| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1028 .. 2053 2054 2055 2056 2057 .. 2907 .. 3757
28.05.13 07:46
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Ich gratuliere auch allen Bräuten recht herzlich!

So langsam wird's ernst... Noch 23 Tage...! An manchen Tagen dreh ich fast durch... An anderen bin ich wieder die Ruhe selbst. Kennt ihr das auch?

Wünsche Euch allen einen schönen Tag!

28.05.13 07:55
sonne13 

Re: Bräute 2013

mona, ganz es härzigs bildli! do freued mer eus uf meh !

28.05.13 07:56
elea 

Re: Bräute 2013

oh mona wie du strahlsch! so schön!!!

hihi toluwu, bi mer sends no 3 mönet ond i ha sco so einzelni usticker gha woni s gfüehl gha ha dassi dorredreieh aber die letschti beni weder ganz ruehig
be mega gspannt of dini hochzit ond was de so zverzelle hesch vo euchem grosse tag!
hender jez eigentli alles ready oder musch no öpis vorbereite?

28.05.13 08:00
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

so, hüt hanis ändlech gschafft, ds formular für z ehevorbereitigsverfahre mitznäh uf d post....
nid dasis no vergisse und mi hert erkämpft termin flöte geit
mi gg het das formular emu gnau studiert, er het äue angscht gha mer wöu ihm öppis unterjuble oder so chli speter am abe heter no mit sire mueter telefoniert (em fride z lieb) u da heterse nume gfragt öber de öppis anders mües mache wemer ghürate sige? het mi härzig dünkt

28.05.13 08:06
Emma13 

Re: Bräute 2013

Danke viel mal, ja bin echt überglücklich gsi adem Tag... mär gsehts uf jedem Föteli

Jöö Mona, so herzig... freut mi das ihrs au guet gah hend :)

Ich han ide letschte Ziit irgendwie nüm viel HZ-technisch gmacht, sött immerno en Termin weg de Torte organisiere, find das eifach irgendwie nöd unbedingt Prio1... Gastgschänkli sötti au no fertig bastle und denn no Tischkärtli und d Menükarte, aber irgendwie bini nöd so in Bastelstimmig ide letschte Ziit :)

28.05.13 08:19
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Guten morgen!

@Emma & Mona
Ihr sehr beide überglücklich aus ... Echt toll!

@toluwu
Bei mir sind es zwar noch 115 Tage, aber trotzdem kenn ich das auch. A manche Tage. In ich ganz ruhig, als wäre es selbstverständlich und an anderen hab ich Panik ob auch alles klappt.

28.05.13 08:21
Bow 

Re: Bräute 2013

Bi eus ischs im Moment au recht ruhig was Hochzit agoht. Muess denn emol no dMenuchärtli und Gastgschenkli (woni vor eme halbe johr agfange ha) fertig mache
Gester hani wieder e schräge Hochzitstraum gha:
Ha mini Schueh erst ei Tag vor der Hochzit bstellt und die si denn logischerwies nid pünktlich cho. Denn hani miesse so hässlichi, chlobigi Holzschueh alege

28.05.13 08:23
elea 

Re: Bräute 2013

was ehr alli för crazy träum hend

nöchst Woche chöne mer entli ofs Standesamt go s vorbereitigsgspröch mache, eeeennntliiiii :)
ond gester hani erfahre das sech die Woche mini TZ no trefft met eusne mamis! mega herzig. aber de TZ esch ned debi... naja mer eschs eigentli glich wer was macht!

28.05.13 08:29
sabrinella 

Re: Bräute 2013

guete morge

jo die träum kenn ich au!!ganz schlimm hend be mer aber ersch vor ca 2 Wuche agfange:-))))

und be oich allespalleti?

i han geschter blueme deko enbesprechig gah das wird also super:-))))
und ich ben gli sowiet und han alles:-))))
oder gli alles!!

wie gsehts be oich us?
sinder nervös oder au eher en riese vorfreud?
au die gescht wo zuegseit hend, düend ihr denen nomol noche froge öb sie au wirkli chöme oder ned?

28.05.13 08:32
elea 

Re: Bräute 2013

sabrinella, i werde denne bi allne paar täg vorher nomol alüte oder es mail mache, aber meh zom ene chorz de ablauf zerkläre ond so, aber ned zom noh froge ob si au definitiv definitv chöme! go eifach mol devo us dass die sech scho rechtig agmeldet hend :)
sabrinella wo hürotisch du eigentli?

 1 .. 1028 .. 2053 2054 2055 2056 2057 .. 2907 .. 3757
Kollegin   einfach   irgendwie   langsam   Problem   Zeremonie   vorallem   eigentlich   Hochzit   natürli   richtig   himbeer   schaffe   wirklich   Zuletzt   eigentli   bearbeitet   schnell   natürlich   gspannt