| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1029 .. 2055 2056 2057 2058 2059 .. 2908 .. 3757
28.05.13 09:15
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@lus
Ja, da waren wir auch ziemlich sprachlos. Eigentlich wollten wir so ein großes Geschenk gar nicht annehmen, aber seine Eltern haben darauf bestanden.

@schwiegereltern
Gestern hat mein zukünftiger Schwiegervater angerufen. Er meinte das er und meine zukünftige Schwiegermutter sich sehr Araber freuen würden, wenn wir zu ihnen kommen würden, damit wir Schöntal sehen können wie sie leben. Mein Schatz meinte dann das es aber recht teuer ist mit dem Zug (250 fr) und dann müssten wir noch 20 Minuten vom Bahnhof laufen.
Wegen dem laufen mach ich mir keine sorgen, die Kinder sind das gewohnt immer lange Strecken zu laufen und wegen dem Tickets meinte sein Vater " die Zahl natürlich ich " und dann hat er noch hinzugefügt, so ganz nebenbei " außerdem haben wir doch schon ganz stolz rum erzählt, das wir nun eine Schwiegertochter und Enkelkinder bekommen und daher wird auch dein Bruder und deine Nichte (sie ist seine patentochter) hier sein.
Mädels, ich find da ja so toll, das wir so herzig aufgenommen werden ... Aber ich bi sooooooo nervös!

28.05.13 09:16
elea 

Re: Bräute 2013

ja lilly drom nervts mi halt au.. weli jez Emmer mega ofs Geld gluegt ha ond er schmeisst momentan grad mega use... hanem scho gseit, wenner so witer macht geht's e gütertrennig
aber ebe er muss s Geld eifach ha zletscht, de rescht esch den sis Problem...

28.05.13 09:16
Emma13 

Re: Bräute 2013

@Lus, ja das isch würkli sehr grosszügig, mine Eltere het das aber würkli öpis bedütet und ich han sie total ide Wahl vom Kleid mitibezoge und für sie isch das wichtig gsi dass mir das chönd schenke.. bi mim Schatz, isches genauglich gsi, und sin Azug isch türer als mis Kleid gsi! Mir gsehnd das überhaupt nöd als selbstverständlich, aber sind natürli sehr froh drüber!

Au eus het mär z.T. gseit "ja aber Gschirr chasch immer bruche etc." aber mir sind erst vor 2 Jahr zämezoge und hend erst grad di ganz Wohnig neu igrichtet, Gschirr bruchemer darum definitiv NÖD! Da mir eusi TZ nienets erwähnet uf de Iladig oder so, chömet d Afrage meistens direkt zu eus oder zu eusne Eltere und mir antwortet immer dass mir eus en Zuestupf ad Flittis wünschet, bis jetzt het niemert schräg reagiert, im Gegeteil, mir hend scho ade Ziviltrauuig Geldgschenk übercho... also würdi das klipp und klar bi dine TZ platziere, wenn ihr eu Geld wünschet, denn dörf au Geld gschenkt werde...

Mir ischs au uu wichtig dass eus öpis ufem Konto blibt, hend jetz lang gspart (au weg de neue Wohnig etc.) und es wär definitiv z'Schaad das alles a eim Tag z'verlüre :)

28.05.13 09:18
sabrinella 

Re: Bräute 2013

jo das het öbis mit denenmanne!!
min het au gschwind für sis auto 3000 usgeh und ich luege das ich jo ke geld usgebe!!ned normal die manne immer!!
aber ebe was wetsch mache!!
ichhoffe jetzt das geld langet wo mer hend mit oisem ersparte und wenn ned müemer de halt gschänkli abruche ich hoffes zwar ned aber was wemer mache? ischd e halt so!!!
aber ebe mer hend ois um 10000 chf verschätz isch jetzt die ganzi sach türer worde leider und das isch sehr sehr veel geld!!

28.05.13 09:21
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@geldgeschenke

Also wir haben folgenden Text auf unserer HZ HP stehen


Man lädt nicht ein zum Hochzeitsfest, damit man sich beschenken läßt!!
Wollt ihr es trotzdem, weils so Sitte, hätten wir nur eine Bitte.
Zerbrecht euch nicht erst lang die Köpfe, wir haben Gläser, Teller, Töpfe.
Für diesen guten alten Brauch, da tuts ein kleines Scheinchen auch!

28.05.13 09:30
Lilly4 
Re: Bräute 2013

das isch verständlich elea !!
vorallem voll nöd fair gegeüber dir - wo so uf s geld am luege bisch!
min schatz gaht ja uf vegas go poltere und hanem gseit, isch ja recht
und guet, aber wege däm muess er glich jede monet sin ateil uf euses
sparkonto tue (und das verwalte ebe ich hihi) bis jetzt hät ers zum glück
immer schön gmacht, jetzt nur no die letschte 3 mönet durehebe und
dänn isch es eh gschafft ... falls schlussentlich vorig wür bliebe (was ich
aber nöd dänke) wär ja hammer!

28.05.13 09:31
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ah wüki sabrinella? 10'000.- weniger als plant?
das isch wüki viel geld, aber wenns nöd anderscht gaht,
dänn isch klar nimmt mers vo dä gschänkli! würet mir
au so mache, aber hoff müend nöd, wär doch mega schad!

28.05.13 09:33
Lilly4 
Re: Bräute 2013

apple: herzig !
wir haben auch so etwas ähnliches auf unsere homepage geschrieben...

28.05.13 09:35
elea 

Re: Bräute 2013

äh weni dröber no denke reggi mi grad weder mega uf.. i hanem gseit vor es paar mönet wievel er muss gspart ha förd hochzit ond das hetter jez nonid zeme, ond jez geht er eifach so 1000.- us...aber ebe i be ned de typ wo ehm goht go Sache verbiete, aber ufrege duds mi trotzdem... cha eifach ned nohvollzieh wime so onvernönftig cha si... i ha vorher onmenge Geld usge för chleider ond riise mi jez soo zeme, aber de Monsieur her noll selbschtbeherschig
äh ebe i rege mi nor weder uf

apple dasch es herzigs spröchli wege de geldgschenk! ond ebe dasch noch eh veraltet dass me sehc gscheer ond so wönscht! be au ned so de typ wo soo gern Bargeld schenk aber es geht jo soo vell tolli möglechkeite zoms Geld schön zverpacke oder d met öpis anderem zverbende! seit jo niemert me muss es wiises Couvert met 50er nötli helegge!
mer wönsche eus zb en Lounge för ofe Balkon, de hemmer gschrebe, entweder Geld oder halt e guteshcin vo dem lade womers wend chaufe. de cha de wo halt ned gern Geld schenk en guetschiin schenke (eus spellts jo ke rolle )

28.05.13 09:40
Lilly4 
Re: Bräute 2013

dämfall schriebemer besser nüm drüber elea
suscht regsch di nur no meh uf
aber ebe, ICH VERSTAHN DICH VOLL UND GANZ, wür
mich also au nerve! bi eus isch ebe so das min schatz
i däre sach dä vernünftiger isch und ich die wo gern geld
usgit, aber für t hochziit bin jetzt fascht ich die wo meh am
spare isch gaht nüm lang, dänn hämers eh gschafft
hihi

eusi eltere händ eus aber au grosszügigi gschänk gmacht,
mis schwiegermami hät mer mis chleid zahlt und glaub mim
schatz wot sie au dä azug zahle, will sie letschti erwähnt hät
möcht dänn mitcho wenn mer en gönd go abhole... und t flittis
händs eus ja au zahlt !!!!!
und mini eltere t ring + t tuube (ich weiss ihr findet die nöd
eso schön, aber ich finds meeegaaaaa ) +
mis mami suscht amig no so chlises zügs, ohreringli, strumpf-
band etc., isch scho MEGA grosszügig, aber glich wirds eus um
di 30'000.- choschte, isch scho krass was so es hochziit choschtet!

 1 .. 1029 .. 2055 2056 2057 2058 2059 .. 2908 .. 3757
Problem   Zeremonie   Kollegin   schnell   richtig   natürli   himbeer   natürlich   irgendwie   bearbeitet   eigentlich   gspannt   Zuletzt   wirklich   Hochzit   vorallem   schaffe   einfach   langsam   eigentli