| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1029 .. 2056 2057 2058 2059 2060 .. 2909 .. 3757
28.05.13 09:49
elea 

Re: Bräute 2013

hihi scho guet lilly, be froh chani bez dampf abloh do

das esch meeega groszügig vo ehne, dass send jo alles mega grossi pöschte!
mer hend jo 11500.- grechnet ond werde velecht öpe of 12000 si! es wer so eifach gsi s Budget zöberzieh aber i hami Emmer mega probiert dra zalte ond weni neumet meh usgeh ha as planet hani das Geld probiert neumet anderst izspare...

28.05.13 09:54
Emma13 

Re: Bräute 2013

Wow Lilly, das sind ja MEGA Gschenk, so nett :)

Ich han probiert immer scho d Hälfti chöne z'zahle, also z.B. bim Fotograf hemmer scho 50% azahlt, bide Floristin werdemers au so mache und vo eusne Arbetgeber hemmer je 500.- Guetschi für eusi Apéro-Location übercho, isch also au wie d'Hälfti zahlt... somit chömet denn d Rechnige nöd alli nach de HZ oder ebe jewils nur no d Hälfti :) ich weiss, isch immerno glich tür, aber für mich würkts weniger ufs Mal :)

28.05.13 09:54
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@elea
Ich würde auch lieber ein Geschenk geben, am besten was ganz persönliches als Geld. Aber Geld ist am praktischsten denn davon man man dann Dinge bezahlen bzw. Kaufen die man wirklich will und so it kann man da eigentlich nie falsch liegen.

@me
Von meiner Familie erwarte ich an sich nicht viel. Meine jüngste Schwester mit der ich zur zeit nicht wirklich ein gutes Verhältnis habe hat sich unsere HP angeschaut und auch ein GB Eintrag gemacht, das sie sich schon auf die HZ freut.
Meine älteste Schwester jedoch ist ziemlich gegen die HZ (was sie mir aber nicht direkt sagen will, nur durch die Blumen) am WE hat sie mit mir geschrieben und mir ständig versucht die auszureden. Als ich sie dann fragte was sie gegen die HZ hat meinte sie nur " ich habe nichts die HZ, ich mache mir nur Gedanken um deine Kinder, die haben ja alle nen knacks weg (unsre Töchter sind entwicklungsverzögert und sind daher in Therapien bzw. Sie sind Integrationskinder, jedoch zeigen sie große entwicklungsschübe und die 2 Jahre Rückstand werden immer kürzer. Unser Sohn ist völlig gesund und recht fit für sein alter. Unsere älteste hat Epilepsie und unsere jüngere Tochter hatte bereits 2 Anfälle bei einem musste sie wiederbelebt werden, da ihr Herz aufgehört hat zu schlagen.) ich hoffe nur das ihr kein 4. bekommt. Wie schon jemand anderes sagt, Nr 2 und 3 hätte es nicht geben sollen.
Ich bin echt fix und fertig deswegen. Das sie gegen die HZ ist juckt mich nicht, aber wenn man über unsere Kinder spricht dann kann ich das nicht ignorieren.

28.05.13 09:58
anyany 

Re: Bräute 2013

Hey zäme!

Wieni lese goht grad om Gäud...
Zo dem Thema hani ou no öppis. Öises Apero choschtet rond 7000.- Franke, trotz Kollegerabatt... Aber mer luege iez, dass mer no chli obeabe chöme met em Priis...

@ Spare
Am Ahfang be ou ech die gsi, wo meh gspart het. Trotz Studium. Aber iez esch mi Schatz mega härzig ond goht no jede Samstig go schaffe. Okay, ech gohne de zwor emmer go höufe, aber jo. (Jo, Schwarzarbet esch scheisse, aber...) Ech gloube Manne hend das Spar-Gen eifach ned so in sech. Ech ha müesse lache, sis Portemonnaie esch klaut worde ond de eschs lang gange bes s Chärtli & Pin cho send. De heter emmer mech müesse froge wäge Gäud ond de heter notürli ned so trouet emmer so vöu Züg choufe, wöuer weiss, dass ech sparsamer be. Ond de är so: "Boooah, Schätzuuu, wenni emmer müesst zo der cho froge, wördi jo mega vöu spare. Wemmer das ned so mache?" Hahahaa... Mini Öutere möche das so... (Mi Vater esch aber ou Buur ond bruucht eh fasch nie Gäud).

28.05.13 10:03
anyany 

Re: Bräute 2013

@ Apple
Wie kann man nur sooo gemein sein als Schwester! Da würde ich also auch zur Furie, wenn jemand so was sagen würde. Aber Kopf hoch! Freu dich auf alles was kommt und lass dir nicht die Stimmung verderben.

28.05.13 10:06
Canoa 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

Ohhh Apple Pie solche Kommentare sind wirklich unter aller Sau...das ist nicht fair. Aber es wird immer Leute geben die dir etwas vermiesen wollen, sei es aus Eifersucht oder sonst was. Leider leider...aber du hast dein GG und er steht voll und ganz hinter dir, das ist die Hauptsache. Und ich denke wenn du mal dann in der CH wohnst und die Entfernung grösser ist, wird es evt auch besser mit deiner Schwester...Ich wünsche es dir von Herzen dass das Verhältnis sich bessert.

@ Gäud: Auso mer hend nüt spezielles gspart för eusi HZ mer tüend schöscht extrem vöu spare (för euses Hus womer ergendwenn wend boue), be eus esch mi GG de sparsameri...ech ha haut gärn mou neui Chleider etc. Ond är goht einisch im Johr go poste!!! =O
Mer erwarted au vo eusne Öutere kei Gäud, vo mine Öutere chani ond woti gar nüt erwarte. Sie müend schöscht scho säuber luege dasses längt. Vo dem här hemer do kei Drock oder schöscht öbis dasses ned chönt länge. Aber wenn mer natürlech es paar Gschänkli bechömed esch das super aber ned öberläbensnotwändig.

28.05.13 10:07
Emma13 

Re: Bräute 2013

@Apple, finde es echt traurig dass deine eigene Schwester so was sagt... das würde mich auch sehr verletzen, schlussendlich kann man es bei einer HZ nicht jedem richtig machen, jeder hat immer was zu meckern, aber wenn man die eigenen Kinder angreift, dann würde auch ich total austicken...

Ich hoffe wirklich, dass du dir deswegen keinen Strich durch die Rechnung machen lässt, geniess deine Vorbereitungen mit deinem Schatz und eure Kinder, das ist doch so eine spezielle Zeit für euch alle :)

28.05.13 10:08
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Danke any. Unsere Kinder sind meine größte Stärke aber auch mein Schwachpunkt, wenn jemand was gegen sie sagt verletzt mich das sehr. Ich denke ständig an ihre Aussage. Als Tante sollte sie sich wirklich schämen. Ich bin am überlegen ob ich sie zur HZ ausladen sollte und den Kontakt abbrechen werde. Aber solch eine Entscheidung möchte ich nicht aus Wut heraus treffen. Ich warte bis wir hier in der ch sind und dann werde ich entscheiden!

28.05.13 10:11
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

elea:
oh mona wie du strahlsch! so schön!!!

hihi toluwu, bi mer sends no 3 mönet ond i ha sco so einzelni usticker gha woni s gfüehl gha ha dassi dorredreieh aber die letschti beni weder ganz ruehig
be mega gspannt of dini hochzit ond was de so zverzelle hesch vo euchem grosse tag!
hender jez eigentli alles ready oder musch no öpis vorbereite?

Wir müssen nur noch unsere Namensschilder fertig machen.

Nächste Woche besprechen wir uns noch mit unserem DJ. Er ist ja ein Freund von uns (übrigens auch der, der die Limo gefahren ist). Und mit unserem Cocktailmixer müssen wir auch noch zusammen sitzen. Und unsere Hochzeitstorte bestellen, das machen wir am Mittwoch wahrscheinlich. Aber sonst ist GLAUBE ich alles erledigt.

28.05.13 10:11
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Danke canoa & Emma. Ich werde mich dadurch nicht aufhalten lassen. Im Gegenteil diese Diskussion hat mir nur noch mehr bestätigt, das ich auf dem richtigen weg bin und wir unser Ziel weiterhin verfolgen werden.

 1 .. 1029 .. 2056 2057 2058 2059 2060 .. 2909 .. 3757
einfach   wirklich   irgendwie   richtig   Zuletzt   natürli   natürlich   eigentlich   Hochzit   vorallem   eigentli   gspannt   bearbeitet   schaffe   schnell   langsam   Problem   Zeremonie   Kollegin   himbeer