| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1027 .. 2051 2052 2053 2054 2055 .. 2906 .. 3757
27.05.13 16:01
Nemo 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme!!

Allne Ehefraue vom Wuchenend möchti ganz herzlich gratuliere, hoffe ihr händ en unvergässliche tag gha!

ich han am samstig eusere djane e liste gschickt vo dene lieder womer für euse crazy wedding dance wend ha. 2 stund spöter hani de fix fertig gschnittni song übercho. voll cool!!! sie isch echt de hammer... würen eu ja gern da anehänke, aber gaht ja leider nöd... abr ihr gsehnd denn sicher mal de tanz voom hochziit

suscht gits bi eus nd viel neus. bin immerno am mäschli mache a de fächer und suscht nöd de huufe...isch au scho fast alles gmacht...

a eu zwei mit de al capone schüeli...
das wäre dann wohl die billigversion...
http://www.yatego.com/happy-hour-shop/p,...al-capone-disco

27.05.13 16:03
Meandra 
Re: Bräute 2013

(at)apple-pie: Merci i bi die Zit würklech am gniesse

(at)elea: ja, hoffe mer doch zäme uf schöns Wätter

(at)lus: Du hesch richtig grate. I bi vo Thun u hürate o dert. Standesamt u ir Stadtchilche...
Mini Muetter het übrigens o am 21.8. Geburtstag…

Und i finde also gar nid, dass da nid viel louft im Forum. Ei Tag am schaffe u scho isch mi Biitrag 5 Siite witer hinde...

I wirde o scho ganz närvös, wenni ads Hochzit dänke. Aber Vorfröid isch ja o scho guet...

27.05.13 16:25
sabrinella 

Re: Bräute 2013

Halli Hallo


ich han au min polterobe gah!!!!


sisch so witzog gsi und eifach genial:-) ich han ihne nix gschänkt sie hend jo en spannen obe mit mir gah:-)))
jetzt gohts be ois no 13 Täg fürs zivile und de no 31 tag bis as kirchliche Ziitlauft und ich chume eifach zu nix wel ich so veel schaffe muess:-((
hoffe es klappet de alles bis det he!!!


Valey und mona Gratuliere oich ganz herzli wie fühlt mer sich??

27.05.13 16:27
Angita 
Re: Bräute 2013

Danke Nemo wör würkli ä günstigeri variante aber de Herr wünscht sich sowas shoepassion.de/mafia-schuhe

i glaub mir bschtellet die ezt eifach, ihm sin azug isch jo eh scho fast tüürer wie miis chleid
denn chunds ufd schueh au nüm druff a ;-))

cool nemo wägäm lied! bi üs häts dä tz zämägschnitte und mir mönds nur no am dj geh müend ezt mol entlich viel üebe.. was mir wönd wüssemo mol scho

27.05.13 16:34
Mona83 

Re: Bräute 2013

dankä sabrinella

mä fühlt sich super! mängmal chanis no gar nöd glaubä und wäni dä neu name ghörä reagiär ich gar nöd. aber chunt guät

plangä jetzt uf d föteli.

27.05.13 16:39
Angita 
Re: Bräute 2013

Ha no schnell ä frog! es hät öppert mol än link für ä app postet... wo gäst chönd föteli druf lade und mes denn döt chan go aluege... find dä link aber nümä und fänds ää mega super idee da jo eh alli mit em handy fötelet und denn sparemer üs die qualitativ schlechte einwegkamera fotene..

wör mega dankbar wenn öppert nomol chan dä link schriibe

27.05.13 16:42
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Hallöchen mitenand

Bin au wieder mal da
Allne Früschverhüratete: HERZLICHI GRATULATION und alles Gueti für d Zuekunft
Schön zghöre, dass ihr zwei so en unvergessliche Tag hend gha. Danke für die schöne Bricht.

Und au danke a all Polterbricht vom Wucheend Tönt sehr schön.
Da bini au schochli nervös, vo mim Polterabe. Er isch am Sa i zwei Wuche und min Hochziitscountdown meint nume no 47 Tag. Freu mi mega druff

Am Wucheend hani Probemakeup gha, isch sehr schön worde. Bi bim erste Mal grad zfriede gsi
Höt bini no ufem Passamt gsi, de neu Pass u ID gah mache. Scho komisch gsi, scho mitem neue Name underschriebe
Am Wucheend hemmer de no euse TZ7Tätschmeistertreff. Und denn chas eigentlich los gah

Wünsche eu es schöns Tägli.

27.05.13 16:43
elea 

Re: Bräute 2013

angita das war ich

https://www.weddingpartyapp.com/

27.05.13 16:43
Angita 
Re: Bräute 2013

daaaaankeee elea!!! hät eigentich öppert scho erfahrige gmacht mit dem??

27.05.13 16:45
elea 

Re: Bräute 2013

glaubes ned... i wets de zeme met minere TZ vorher mol usprobiere.. wie lang das goht und ob das öperhaupt funktioniert. aso s Konto ond alles hani scho igrechtet, aber ebe muss met ere mol zeme das aluege! :)

 1 .. 1027 .. 2051 2052 2053 2054 2055 .. 2906 .. 3757
natürlich   langsam   eigentlich   vorallem   schnell   Zeremonie   einfach   himbeer   schaffe   gspannt   Kollegin   Hochzit   eigentli   wirklich   richtig   irgendwie   Zuletzt   natürli   Problem   bearbeitet