| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 103 .. 203 204 205 206 207 .. 1982 .. 3757
17.04.12 10:49
Nathi1985 

Re: Bräute 2013

Aso mir werded Iladige drucke loh, sind mir aifach zvil zum bastle
Diä werded uf dä vordersite in silber, lila und violett si und "kussmund-abdrück" und den ine dra worschindli 3 Föteli entsprechend üsem Motto uf dä linke Site und rechts den dä Text.. aso so stell is mir zumindest mol vor
Däfür wöti Gastgschenkli mache wo glichzitig au als namenstäfeli ufem Tisch sötet goh.. waiss aber nonig recht was.. Was mached er so für Gschenkli?

Homepage werded mir au kaini mache.. irgendwie passt mir das nöd so und i glaub bi üs bruchts es au nöd bzw. gängt au gar nöd für alli.

@Reebee
Aso Puzzle isch sicher so 70x40 gsi, aso scho recht gross und massiv und sind den au schön grossi Teili zum verziere gsi, wil si nur 30 gladni Gäst gha het.
Schatztruhe isch suuuuper acho, si hend riese Auge gmocht bi dä Übergob, erän Maa hets nöd chöne fasse, das er dä Schlüssel ersch i eim Johr bechunt

@bergeri
Woow, super schön hesch bastlet!!!

@valeria
Du hürotisch demfall au en Italiener, ich ebe au bisch du selber au Italienerin? han au denkt wege gastgschenkli luegi ev mol in Italie, aber isch halt meistens recht kitschig.

17.04.12 10:52
Suee

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Reebee
ah toll!!! wir haben von namensbaender.de muster bekommen von den verschidenen Satin-Bändern ich liebe Muster, man kann sich gleich vielmehr darunter vorstellen;O)

@bergeri
ja das stimmt...aber wenn man so etwas wie im Anhang nehmen würde wäre es ja auch gleichzeitig eine schöne Deko??;O)

Datei-Anhänge
10155864_720.jpg 10155864_720.jpg (13x)

Mime-Type: image/pjpeg, 57 kB

17.04.12 10:55
Valeria01 

Re: Bräute 2013

@ reis werfen

In Italie isches e mega Tradition das mitem riis und ich möcht das gern... es isch mier wichtig... für mich ghörts eifach dezue... ich muss zwar Reinigungskoste uf mich neh... aber naja..

@ Moneybox
Ich han vonere ganz liebe Mitforumskollegin d'Moneybox abkauft... scho schön dekoriert...
aber das mitem Vogelkäfig findi mega schön... Kollege hend das au gah... So en Spruch:
Unsere liebe ist wie 2 Vögel frei aber im Herzen eingesperrt... find de no mega schön..

17.04.12 11:10
bergeri 

Re: Bräute 2013

@Nathi: Viela Dank. Miar hen zum Glück nur je 30 Kärtli müassa bastla (also nid "je" = i und min GG sondern vu da STD-Karta 30 und vu da Iladiga 30) Menükarta wenn miar nur eini pro Tisch also um dia 10Menükarta

@suee: ja das stimmt, zu unserer restlichen Deko passt es leider nicht. Wir möchten nur eine ganz schlichte Deko. Nur Glas-Schälchen gefüllt mit weissem Kiesel und eine rote Rose (nur der Kopf) reinlegen und das wars. evtl. noch so Herzli-Schokolädli auf den Tischen verteilt.

@Gastgschenk: Miar machen Schatzkistli mit bedruckta M&M's dina und as band rundum wo druf stoht: Danka, dass du mit üs fiirsch! und döt dra chläben miar as Herzli mim Nama druf, also sin üseri Gastgschenk au grad Namenskärtli.





****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

17.04.12 11:26
Valeria01 

Re: Bräute 2013

@Illadige
Die bastli au nöd selber... mier hend ca 220 Aperògäst und dänn 180 Abiggäst das weri eifach zuu viel ufwand...
obwohl ich mega gern bastle...

@ Hompage
mier hend so gar 2! hahahah euses Hotel macht eus eini wo mer au grad chan s?zimmer zumene spezielle Priis bueche und det verlinket mier denn eusi siite wo mier uf lifeportal hend...

@ Gastgschenk
Ja ich bin au italienerin... beidi usem Süüde :) Du au Nathi?
ja klar sie sind scho eher kitschig aber ich möcht ööpis wo mer chan benutze... chan keis Föteli ufelade da im Büro... gopf....
suscht hetti eu chöne zeige wie ich meine

17.04.12 11:36
bergeri 

Re: Bräute 2013

@valeria: woooow so viel gäst, törfi froga was iar füra budget hen? miar hen jetz mit 62 obiggäst und 85 aperogäst as budget vu 25'000.- aller höchstens

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

17.04.12 11:39
Valeria01 

Re: Bräute 2013

@bergeri

ja also inkl. Abiggäst sinds am Apero 220 aber isch immer no viel... 180 das isch numme Familie mier hend praktisch kei Kollege debi und au numme die Engste...

mier hend es Budget vo 40'000.00 CHF, s'esse alles isch aber scho 33'000 CHF

17.04.12 11:44
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

Was heit dir für's Apero budgetiert und was gits bi euch?
Mir hei öppä 200 Lüt zum Apéro und mir wend Sekt, O-Saft, Mineral zum trinke und denn Zopf, Späckguglhupf, Wurst- und Käseplatte und vllt chli Gemüseplatte ha.
Was müenn mir öppä budgetiere, cha mir do öpper hälfe?

Liebs Grüessli

verliebt 25.05.2010 verlobt 08.04.2012 verheiratet ab 13.03.2013

17.04.12 11:54
Nathi1985 

Re: Bräute 2013

hmm das isch no e gueti Idee mit den dene Bänder wo was druf stoht, mues mir gad was überlege

Valeria
Jooo das mit dem Riis werfe muess i au mol no aluege. Bi Italiener isch es scho typisch, ich möchts eigentli nöd unbedingt bzw. muess den mol Kirche froge.
Min Daddy het gmeint er wörfi den Risotto
Wooow er sind jo meeega vil Lüt, krass!
I bin kai Italieneri nur min Fründ, han aber au e grossi Familie. Vo em chömed vo dune nöd so vil ufe wil vil nöd sovil Geld hend, mir mached den aifach dune nomel es Fest isch am aifachste so!

@bergeri
Suuuuper Idee das Gastgschenkli! Ev. klau i en Teil vo dere Idee, wen das erlaubt isch

LadyWolverine
I ha mol im Internet glese das me pro Person muess mit CHF 12 - 25 rechne, ebe halt je nachdem was me macht. i han ez drum mol mit CHF 17 pro Person grechnet. Waiss aber nonig gnau was mir wönd mache, sicher nöd gad stürste.

17.04.12 11:57
Reebee 

Re: Bräute 2013

@Valeria01
du das hetti nid sölle en vorwurf sii oder so, eifach es chlises heads-up :) nid daser nachane no bösi überraschige erlebed.

@iladige
i muen mal luege, evtl. hani irgendwo no es pdf vom muschter... gang gad mal go sueche :)

***finally getting married - May 25th 2013***

 1 .. 103 .. 203 204 205 206 207 .. 1982 .. 3757
eigentlich   schaffe   natürlich   einfach   bearbeitet   vorallem   Hochzit   Zeremonie   langsam   himbeer   Zuletzt   natürli   richtig   schnell   wirklich   Kollegin   Problem   gspannt   irgendwie   eigentli