| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1024 .. 2046 2047 2048 2049 2050 .. 2904 .. 3757
27.05.13 07:53
Canoa 

Re: Bräute 2013

Lus:

dr 21.8 isch übrigens super, das isch mi geburtstag
häb ganz e schöni vorbereitigszyt, gniesses!



Lus de hemer am gliche Tag Gebortstag! =)
So lostig! =)

27.05.13 07:59
Canoa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

Härzlichi Gratulation de frösch verhüroetete Brüt do enne...=)

Mer hend jo am Samstig eusi Fröndi ilade zum Grillfäscht es esch guet gseh, haut eifach stressig met vorbereite, Gastgäber si, ond nocher no ufrume! Euse öberempflich Nochber esch sech zum Glöck au ned cho beschwäre...

Schöscht esch be eus HZ Mässig ned vöu gloufe...

27.05.13 07:59
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Ich wurde so was von verarscht... Bericht zu meinem Poltertag... http://www.heiraten.ch/forum/board/anlae...hung-2_133.html

27.05.13 08:02
anyany 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme!

@ Maendra
Härzlech wöukomme im Forum!

@ Apple
Ach, das wird schon. Dein GG hat bestimmt schon viel von dir geschwärmt! :) Darf ich fragen, wie es dazu kommt, dass du seine Eltern "erst" jetzt kennen lernst? Wie lange seid ihr denn schon zusammen?

@ Sonne & Lus
Ech be froh, beni ned die einzigi!
Ha letschthen ou tröimt, ech hüroti ond ergendwie beni aber eifach ide fausche Chelde gsi...

@ Elea
Die Idee esch sooooo härzig!!! Fendi mega mega cool. Ech ha ou welle es Fotialbom mache vo chlii bes gross. Aber ech fend die Idee metem "Föteli, wo mer s gliiche möche" so lässig!!! Eifach super. Si hend secher e riise Fröid a dem.

27.05.13 08:04
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@sonne13
Hmmm vilicht bedütet di Troum: "mach meh sport" und mine "lehr chinesisch"

@canoa
hei cool.... gäu dr 21.8 isch doch eifach perfekt?
d frou vom cousin vo mim gg het ou denn geburtstag und weni ghürate bi heissemer beidi genau glich (vor- und nachname) zum glück stimmt ds geburtjahr nid no überiii

@toluwu
hihi lustig di bricht.... schön hesch so e tolle überraschigsriiche tag gha!

27.05.13 08:07
elea 

Re: Bräute 2013

anyany, jo i glaube si werde mega freud ha, ha selber uh freud dra! wenns fertig esch, chani jo de paar belder ine stelle ;)

27.05.13 08:07
sonne13 

Re: Bräute 2013

jo lus, ich mach doch scho vöu sport??? 4-5 mou pro woche, säg ned das länget ned?!? vellecht heissts jo ou, suech der e andere job dass met em velo chasch goh? oder hör uf so bequem z sii, du besch verwöhnt! oder... ??? ech säge jetzt eifach mou, es ged ou tröim ohni sinn und bedüütig

27.05.13 08:07
Canoa 

Re: Bräute 2013

Maendra härzlech willkomme! =)

Lus: Jo de 21.8 esch werklech e super Tag zum Gebortstag ha! Ech ha e Fröndin die hed am 20. ond die anderi am 22.! =) Ou hoffentlech geht das nie e Verwächslig du....

27.05.13 08:10
Mona83 

Re: Bräute 2013

Morgäää Mädels

Also ich läbe no und bin jetzt VERHÜRATET!

Mir händs super schön gha und drum hani eu da no min bricht:
Also am morgä bini go neu wächsle, no chli go pöstele und dän hani no zmittag gmacht und am halbi 2 bini mit de Trauzügin zum coiffeur. Sie händ üs ä uu cooli frisur gmacht, ich han nur so gseit dasi nöd alles dobä wet ha und so und sie händs voll troffe.

Nacher simmer hei go üs alegge und schminke (für das hämmer ca. ä halbstund gha). Nacher sind üsi eltärä und trauzüge cho und händ üs mitgnah richtig standesamt.

Det gits eigentli gar nöd viel z verzellä, s isch rächt churz gsi, ä knappi halbstund. D Frau isch uu e lustigi gsi und häts mega locker gmacht. Dekoriert händs au chli und s isch no mega härzig gmacht gsi. bin bis zu dem ziitpunkt voll nöd nervös gsi aber wo sie denn agfange hät, hani uf eimal voll di hitzewallig gha, obwohls ja so chalt gsi isch am fritig. Mä hät mir aber zum glück nüt agseh.

Nacher hani no min Pass und d ID übercho und dän simer witer. Händ no im innehof chli föteli gmacht und sind richtig aperolocation gfahre. Det hämmer zwei stund apero gmacht und sind dän is restaurant. Det häts nomal apero gäh und dä trauzüg und sini fründin händ üs ä so än chorb gschänkt mit ämä überläbenspacket. So energietablette, beruhigigstee, ravioli, etc. und alles hät so sini bedütig gha. Mega härzig.

Dän hämmer znacht gässe und am 12i simmer richtig heiwärts gangä. Dä trauzüg und d fründin sind no rasch zu üs cho wo mer nomal än champagner trunkä händ und z vierte dä abig usklinke lah händ. Äs isch meeeega gsi, chönd eu freuä. Aber natürli isches viiiiel z schnäll umä gangä…!

27.05.13 08:11
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@sonne13
hihi ach sooo du bisch scho e sportskanone? ja de bedütet dä troum äue öppis anders oder gaar nüt ......

 1 .. 1024 .. 2046 2047 2048 2049 2050 .. 2904 .. 3757
schaffe   vorallem   bearbeitet   richtig   irgendwie   eigentli   Hochzit   Problem   gspannt   eigentlich   Kollegin   schnell   langsam   Zuletzt   natürlich   einfach   wirklich   natürli   himbeer   Zeremonie