| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1024 .. 2045 2046 2047 2048 2049 .. 2903 .. 3757
24.05.13 17:50
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Huhu, Mädels

Sind zurück vom Probeessen.
Es war einfach nur perfekt, das Essen war Super lecker und richtig frisch. Selbst die Kinder haben alles aufgegessen und da es dort eine Spielecke gab könnten wir in Ruhe alles für die HZ besprechen. Er kommt unseren wünschen nach und hatte sogar angeboten Schwarze Tischdecken zu besorgen. Das Probeessen war komplett kostenlos und wir dürften alles auf der menükarten wählen.
Am Ende hat er uns noch die Küche und alle anderen Räume gezeigt, damit wir uns ein genaues Bild machen konnten.


@snet
Ich denke man sollte sich vor einer Schwangerschaft nicht zu sehr einschränken lassen, sondern ganz normal weiter machen. Ihr wisst nicht wie lange es dauert bis ihr ss seit, im Schnitt ja ca 1 Jahr. Und dann noch 40 Wochen (+/- 2woxhen). Wenn euer Krümmel erstmal da ist, wird sich vieles verändern, dann doch lieber die zeit nochmal bewusst "nur" zu zweit genießen.
Manchmal hilft es auch einfach mal zeit für sich zu nehmen dann klappt des auch mit de Baby.

@Rebella
Vielen lieben dank!

24.05.13 22:09
elea 

Re: Bräute 2013

hey apple, das tönt jo super wi euches probeesse verlaufe echs! toll!!!
so ufregend d mona esch jez scho verhürotete und morn esch d valey dra!!!!

26.05.13 18:12
Meandra 
Re: Bräute 2013

Hallo zäme

I bi no nöi im Forum. S het mi aber packt und drum mäldi mi o mal no. I findes sehr spannend vo so vilne andere Hochzit zläse!

Mir hürate am 21. August zivil und am 21. Sept kirchlich.

Im Momänt bini gedanklech grad bi Names- und Tischchärtli etc. Z Probeässe hei mir no vor üs. Da fröii mi scho mega druf und bi richtig gspannt, wies de isch.

Liebi grüess
meandra

27.05.13 06:34
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Guten morgen Bräute!

@elea
Ja, das Probeessen hat uns nochmal bestätigt das wir die richtige Wahl getroffen haben!

@Meandra
Herzlich Willkommen bei uns Bräuten! ich wünsche dir eine schöne Vorbereitungszeit!

@me
Falls es klappt und nichts dazwischen kommt werde ich am Donnerstag meine Schwiegereltern in Spe kennen lernen ich freue mich auf das treffen bin aber trotzdem noch ziemlich nervös.

27.05.13 07:30
elea 

Re: Bräute 2013

morge zeme!
wilkomme meandra! mer hend euses fest au am 21.september! de chöne mer zeme druf he fiebere ;)

apple so spannen, am donnschtig lehrsch si kenne! glaub do wer jede nervös ;)

da wochenend hani agfange ade gschenk för eusi eltere. i mache es fotialbum (bi ifolor) met fotis vo mim frönd ond mer. aber scho vo chlii uf.. di erst site esch jewils es beld womer ganz frösch gschlöpft send ond denne es beld met jährig ond denn met 2 jährig etc... denke eusi eltere werde mega freud ha. sogar i fendes u herzig ha Emmer gluegt dass mer of de belder öpe zgliche mache (zb beidi am Glace esse, beidi am schliifschueh fahre) esch aber uuuh schwer gsi di belder zeme zsueche.... e resse arbet.. ond gester esch no d taufi gsi vo mim chline göttibueb! sesch mega schön gsi so da wer mis Weekend gsi.. ha natürli au no ghofft dass d valey e schöni hochzit gha het ;)

27.05.13 07:34
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@elea
Die Idee mit dem Fotoalbum hört sich echt herzig an, da werden sich eure Eltern bestimmt freuen!

27.05.13 07:35
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Meandra
Willkomme im Forum
So wies tönt ghörsch du zude bärner Brüt gäu? wo hüratet dir de? zivil und kirchlich?
dr 21.8 isch übrigens super, das isch mi geburtstag
häb ganz e schöni vorbereitigszyt, gniesses!

@tröime
i ha die nacht wider tröimt i hürati... dasmau z honkong im zivilstandsamt
e stund vor dr trouig bini no under dr duschi gstande, d coiffeuse isch nid ume gsi, mi gg verschwunde... lääk bi i hyperig gsi... chöit nech ja vorsteue dasi froh gsi bi ufzwache....
bim ässe na dr trouig si de plötzlech x lüt da gsi woni nid ha kennt. de het mini tz nume gseit, si heig no es paari iglade, mir wäre schüsch z weni gsi das hätti blöd usgseh....

@valey
Härzlechi Gratulation !!
s isch ganz e härzige bricht.....

häbet aui e guete wucheafang!

27.05.13 07:40
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@lus
Ist schon interessant was das Unterbewusstsein einen träumen lässt!
Zum Glück war des nur ein Traum

27.05.13 07:47
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@apple-pie
ja zum glück wars nur ein Traum!!!! Hongkong wäre eh nid so mein Ding Und von der Trauung hätte ich wahrscheinlich nichts verstanden....
Was der ganze Traum wirklich zu bedeuten hat... phuuuu

27.05.13 07:52
sonne13 

Re: Bräute 2013

guete morge zäme!

hihi lus, ech ha au e seich träumt!!! unglaublich!!! mi schatz hed mir eröffnet, er heig eus e neui wohnig gsuecht, er heig die alt scho kündet! die seig chli günschtiger! ha de gfrogt wo die denn seig, denn seid er chli abgläge näbedosse, öppe 4km vom nöchschte bahnhof, aber das seig jo keis problem metem velo ?!?
voll denäbe, kei ahnig was das hätt selle bedüüte. dezue esch äbe z'säge, ech goh metem zog goh schaffe und ha rächt e länge arbeitswäg, und mini bedingig bi de wohniggsuechi isch immer gsii, dass es so nöch bimene bahnhof isch dass me problemlos innert par minute det hi chond ech hoffe fescht dass ned jede traum ergend en bedüütig hed, wie du wahrschiinli au, luus

 1 .. 1024 .. 2045 2046 2047 2048 2049 .. 2903 .. 3757
langsam   eigentli   schaffe   irgendwie   bearbeitet   natürli   Problem   himbeer   gspannt   Zuletzt   einfach   natürlich   Hochzit   schnell   richtig   wirklich   vorallem   eigentlich   Kollegin   Zeremonie