Bräute 2013 |
|
1 .. 1029 .. 2055 2056 2057 2058 2059 .. 2908 .. 3757
|
|
|
|
28.05.13 09:16
Emma13
|
Re: Bräute 2013
@Lus, ja das isch würkli sehr grosszügig, mine Eltere het das aber würkli öpis bedütet und ich han sie total ide Wahl vom Kleid mitibezoge und für sie isch das wichtig gsi dass mir das chönd schenke.. bi mim Schatz, isches genauglich gsi, und sin Azug isch türer als mis Kleid gsi! Mir gsehnd das überhaupt nöd als selbstverständlich, aber sind natürli sehr froh drüber!
Au eus het mär z.T. gseit "ja aber Gschirr chasch immer bruche etc." aber mir sind erst vor 2 Jahr zämezoge und hend erst grad di ganz Wohnig neu igrichtet, Gschirr bruchemer darum definitiv NÖD! Da mir eusi TZ nienets erwähnet uf de Iladig oder so, chömet d Afrage meistens direkt zu eus oder zu eusne Eltere und mir antwortet immer dass mir eus en Zuestupf ad Flittis wünschet, bis jetzt het niemert schräg reagiert, im Gegeteil, mir hend scho ade Ziviltrauuig Geldgschenk übercho... also würdi das klipp und klar bi dine TZ platziere, wenn ihr eu Geld wünschet, denn dörf au Geld gschenkt werde...
Mir ischs au uu wichtig dass eus öpis ufem Konto blibt, hend jetz lang gspart (au weg de neue Wohnig etc.) und es wär definitiv z'Schaad das alles a eim Tag z'verlüre :)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28.05.13 09:40
Lilly4
|
Re: Bräute 2013
dämfall schriebemer besser nüm drüber elea suscht regsch di nur no meh uf aber ebe, ICH VERSTAHN DICH VOLL UND GANZ, wür mich also au nerve! bi eus isch ebe so das min schatz i däre sach dä vernünftiger isch und ich die wo gern geld usgit, aber für t hochziit bin jetzt fascht ich die wo meh am spare isch gaht nüm lang, dänn hämers eh gschafft hihi
eusi eltere händ eus aber au grosszügigi gschänk gmacht, mis schwiegermami hät mer mis chleid zahlt und glaub mim schatz wot sie au dä azug zahle, will sie letschti erwähnt hät möcht dänn mitcho wenn mer en gönd go abhole... und t flittis händs eus ja au zahlt !!!!! und mini eltere t ring + t tuube (ich weiss ihr findet die nöd eso schön, aber ich finds meeegaaaaa ) + mis mami suscht amig no so chlises zügs, ohreringli, strumpf- band etc., isch scho MEGA grosszügig, aber glich wirds eus um di 30'000.- choschte, isch scho krass was so es hochziit choschtet!
|
|
|
|
1 .. 1029 .. 2055 2056 2057 2058 2059 .. 2908 .. 3757
|