| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1028 .. 2054 2055 2056 2057 2058 .. 2908 .. 3757
28.05.13 08:32
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@bow
Holzschuhe! Na zum Glück war das nur ein Traum XD .

@elea
Viel Spaß beim ehevorbereitungsgespräch!

@me
Seit gestern wissen wir, das wir uns von unsrem Auto verabschieden müssen. die Reparatur würde 19.000 fr kosten und das lohnt sich für uns nicht. Ich versuche es positiv zu sehen, da wir unseren Kinderwunsch haben bräuchten wir eh mehr Platz im Auto. Daher schauen wir uns nun nach einem BMW X5 mit 7 sitzen um, ist dann immer noch das gleiche Auto aber unser Krümmel hätte dann auch Platz.
Am Mittwoch hat mein Schatz dann ein Gespräch in der BMW Garage , ich hoffe das es gut verläuft.

28.05.13 08:44
sabrinella 

Re: Bräute 2013

ich hürote im schloss böttstei:-))
freu mich sooo aber ebe die ängscht wo langsam chöme das mer ergend öbis verpasst het sind halt glich do!!wei immer:-))
hend ihr das au?

28.05.13 08:45
elea 

Re: Bräute 2013

ui jo apple 19000 esch meeega vell! do chasch jo scho weder es neus Auto chaufe met dem Geld!
jo wenn de gli mol s 4te chend chont bruche der de aber es groses Auto!

28.05.13 08:50
Lilly4 
Re: Bräute 2013

sabrinella, die ängscht han ich andauernd

und müend jetzt uf dä schluss no vollgas gäh mit spare,
händ no 3 mönet ziit zum endi monet so viel wies nur gaht
uf t siete tue!! wie isch das bi eu?
mir wend ebe eusi gschänkli (geldbeträg) nöd für das usgäh
sondern das mers dänn schön uf t siete chönd tue für wenn
mal chind chömet etc.

ui apple, nein, da würde ich also auch gleich ein neues auto
kaufen

28.05.13 08:55
sabrinella 

Re: Bräute 2013

jo das goht ois au so:-))
mit dem spare mit hend jetzt no ei monetslohn zum spare veel chöschte sind aber scho cho und werde no cho!!!bis jetzt söts knapp länge:-)) dänke de im juli hemer au no ei monet ziit wel die Rechnige chöme sicher den ersch vorab und ned scho grad am hz tag:-)))

und die meischte hemer au scho zahlt:-))
fehlt nur no sreschti und deko und de musiker und fotograph

28.05.13 08:57
Emma13 

Re: Bräute 2013

Lilly, mir hend am Afang au Angst gah dases euses Budget sprengt, aber irgendwie gaht zimli alles uf, muess au säge dass mini Eltere mir s Kleid gschenkt hend und mim Maa sini Eltere ihm sin Azug, aber bim Reschte hemmer alles guet im Igriff, hend sogar z.T. weniger usgeh als budgetiert...

D Idee wär aber dass mir eus mit dem Geld d Flittis finanzieret, mir hend das eigentli au so eusne Gäst kommuniziert, dass d Gschänk en Biitrag zu eusne Flitterwuche werdet si... das wird wohl de türsti Poschte, aber das lohnt sich absolut :)

28.05.13 08:58
elea 

Re: Bräute 2013

jo lilly i has eigentli au so wele mache, dass de d geldgschenk vode gäscht euses neue ersparte send. hami die letschte mönet recht igschrenkt met geldusgeh und ha super chöne spare. aber mi frönd gseht das bez anders. er esch ned so de sparer. vor 2 Woche escher met de kolege en Mailand gsi ond die Woche chauft er es neus natel. het mi recht hässig gmacht weller eifach so 1000.- i eim monet usgeh het ond het het nonid alles zemegspart woner brucht förd hochzit wo i 4mönet esch
het mi recht sauer gmahct aber mini TZ het mi chöne abehole schlossentli sends sini Geldsorge ned mini... aber nerve duds glich..

28.05.13 08:59
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@elea & lilly
Ja, ist schon besser so.

@lilly
Kann ich sehr gut verstehen. Da wir nur so wenig zeit haben und neben bei noch andere kosten haben (Umzug, neues Auto ) machen wir uns auch manchmal sorgen.
Das neue Auto wird gebraucht sein kostet aber trotzdem noch ca 45.000 fr und für den Umzug rechnen wir mit 2.000 bis 3.000 fr dazu die HZ bei 15.000 fr
Wie sind froh, das die Eltern meines Schatzes so großzügig sind und uns das Catering bezahlen, da fallen ca 6-7.000 fr weg.
Für das Auto nehmen wir ein Credit auf, da wir nicht die zeit haben dafür zu sparen, die HZ wollen wir aus eigener Tasche zählen, falls uns am Ende aber trotzdem noch was fehlt, können wir den Rest über ein Credit nehmen.

28.05.13 09:07
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@emma13/apple-pie
wow das si ja seehr grosszügegi gschänk wo dir da bechömet
Mir hei bis hüt no kes becho Nid dasi extrem druf warte oder so, aber weni ghöre wie dir aui scho beschänkt wärdet machimer scho chli gedanke
Üsi TZ si ja dr meinig gsi, Gäud wünsche isch es no-go. mi tz het gmeint, i söu mer doch lieber nöis gschirr etc. wünsche..... brucheni das? nei! mir wünsche üs eifach e batze a d husrenovation. i ha itze eifach angscht, dass üsi tz (si hei aune gescht no gschribe) plötzlech öppis anders mache....

28.05.13 09:07
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ou ja elea, das hät mich aber au gnervt vorallem will du
ja so am luege bisch und er geld usgit ... hauptsach er bringt sin
ateil au no ane!!!

also mir sind ja sit letscht jahr im april am spare und muess säge
händ wüki uf viel verzichtet, aber mer wüsset ja für was ... schlussentlich
machts eim ja glich mega stolz wenn mer alles selber hät chöne zahle :=)

hoffentlich wird das au bi eus so si emma, das es schlussentlich doch
weniger isch hihi aber dänks nöd, chan nämli ziemli guet alles zämerechne,
ussert bim reschti, det rundet mer ja eher mal uf, chamer no vorstelle das
es det evtl. weniger si wird !? obwohl, eusi gsellschaft isst und trinkt sehr sehr
gern und VIEL

das stimmt sabrinella, es paar rechnige chömet ja dänn erscht nachem fescht
und dänn hät mer au wieder en monet ...

bin eifach froh wenn mer dänn alles zahlt händ und glich aber no öpis ufem
sparkonto, beruhigt eim ebe scho, vorallem wenn dänn t familieplanig startet:)

 1 .. 1028 .. 2054 2055 2056 2057 2058 .. 2908 .. 3757
langsam   einfach   Zeremonie   himbeer   schaffe   schnell   bearbeitet   eigentli   gspannt   wirklich   richtig   Zuletzt   natürli   Problem   Kollegin   irgendwie   natürlich   eigentlich   vorallem   Hochzit