi bemerkig lat la gheie.... hoffes itze aber mau nid....

24.05.13 12:56
Rebella 

@Lus: Isch sicher lustig gsi zum zue luege....
Aber für es Bruutpaar de grössti Horror!

Mini TZ esch zum Glück no so ehrlich gsi und het mer gseit, dass ihre baldige Maa, mit eme Gast vo eus es Problem het. Ich han doch ehrlich gseit, nümm a die alt Gschicht denkt. Aber ich chan ihn ebe verstoh. Han jetzt de Kolleg und sini Frau nume zum Apero i glade.

Aber bim Brüeder und de Schwöschter vo minere zuekünftige Schwiegeramsle verlangi, dass sie sich für 1 Tag chönd zämme risse. Die hend ebe au Krach mitenand.
Bis jetzt het sich au nume er a gmeldet.
Sie esch scho bi de Iladig völlig nöd drus cho.....
Mir esch es glich wenn sie nöd chunt.

24.05.13 13:00
anyany 

@ Lus
Naja, ech fende mis Chleid gseht ou a mer super us, ou weni kei super Figur ha. Ond sorry, aber ech fendes eifach emmer schöner bemene Hochsigschleid, wemmer chli Bröscht gseht.. Be vöune Models esches jo i dem Beriich ned so bsonders üppig. Deför beniidi aue e chli die schmale Höfte.
Ohje, jo das wär chli doof, aber ech hoffe iez mou, si werd so taktvou sii ond am Hochsig vo öich nüüd settigs biete. Elei us Respäkt öich gägenöber.

24.05.13 13:00
elea 

ui nei do hani gar ned angst dass öper avoht stritte. well mer hend wörkli nome lüt debi wo sech verträge do gseni ke gfohr

24.05.13 13:10
anyany 

Apropos Horror-Szenarie. https://www.youtube.com/watch?v=LAwCR9G4Kms

Has iez nomou gluegt, es send gar ned d Gäscht wo lache.
Aber d Bruut brüelet scho chli schrääg.

Zuletzt bearbeitet am 24.05.13 13:11

24.05.13 13:17
Lus

nicht registriert

ooooh anyany fies mit dere turte

1 .. 1022 .. 2041 2042 2043 2044 2045 .. 2901 .. 3757
Kollegin   bearbeitet   himbeer   langsam   vorallem   natürlich   irgendwie   gspannt   wirklich   Problem   eigentlich   Zuletzt   Hochzit   schaffe   schnell   natürli   eigentli   richtig   einfach   Zeremonie